Gå til innhold

Vannmannklubben

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Gro-lisa

Hei alle vannmenn`!

Jeg er vannmenn og lurer på andre vannmenn.

Hvilke tegn er din sambo/ektefelle?

Er det noe annet som skiller deg fra andre tegn+

det sies at vannmenn er spesielle personer?

Min mann er en vær.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei jeg er vannmann :lol: , men hvorvidt jeg er så spesiell vet jeg nå ikke. Tror ikke så mye på stjerntegn, men tror mer på, at vi er unike ut fra den personligheten vi fått som et resultat av den kulturen man vokser opp i. Men jeg kan jo selvsagt ta feil :blunke:

Ja og er sammen med en løve...Brøøøøøøøøøl

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vannkvinne her også, og jeg deler livet med en mannlig vær. Jeg tror ikke så mye på astrologi, men enkelte karaktertrekk stemmer jo. Jeg elsker frihet (mye mer avhengig av det før enn etter jeg traff min kjære)og er rimelig sta! :roll:

Er nok ikke så alternativ som man skal ha vannmannen til å være. Har rett og slett ikke tro på krystallkuler, aura og annet fiksfakseri. Er og blir en sann realist! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lula er Vannkvinne :-) og min kjære er Skytt :-)

Leser stort sett aldri horoskoper, og har ikke noe tro på det heller!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann, jeg er tredje vannkvinne her som er sammen (gift med) en vær. Leste på en colaetikett i 8. klasse at det var en bra match, så da var det jo bare å gå ut og finne seg en :wink:

Jeg er litt fascinert av stjernetegn, kjenner meg litt igjen i at vannmenn er hjerne-mennesker mer enn hjerte-mennesker. Ikke det at vi ikke føler, men vi tenker kanskje ekstra mye og har hodet fullt av ideer.

Pappa er også vannmann, han er gift med en tyr. Det skal ikke stemme overens i det hele tatt, men 32 år har de nå klart seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er også vannkvinne :D

Mannen min er kreps og når man leser horoskoper så står det at dette er en forferdelig match.

Men jeg vil nå si det at det går tiktig så bra.

Kjenner igjen mange ting i meg selv som er typisk vannmann men samtidig har jeg mye likt med fiskene. Kan jo være at jeg har fødselsdag veldig nært grensen.

Mannen min er sinnsykt typisk kreps- det er helt morsomt!! :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er skytte!

Det som er litt rart, er de tre guttene jeg har hatt seriøse forhold til i mitt liv, har alle vært vannmenn!

Jeg har lest at vannmann+skytte er en glimrende kombinasjon. Vet ikke helt hvor mye jeg tror på astrologi, men jeg og (vann)mannen min har det helt topp. Men det skar seg jo med de to andre :ler:

Om vannmenn har jeg lest at de er "periodemennesker", kan av og til virke litt fjerne og utilgjengelige, og at de går fullt og helt opp i det de gjør. Disse trekkene passer i hvert fall på min kjære.

Ut i fra de andre innleggene her, ser det ut som om kombinasjonen vannmann+ildtegn (løve, vær og skytte) har høy frekvens. Kanskje det er noe med ildtegn og vannmenn? :blunke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*veiver vilt med armene* jeg er vannmann :D

Mangler en partner da, så om en av dere som har litt greie på sånne stjernetegn greier kan får ordnet og sendt over en dame som passer til en vannmann så er jeg takknemlig for det assa :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Kristian71

Finn deg en vannmann. Jeg er selv vannmann og har hatt et sterkt forhold til en vannmann. Vi hadde utrolig mye til felles. Tror at disse to tegnene passer sammen (enda jeg ikke tror på stjernetegn, eller kanskje bittelitte grann) :blunke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har et lite vannmannproblem, symbolet vårt er så kjedelig!

Hadde tenkt å tatovere det på meg eller trykke på en t-skjorte, siden jeg er litt opptatt av stjernetegn, men to sikksakkstreker er ikke så veldig dekorativt. Eller hva synes dere?

Alternativet man stort sett ser, på fx. smykker er en stygg, skjeggete mann med en vannkrukke, ikke særlig heftig det heller.

:(

Noen med ideer til alternativ design?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest indiangranny

Hei på dere :D

jeg er også vannkvinne men er gift med en vekt og det går bare bra.

vannmenn er spesielle de skal alltid utforsketing og har høyt svevende tanker og drømmer.

dee finner oftest vannmenn i skuespiller yrker og forskere.Paul Newman er en vannmann.Det er det jeg veit om vennmenn jeg har ikke lest mye horoskoper.

hilsen

indianlady :briller:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gro-lisa

Hørte på radio en dag at det har kommet en ny bok ang. parforhold/tegn-

de hadde sett på ...tusen par over...år.

Resultate de satt igjen med var at kvinnlig vannmann-manlig vær var det som holdt.

De så også på flere ting, men var på jobb så jeg fikk ikke med meg alt.

Vet noen hva den boken heter. Ble omtalt på p-4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er også vannmann! ...... eller kvinne da.

Så jeg melder meg herved inn i klubben.

Hva blir medlemsnr. mitt???? :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mottoet til vannmannen er ; "Jeg vet" :oops: :oops:

Vannmannen står for uavhengighet og intellekt. Stjernetegnet kombinerer luftens tanker, den faste egenskapens konsentrasjon og offensivitet, med Uranus' grensesprengende nytenkning. Vannmannen tenker og handler annerledes enn andre. Tegnet er originalt, har behov for frihet og liker seg i grupper som ikke er som alle andre. Blant gode venner med meget forskjellig bakgrunn, har en Vannmann det bra. :blunke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Juhu, vannmann og vær, skapt for å vare! :D :D :D

Dere andre får være unntakene som bekrefter regelen :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Klips. Jeg fikk en bok om vannmannen og partnerer av min kjære for noen år siden.

Der står det om vannmann og vær: Dette er en eventyrlysten og foretaksom kombinasjon. Dere har mange likhetspunkter - dere er begge fremsynte, ærlig og uavhengige. Dere har muligheter til å bliu et virkelig åndsfellesskap. :blunke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er vannmann/kvinne og er gift med en skytte - og det har gått bra lenge, det.

Jeg tror ikke på ukebladhoroskop, men har lest litt om "kjennetegn" på mennesker i ulike stjernetegn, og kjenner igjen både trekk hos meg selv og min mann.

Også ungene mine kjenner jeg igjen stjernetegntrekk hos, både krepsen min og jomfruen min.

Men det er ikke sånn at når jeg møter et menneske - så tenker jeg at han/hun må være en være eller løve-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...