AnonymBruker Skrevet 27. mai 2021 #1 Skrevet 27. mai 2021 Overskriften taler for seg. Hører mange si at menn nesten aldri er den som går fra et forhold, med ett unntak: hvis de har ei som venter. Stemmer dette mener dere? Anonymkode: 06185...b6c 2
Jessic_a Skrevet 27. mai 2021 #2 Skrevet 27. mai 2021 Dette stemner dessverre i de siste fire jeg kjenner til. Og tre av dem ser veldig lykkelige ut med damene de gikk til 7
Hr. Aktiv Skrevet 27. mai 2021 #3 Skrevet 27. mai 2021 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Overskriften taler for seg. Hører mange si at menn nesten aldri er den som går fra et forhold, med ett unntak: hvis de har ei som venter. Stemmer dette mener dere? Anonymkode: 06185...b6c Tror nok dette er like forskjellig som alt annet. Mange menn forlater ikke det som for dem oppleves trygt selv om de ikke har det bra der. Men jeg brøt ut av flere forhold der jeg ikke hadde det bra. Her var fellesnevner at det var ingen der jeg hopper rett over til. Bruker litt tid på å sortere bort alle useriøse. 2
Stargaze Skrevet 27. mai 2021 #4 Skrevet 27. mai 2021 «Menn bryter ut fordi de har funnet en annen, kvinner bryter ut fordi de har funnet seg selv.» 😉 22
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2021 #5 Skrevet 27. mai 2021 Nei, jeg tror ikke det. Det er ikke min erfaring. Menn og kvinner forlater hverandre for samlivet er for vanskelig. mvh kvinne. Anonymkode: ce16a...5d4 1
Gjest Alterego666 Skrevet 28. mai 2021 #6 Skrevet 28. mai 2021 Noen menn bereder grunnen for et nytt forhold, og noen kvinner gjør det.
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2021 #7 Skrevet 28. mai 2021 Stargaze skrev (7 timer siden): «Menn bryter ut fordi de har funnet en annen, kvinner bryter ut fordi de har funnet seg selv.» 😉 WOW 👏👏 Anonymkode: 289a3...066 3
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2021 #8 Skrevet 28. mai 2021 Ja, det mener jeg. Anonymkode: 289a3...066 3
Gjest O.G. Skrevet 28. mai 2021 #9 Skrevet 28. mai 2021 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Overskriften taler for seg. Hører mange si at menn nesten aldri er den som går fra et forhold, med ett unntak: hvis de har ei som venter. Stemmer dette mener dere? Anonymkode: 06185...b6c Jeg observerer ofte at menn ikke forlater forhold før de har et sikkerstikk å gå til, men jeg vet om mange kvinner som har samme mønsteret også...
Million Skrevet 28. mai 2021 #10 Skrevet 28. mai 2021 (endret) Enda så elendig forhold eksmannen min og jeg hadde, så ble han værende i forholdet og brøt ikke ut. Selv om vi aldri hadde sex eller noe slikt. Ingen klemming og kyssing heller. Ingenting i flere år. Skulle tro en mann ville få nok av dette og bryte ut for å finne seg noen som kunne gi han alt dette. Men nei. Det var jeg som til slutt ba om skilsmisse, etter å ha forberedt meg i noen år (spare opp penger og vente til barnet ble gammelt nok til å skulle begynne på videregående og derfor kunne flytte). Eksen gråt sine tårer da jeg ba om skilsmisse, men jeg visste at det bare var tull. Og det stemte, sorgen stakk ikke dypt - han fant seg en ny et halvår etter at jeg ba om skilsmisse. Så jeg gjorde det riktige, for forholdet var ikke riktig for noen av oss. Jeg tror han ble værende pga det som sies i denne tråden - det var trygt og det var det han kjente til. Og sikkert også av økonomiske grunner (han hadde/har veldig dårlig økonomi). Endret 28. mai 2021 av Million 5
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2021 #11 Skrevet 28. mai 2021 Det finnes alltid unntak. Men det er mye i dette. Mannen kan nok ha vært ferdig i forholdet i lange tider, men det er ikke før han finner noen andre at han tar steget ut. Mange menn er svært dårlige på å være alene, er min erfaring. Blir de single går de fortest mulig inn i et nytt forhold. Mens kvinner gjerne er mer avventende, og kan være single i lang tid. Men kjenner til unntak også. Der mannen har gått uten å ha noen ny å gå til. Men i de tilfellene jeg kjenner til der så hadde konene vært utro/innledet noe med en ny, så da blir det jo litt annerledes. Anonymkode: 31651...adf 3
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2021 #12 Skrevet 28. mai 2021 Det finnes garantert statistikk på dette også. Jeg gikk etter 20år, uten backup. Får stort sett høre at det ikke er det vanligste. Men sjelden? Nææ. 60% rundes vanligvis opp til 100 her på KG. Anonymkode: 36db1...418
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2021 #13 Skrevet 28. mai 2021 Min eks fant seg ny dame før han flyttet. Da var det rett inn i hennes hjem. Anonymkode: 737f3...154 3
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2021 #14 Skrevet 28. mai 2021 Stemmer for min far i hvertfall. Han har hatt sømløse overlappinger fra mor mi til det siste forholdet han er i nå. For sikkerhetsskyld holder han det alltid gående med en eller to ekstra i løpet av forholdet også. Nå har jeg sluttet å involvere mine barn i skuespillet hver gang han skal innvie ny kjæreste i den lykkelige storfamilien vår der vi blir reine rekvisitter i skuespillet hans. Ellers fremstiller han seg som en dannet respektabel mann i toppstilling i helsevesenet. Men vi barna har fått kjent på den ekte narsissistiske siden fra vi var små. Anonymkode: 6d1ee...82e 4
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2021 #15 Skrevet 28. mai 2021 Stemmer ikke med min far. Han gikk ganske nylig fra min mor, fyren er bare drittlei av alt som har med forhold å gjøre. Moren min har ikke vært lett å leve med, og så skjedde det en hendelse som gjorde det enklere for ham å gå. Anonymkode: 21b8f...db5 2
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2021 #16 Skrevet 28. mai 2021 Jeg gikk etter drøyt 20 år, uten noen å gå til. Det samme gjelder flere menn jeg kjenner. Tror mest det er en myte at menn blir i dårlige eksteskap/forhold i større grad enn kvinner gjør det. Anonymkode: 6edab...0c9
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2021 #17 Skrevet 28. mai 2021 Jeg kjenner ingen menn som har tatt initiativ til samlivsbrudd uten å ha noen å gå til. Viss kvinnen ber om skilsmisse er mannen rett på søken. Mitt siste eksempel på skillsmisse i min omkrets var: kvinnen ville skilles, da var mannen på tinder «samme dagen» og var på tinder date helga etter hun hadde flyttet ut. Så han var på tinder i tre mnd mens han bodde med henne. Anonymkode: e8928...a20 4
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2021 #18 Skrevet 28. mai 2021 Stemmer hos de aller fleste menn jeg kjenner, ink. Min egen eks som jeg var sammen med i 8 år. Jeg gikk fra noe - han til noe. Hadde hun på vent da det begynte å bli turbulent mellom oss. Anonymkode: 4979e...56a 4
vinterdekor Skrevet 28. mai 2021 #19 Skrevet 28. mai 2021 Enig. Kjenner ingen menn som har tatt initiativ til å gå uten å ha noen å gå til. De menn jeg kjenner som ikke har hatt noen å gå til er de som ble dumpet. 4
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2021 #20 Skrevet 28. mai 2021 vinterdekor skrev (10 minutter siden): Enig. Kjenner ingen menn som har tatt initiativ til å gå uten å ha noen å gå til. De menn jeg kjenner som ikke har hatt noen å gå til er de som ble dumpet. Jeg har samme erfaring. De som blir dumpet er kjappe til å laste ned dating-apper. Anonymkode: 86eb8...fd7 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå