Gjest Anonymous Skrevet 3. oktober 2002 #21 Skrevet 3. oktober 2002 Vannmenn virker spes. beroligende på barn sies det. de er sosiale, men klarer seg godt i sitt eget selskap i lang tid. De er oftest pene mennesker og holder seg godt. Har en engels tolmodighet, men når det har gått for LANGT, DA SMELLER DET. Noen med samme erfaring? Passer ikke mann/kvinn vannmann spesielt godt sammen seksuelt? Det sa noen en gang, men vet ikke.
Em@lie Skrevet 3. oktober 2002 #22 Skrevet 3. oktober 2002 Endelig ut av skapet! Jeg står frem og forteller åpent at jeg er en vannmann. Jeg er gift med en vær. Phuu, det var godt å få sagt det.
Klips Skrevet 3. oktober 2002 #23 Skrevet 3. oktober 2002 Hm, nå kom jeg på at jeg leste i en annen stjernetegn bok at vannmenn og værer passet dårlig fordi begge var uavhengige personligheter og derfor ikke trengte hverandre. Hørt noe så dumt? Vi boikotter den boken! Likte bedre Care sin kommentar!
Astra Skrevet 3. oktober 2002 #24 Skrevet 3. oktober 2002 Ja, klips det var noe av det dummeste jeg har hørt på lenge :blunke: Klart at vannkvinner og værer er ment for hverandre :D Min kjære vær hørte på det samme P4-programmet der de påsto at kombinasjonen kvinnlig vannmann og mannlig vær var den vanligste kombinasjonen blant par, så vi har i alle fall statistikken med oss
Gjest Tiki Skrevet 3. oktober 2002 #25 Skrevet 3. oktober 2002 Vil være med!!! Jeg er også vannmann - Kvinne da. Har lest og studert litt horoskop, joda noe stemmer..... men alt? Bare for å nevne det så fordrar jeg ikke værer, ble faktisk mega forelsket i en fyr, likte han kjempegodt..det ble mang drømmer både lang og våte om den mannen, ....men da dagen kom da jeg oppdaget at han var VÆR. Hele forelskelsen sluknet...fikk panikk, ville ikke ha noe med den fyren å gjøre! Ingen av mine venniner er vær! Og typen min da ....... jo! han er selvfølgelig VANNMANN! Så det så!!! Hilsen TIKI
Gjest Anonymous Skrevet 3. oktober 2002 #27 Skrevet 3. oktober 2002 oi her var det mange med værer som partner- littt stilig egentlig. Ser at jeg er unntaker her inne. Gift med en kreps.. viwi-ikke pålogget
Gjest Anonymous Skrevet 3. oktober 2002 #28 Skrevet 3. oktober 2002 Hva het den boken som P-4 omtalte? Hva skjer når det braker løs hos det idielle paret?(vannm/vær) eller når dem er høyst uenig?
Guro Skrevet 4. oktober 2002 #29 Skrevet 4. oktober 2002 Jeg er ikke vannmann, men det er samboeren min! Selv er jeg vekt. Det skal være en strålende kombinasjon - og det tror jeg på!
Klips Skrevet 4. oktober 2002 #30 Skrevet 4. oktober 2002 Når en vannmann og en vær er uenige så krangler de. Og så blir de venner igjen. Ikke noe mystisk med det. :D
Gjest Anonymous Skrevet 6. oktober 2002 #31 Skrevet 6. oktober 2002 Jeg var i lag med en tyr engang, men det skar seg. fremdeles så går jeg mindre i lag med tyrer av begge kjønn. Det er noe som ikke stemmer med kjemien.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå