AnonymBruker Skrevet 28. mai 2021 #1 Skrevet 28. mai 2021 Hva skal jeg VELGE? hvis jeg skulle gått for smak, ville valgt et vintage skap i tre, som holder i mange mange år. Men av praktiske årsaker er kanskje pax bedre? Tenker det har bedre plass og oppbevaringamuligheter. Jeg bor i en 70 kvm leilighet med to barn og mann, så mye plass har vi ikke. Vi eier ikke og regner med å flytte i løpet av de neste 5 årene. Jeg liker å kjøpe ting som har livslang holdbarhet, men samtidig må kanskje det praktiske komme foran? Tenker at pax ikke er like god kvalitet, og at det kanskje ikke "overlever" flytting like godt. Anonymkode: 6472e...6ac
Zooey Skrevet 28. mai 2021 #2 Skrevet 28. mai 2021 Pax er vel også montert til veggen, så det er vanlig at slike ting står igjen i leiligheten når folk flytter. Det skjedde hvertfall da jeg flyttet inn i min leilighet. Pax er veldig praktisk, men jeg foretrekker vintage møbler. Jeg liker å ha noe som er unikt og gamle møbler har også mye høyere kvalitet enn mye som blir laget i dag. 3
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2021 #3 Skrevet 28. mai 2021 Zooey skrev (Akkurat nå): Pax er vel også montert til veggen, så det er vanlig at slike ting står igjen i leiligheten når folk flytter. Det skjedde hvertfall da jeg flyttet inn i min leilighet. Pax er veldig praktisk, men jeg foretrekker vintage møbler. Jeg liker å ha noe som er unikt og gamle møbler har også mye høyere kvalitet enn mye som blir laget i dag. Nettopp! Det tenker jeg også, at det har mye høyere kvalitet. Tenker bare at det kanskje ikke er like praktisk? Altså mindre plass.. Finner hvertall ikke skap som er like store som f. Eks pax, men kanskje noen har gode ideer for å ellers oppbevare i "liten" leilighet. Anonymkode: 6472e...6ac
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2021 #4 Skrevet 28. mai 2021 Pax er helt sikkert mer praktisk, men med tanke på at dere kanskje flytter om noen år, ville jeg også gått for vintage mer mer «sjel», som er lettere å flytte med seg igjen. Søker du på Pinterest, kan du finne mange gode ideer og hacks for lagring. Anonymkode: 07945...d15
vinterdekor Skrevet 28. mai 2021 #5 Skrevet 28. mai 2021 Defintivt ville jeg ha valgt et vakkert skap fremfor et Pax.
Zooey Skrevet 28. mai 2021 #6 Skrevet 28. mai 2021 Jeg ser problemet mtp oppbevaring. Selv har jeg heldigvis litt innebygd lagringsplass i leiligheten, i tillegg roterer jeg garderobe etter årstid. Altså har jeg vinterklær i boden fram til vinteren, det samme gjelder sommerklær.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå