Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har aldri hatt sommer-baby før, de andre er født på høsten og vinteren - så jeg er helt grønn når det gjelder påkledning av de aller minste nå. Minstemann er 7 uker - hva har dere på de aller minste nå fremover når det er meldt 20+/- grader? :) Samme som jeg kledde de andre barna mine med-typ? 🤓 Eller? 

Anonymkode: b725d...cc6

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Tipper det blir mye bare body, evt. body med korte ermer, kanskje tynn løs bukse. Blir nok å kjenne på babyen ofte :) Og stort sett bare i skyggen såklart.

Anonymkode: 4c821...d69

AnonymBruker
Skrevet

Body og skygge :)

Anonymkode: e8055...d23

AnonymBruker
Skrevet

Synes også dette med påkledning på denne tiden er vanskelig. Spurte derfor helsesykepleier om dette i går. Hun anbefalte et lag mer enn man ville kledd seg selv, men at man selvfølgelig også må kjenne på barnet, ikke bare i nakken, men også på rygg og mage. I tillegg viser barnet gjerne uro om de er for varme/kalde.

Anonymkode: 4dd57...4e0

AnonymBruker
Skrevet

Babyer er ulike. Det viktigste er som sagt over at du kjenner på babyen. Generelt er de vare for kulde og trekk, og siden de stort sett er i skyggen så er det greit å ikke kle for lite. :) 

Når det blir enda varmere så er det kanskje nok med en bleie, men nå ville jeg kledd mer. 

Anonymkode: e4243...823

AnonymBruker
Skrevet

Anbefaler når det blir varmere å bruke løse klær, gjerne lin. Jeg så at hm har faktisk et linsett nå til gutter. 

Anonymkode: e93d9...944

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...