AnonymBruker Skrevet 27. mai 2021 #1 Skrevet 27. mai 2021 De fleste norske jenter har et stort gap mellom nesa og leppene at det får de til å se litt ut som en kanin? Og ikke minst ser det ut som at de har snus i leppa. Jeg mener ikke for å attacke noen, men lurer på hvorfor det er slik? Anonymkode: e79cd...093
Hulderen Skrevet 27. mai 2021 #4 Skrevet 27. mai 2021 Er det noe som er medfødt, så er det avstanden mellom nese og lepper. Det er ikke noe man velger selv. At du synes det minner om en kanin, er kun din egen oppfatning. 30
Rotemor Skrevet 27. mai 2021 #5 Skrevet 27. mai 2021 Det er så kaldt her, vi må ha plass til 11-tallet. 4
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2021 #6 Skrevet 27. mai 2021 Haha! dette var nytt for meg. Hvilke jenter har lite mellomrom mellom nesa og lepper da? Legg gjerne ved bilde så man ser forskjellen 😉Hilsen en kanin 🐰🐰 Anonymkode: 2eb9d...7ca 23
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2021 #8 Skrevet 27. mai 2021 Hvorfor har pakistanske jenter bart? Anonymkode: ee9e2...aed 22
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2021 #10 Skrevet 28. mai 2021 AnonymBruker skrev (23 minutter siden): Hvorfor har pakistanske jenter bart? Anonymkode: ee9e2...aed Pakistanske jenter har ‘bart’ fordi alle jenter har dun i ansiktet og deres dun er mørkt og ikke lyst og ‘usynlig’ som vårt🙂 De Menn og kvinner der har nok også generelt litt mer behåring i ansiktet enn oss også. Men det er genetisk og ulikt i de ulike familiene hos dem som hos oss. Vet du sikkert forsøkte å være morsom, men følte bare for å svare seriøst likevel🙂 Anonymkode: 7f680...ccf 8
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2021 #11 Skrevet 28. mai 2021 De fleste norske jenter har ikke det, det er stor variasjon på dette, slik som i alle andre land. Hvordan har du fått for deg dette ? Har du sett to norske jenter og tolket det som at alle norske jenter ser slik ut liksom. Denne påstanden er så absurd enkelt å motbevise, (Finne mange bilder av mennesker fra forskjellige land, eller bare se etter hvordan mennesker ser ut), så det er uforståelig hvordan du har kommet frem til denne konklusjonen. Forøvrig er ikke størrelsen mellom nesa og leppene noe som gjør mennesker stygge eller pene, det er selvfølgelig helheten. Men både veldig stort rom mellom nese og lepper, og veldig lite er ikke så pent i seg selv, men det er ikke mange som har det og de kan fortsatt være pene avhengig av andre trekk. Anonymkode: 48620...9ab 4
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2021 #12 Skrevet 28. mai 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): De fleste norske jenter har ikke det, det er stor variasjon på dette, slik som i alle andre land. Hvordan har du fått for deg dette ? Har du sett to norske jenter og tolket det som at alle norske jenter ser slik ut liksom. Denne påstanden er så absurd enkelt å motbevise, (Finne mange bilder av mennesker fra forskjellige land, eller bare se etter hvordan mennesker ser ut), så det er uforståelig hvordan du har kommet frem til denne konklusjonen. Forøvrig er ikke størrelsen mellom nesa og leppene noe som gjør mennesker stygge eller pene, det er selvfølgelig helheten. Men både veldig stort rom mellom nese og lepper, og veldig lite er ikke så pent i seg selv, men det er ikke mange som har det og de kan fortsatt være pene avhengig av andre trekk. Anonymkode: 48620...9ab 😄 Jeg har både mellomrommet og barten Likte svarer ditt, noen ganger lurer jeg på om folk er uvitende eller prøver å være morsomme. Anonymkode: e68d5...664
Macro Skrevet 28. mai 2021 #13 Skrevet 28. mai 2021 På kaniner sitter jo nese og munn side om side...? 7
Honey Dew Skrevet 28. mai 2021 #14 Skrevet 28. mai 2021 Hva mener du med attacke noen? Mener du det norske ordet angripe? Jeg synes det er fint med litt mellomrom mellom nese og munn. Jeg har veldig kort mellomrom, noe som gjør at jeg ser ut som om haken og nesen er presset sammen 11
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2021 #15 Skrevet 28. mai 2021 Kan vi ikke få et bilde av det motsatte da? Skjønner ikke hva du mener jeg for min del. Anonymkode: b625f...e98 12
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2021 #16 Skrevet 28. mai 2021 Macro skrev (8 timer siden): På kaniner sitter jo nese og munn side om side...? Virkelig? 🤣 Anonymkode: 6d0ba...056 2
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2021 #17 Skrevet 28. mai 2021 Det hadde sikkert sett bedre ut med munnen opptil neseborene.. praktisk også, snørra rett i munnen. 😂 Anonymkode: e81ab...a83 5
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2021 #18 Skrevet 28. mai 2021 Finnes det noen standard her, en slags BMI for riktig avstand? Så kan kvinner vite når de bør få komplekser og vurdere operasjon. Anonymkode: 21e63...99e 15
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2021 #19 Skrevet 28. mai 2021 Viking gener? Vi er jo nordiske. Jeg har også sånn. Men jeg er fra Sunnmøre så ligner også litt på en spanjol. Anonymkode: 7c99c...f09
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå