Gå til innhold

Hvordan spiser du grøt?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Fra ytterst og innover? Fra midten og utover? Fra ene kanten til den andre? Smørøye oppå eller under grøten, eller begge eller ingen av delene? 

Anonymkode: a5b3b...e92

AnonymBruker
Skrevet

Jeg tar i smørøyet og strør på sukker og spiser av et lag, strør så sukker og spiser av et lag til osv.

Anonymkode: 10868...8a8

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Strør over sukker og kanel, rører det veldig veldig lett inn. Smørøye på midten. Spiser fra utsiden men dypper skjea med grøt nedi smøret 🙊 

Anonymkode: b3c08...dbf

• Liker 1
Skrevet

Vel, det heter ikke å gå rundt grøten for ingenting.

• Liker 5
Skrevet

Smørøye i midten, strør på kanel og deretter sukker. Spiser i ring rundt smørøyet (og dypper skjeen med grøt i smørøyet underveis). Jeg spiser halve grøtlaget først fordi det da er passelig mengde grøt i forhold til sukker/kanel, så strør jeg på mer sukker og kanel og spiser det siste laget.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Med sugerør.

Anonymkode: 6cda4...74c

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Har på et lass hver av sukker og kanel og så rører jeg inn alt sammen og spiser det fra der skjea treffer tallerkenen. Blir helt uvell bare av tanken på å ha smør på grøten, så det får andre ta seg av. 

Anonymkode: ccca0...c33

AnonymBruker
Skrevet

Smør, sukrin og kanel og rører alt godt sammen. 

Anonymkode: 035e4...306

Gjest AthenaRavenLuna
Skrevet (endret)

Spiser rundt grøten, jeg.strør på sukker og kanel. Smørøyet i midten.

Endret av AthenaRavenLuna
AnonymBruker
Skrevet

Først masse rosiner, så en del kanel, pittelitt sukker og MYE smør. Elsker smør. Rører litt inn, begynner der det er mest smør🤤

Anonymkode: 43991...0da

Skrevet
AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Strør over sukker og kanel, rører det veldig veldig lett inn. Smørøye på midten. Spiser fra utsiden men dypper skjea med grøt nedi smøret 🙊 

Anonymkode: b3c08...dbf

Samme her :)

AnonymBruker
Skrevet

Kommer an på hva slags grøt det er.

Anonymkode: b634c...8c7

Skrevet

Smørøye I midten, lager renner fra smøret og ut til kantene som en sol, tar på sukker og kanel. Jobber meg innover. Da jeg var liten fikk jeg rød saft på grøten istedenfor smør. 

AnonymBruker
Skrevet

Kjører på med massevis av melange, sukker og kanel (særlig sukker og kanel) og rører alt inni grøten

Anonymkode: f396b...939

Skrevet

Jeg spiser rømmegrøt med sukker, korintinter og smørøye.  Dropper kanel da jeg synes korinter gir nok smak. 

Annonse
AnonymBruker
Skrevet

med jordbærsyltetøy, fra ene siden til den andre

Anonymkode: fbd16...69e

Skrevet

Avhengig av grøten. Men stort sett fra ene siden til den andre. Om det er risengrynsgrøt har jeg kanel og mange små smørøye spredt utover. Havregrøt lager jeg i mange varianter, topper alltid med hakkede nøtter.

AnonymBruker
Skrevet
On 5/28/2021 at 7:33 AM, AnonymBruker said:

Fra ytterst og innover? Fra midten og utover? Fra ene kanten til den andre? Smørøye oppå eller under grøten, eller begge eller ingen av delene? 

Anonymkode: a5b3b...e92

Jeg spiser grøt med sugerør.

Anonymkode: 13816...33a

Skrevet

Jeg legger på et smørøye, strør på dugelig med sukker og kanel, men jeg har ikke noe system på hvordan jeg spiser den. 

AnonymBruker
Skrevet

Spiser grøt på flat middagstallerken, smørøye i midten, kanel og sukker på, også starter jeg ytterst og spiser meg innover. 

Anonymkode: 5f991...4c6

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...