AnonymBruker Skrevet 28. mai 2021 #1 Del Skrevet 28. mai 2021 Har hatt smerter i skulder og nedover armen i flere måneder nå. Noen timer om dagen «sovner» den i noen minutter før det går over. Har blitt anbefalt fysio og akupunktur av lege, men det har ikke hjulpet noe særlig, og føler at man blir presset til å gå på noe som ikke hjelper. Jeg er egentlig bare bekymret for at det kan være symptomer eller tegn på en alvorlig sykdom, og det kan være tegn på hjerteproblemer. Har spurt lege for henvisning, men blir bare anbefalt videre til fysio. Noen med erfaringer her? Anonymkode: 9058a...ac8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2021 #2 Del Skrevet 28. mai 2021 Når jeg gikk i fysioterapi med ryggsmerter tok det et halvt år før jeg ble bedre. Sier ikke at rygg og skulder er det samme, men bare et eksempel på at ting kan ta tid. Veldig viktig at man gjør øvelser hjemme også, ellers vil det ta mye lenger tid å bli bedre. Jeg ville ikke tenkt hjerteproblemer egentlig, første jeg tenkte var prolaps, uten at jeg kan si at du har det ene eller det andre selvfølgelig. Men i så tilfelle er fysioterapi riktig behandling. (Akupunktur er bare tull, det ville jeg aldri kastet bort tid eller penger på.) Hjerteproblemer bør jo være enkelt å utelukke, det vil jeg tro legen allerede har gjort? Anonymkode: 9bc25...b06 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2021 #3 Del Skrevet 28. mai 2021 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Når jeg gikk i fysioterapi med ryggsmerter tok det et halvt år før jeg ble bedre. Sier ikke at rygg og skulder er det samme, men bare et eksempel på at ting kan ta tid. Veldig viktig at man gjør øvelser hjemme også, ellers vil det ta mye lenger tid å bli bedre. Jeg ville ikke tenkt hjerteproblemer egentlig, første jeg tenkte var prolaps, uten at jeg kan si at du har det ene eller det andre selvfølgelig. Men i så tilfelle er fysioterapi riktig behandling. (Akupunktur er bare tull, det ville jeg aldri kastet bort tid eller penger på.) Hjerteproblemer bør jo være enkelt å utelukke, det vil jeg tro legen allerede har gjort? Anonymkode: 9bc25...b06 Prolaps høres kanskje riktig ut. Du har nok rett. Har kastet mange timer og kroner på dét uten at jeg føler noen bedring, og de presser deg på flere timer, så skal nok slutte med det. Anonymkode: 9058a...ac8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2021 #4 Del Skrevet 28. mai 2021 Jeg har smerter i skulder arm og det er prolaps. Rykninger, muskelkramper, leamus og smerter. Når det ble veldig vondt ble det tatt røntgen av skulder som var fint, tok senere mr som viste flere store prolaps. Da kunne jeg ikke lenger bevege hodet eller stå oppreist. Smertestillende ved behov og fysio er tingen. Lite annet å gjøre. Tredje året nå med vekslende bedre og verre perioder. Anonymkode: a891c...522 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå