Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg savner kjæresten min sånn at jeg holder på å dø! Jeg er så redd for å miste han..!! Føler jeg mister meg selv....... Jeg har det så vondt!!!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vel, har egentlig skrevet om det her før. Han elsker meg ikke lenger, men han prøver å få tilbake følelsene sine. Vi har vært sammen i snart 7 år.... :tristbla:

Skrevet

Ja det stemmer. Husker at jeg har lest om det tidligere. Nei jeg har egentlig ikke noen gode råd dessverre, annet enn at du må la han få tid til å finne ut av det. Jeg skjønner godt at du "holder på å dø". Jeg hadde gjort akkurat det samme dersom det skulle bli slutt meg meg og kjæresten min. Jeg kan ikke si annet enn at jeg føler med deg. :kose:

Skrevet

Er det bare meg, eller går tallet 7 igjen her veldig ofte her nå??

Det ordner seg skal du se :troest:

Skrevet

Stakkars vennen :troest:

tror vi er mange her som føler med deg... Er vel ikke så mye som kan sies, bortsett fra at du en dag vil få det bedre igjen, med eller uten ham....

Nei, vet at det ikke er mye trøst i det...

Hold ut, alt går over, du klarer dette! :klem:

Skrevet

Takk for trøst...

Men jeg lurer på om det liksom går ann at han kan finne følelsene igjen...

Noen som har opplevd å ha mistet følelser og at de kom tilbake igjen?

Skrevet
Er det bare meg, eller går tallet 7 igjen her veldig ofte her nå??

Det ordner seg skal du se :troest:

fordi hu har starta alle trådene det..

Føler med deg trådstarter. kjærlighetssorg gjør vondt

Skrevet

Huff, Been there, er der, dritt rett og slett!

Det er så vondt. Enda verre når man må gå og vente sånn, og ikke vite om det er håp eller ikke.

Stor klem fra meg

Skrevet

Det kan gå bra! :Nikke:

Jeg tror at enten så blir forholdet deres sterkere etter dette, eller så blir det slutt. Men det er jo en mening med alt? Tror jeg da.

Jeg og min samboer har i år vært sammen i 8 år. I fjor (år nummer 7) var et tøft år, synes jeg, men vi kom sterkere ut av det. :)

Jeg tror dere bare må snakke om det. Etter så mange år kan man ikke forvente at man er superforelska. Da må man jobbe litt med følelsene. Hva med å gjøre litt kjæresteting? Dra på kino? Ut og spise romantiske middager? Dra på kjærlighets-weekend?

Lykke til!

:klem:

Skrevet

Takk for svar:) Vel vi har gjort masse kjæresteting.. Det hjalp ikke... Enda i hvertfall.... Så nå prøver vi på en måte avstand i stede.. Kanskje han savner meg sykt..? Det er det jeg håper på... :)

Skrevet

Lurer liksom på om han blander forelskelse og elske.. For jeg merker ikke at han liksom ikke skal elske meg..hvis dere skjønner.. Han gjør alt han gjorde før og sånn.. Er akkurat den samme.. Bare at nå er forholdet enda mer seriøst i og med at vi er blitt såpass gamle..så jeg syns det er enda bedre nå. Men han vet jo bare inni seg selv.. men er redd han blander litt følelsene.. for han er jo innmari glad i meg og ønsker å være med meg... Kanskje det bare er sånn i perioder når man har vært sammen så lenge.. at man bare er gla i men man har ikke den "oh my god jeg kunne gjort hva som helst for deg!" følelsen hele tiden.... Håper han finner ut av det. Men det som er med meg er at jeg blir kjempesikker på at jeg elsker han nå når han er i ferd bort fra meg....

Skrevet
Takk for trøst...

Men jeg lurer på om det liksom går ann at han kan finne følelsene igjen...

Noen som har opplevd å ha mistet følelser og at de kom tilbake igjen?

Er redd at oddsen er veldig, VELDIG små, for at forsvunnede følelser kommer tilbake i tilstrekkelig grad til at det skal være noe å satse på.

Alle har rett til å velge å leve med noen de elsker. Det har også han.

Skrevet

Selvsagt har han det!! Men han ØNSKER at følelsene skal komme tilbake. Men gjør de ikke det så må jo begge gå videre.

Skrevet

:kose: det ordner seg skal du se!!

jeg krysser ihvertfall fingrene for det!

Lykke til!!

Skrevet

Ikke vær så tilgjengelig for han, hev hodet ditt, rett opp ryggen, vis ham at du har det bra uten ham...smil mot ham selv om du gråter inni deg, ikke la ham skjønne at du egentlig legger deg flat om han vil hjem.....og om han føler at han holder på å miste deg og kommer med hint om å få hjem igjen...så ha is i magen og bygg opp spenningen for ham....vis deg som stolt og selvstendig ...det er tiltrekkende ;)

La ham kjempe....

Det kan være din mulighet, da blir du kanskje spennende, han må kjempe for å få deg tilbake..

Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...