AnonymBruker Skrevet 28. mai 2021 #1 Del Skrevet 28. mai 2021 Hva foretrekker dere damer? Jeg er trygg på meg selv, så har ingen ting imot at dama koser seg med større dildoer så lenge hun liker å ha sex med meg også da.😄 Er en del borte på jobbreise så er jo en selvfølge at hun må få kose seg hun også. Hun liker også veldig godt at jeg bruker de på henne heldigvis.😊 Men har forstått det sånn at noen menn føler seg truet av en stor/større dildo, men skjønner ikke hvorfor. Det er et leketøy og man trenger ofte mere stimuli med dildo siden resten av mannen ikke er til stede. Med en mann har man hender, fingre, munn, tunge og intimiteten mens med dildo er det bare selve knullinga som gir nytelse og da hjelper det jo at det er litt størrelse på dildoen sier dama. Anonymkode: 6af05...9a7 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2021 #2 Del Skrevet 28. mai 2021 Nei jeg bruker en mye mindre. Dildoer har ikke samme konsistens som en ekte penis, selv om de forsøker på ulike måter å etterligne naturlig penis, og en tilsvarende stor dildo som hans penis blir for hard og vond. En større, bare glem det! Min favoritt er både kortere og tynnere enn hans penis. Eneste fordel angående størrelse/form dildoen har i forhold til hans penis er en fin krumming som er veldig deilig og godt egnet til å treffe g- punktet. Peniser skulle helst hatt en slik bøy tenker jeg, men jeg klager heller ikke på hans. En ekte penis er selvfølgelig best, når den brukes godt. Det kan han. 🥰 Anonymkode: 6faba...8cb 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2021 #3 Del Skrevet 29. mai 2021 AnonymBruker skrev (21 timer siden): Nei jeg bruker en mye mindre. Dildoer har ikke samme konsistens som en ekte penis, selv om de forsøker på ulike måter å etterligne naturlig penis, og en tilsvarende stor dildo som hans penis blir for hard og vond. En større, bare glem det! Min favoritt er både kortere og tynnere enn hans penis. Eneste fordel angående størrelse/form dildoen har i forhold til hans penis er en fin krumming som er veldig deilig og godt egnet til å treffe g- punktet. Peniser skulle helst hatt en slik bøy tenker jeg, men jeg klager heller ikke på hans. En ekte penis er selvfølgelig best, når den brukes godt. Det kan han. 🥰 Anonymkode: 6faba...8cb Er jo en forutsetning at man bruker en mykere type som er real life aktig og godt med glidemiddel. De billigere dildoene er ofte for harde og kjennes plastikk ut. Men bra du er fornøyd med hans penis.🙂 Anonymkode: 6af05...9a7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå