Gå til innhold

Sms: "Min mann er forelsket i deg..."

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Bor på en liten plass. Noen bekjente har over tid hatt ekteskapsproblemer. Jeg kjenner begge, men han best, 

I dag fikk jeg følgende melding: "Min mann er forelsket i deg...!" 

Jeg aner ikke hva jeg skal tenke eller hva jeg skal si tilbake!!! Hjelp! Dette visste jeg ingenting om, hadde ingen aning faktisk...!!! Hva gjør jeg nå???? 

Anonymkode: d056c...1a4

Videoannonse
Annonse
Skrevet

«Ikke bland meg inn i dette da jeg ikke er interessert i mannen din». :) 

• Liker 26
AnonymBruker
Skrevet

Du ignorerer sms-en. 
Kontakter de deg igjen svarer du «vennligst slutt å sende fyllemeldinger» og så blokkerer du nummeret. 

Det er ikke din sak, ansvar eller noe som på noen måte angår deg om en tilfeldig gubbe på bygda har bestemt seg for at livet han har valgt seg er kjedelig, og at ideen om deg er noe han liker å runke til. Og det må du være klinkeklar på.

Anonymkode: 7b8f4...501

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Du får takke med infoen og spørre hva i all verden de vil du skal gjøre med det, for det er ikke ditt problem ?

Anonymkode: ccc4d...08a

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Du ignorerer sms-en. 
Kontakter de deg igjen svarer du «vennligst slutt å sende fyllemeldinger» og så blokkerer du nummeret. 

Det er ikke din sak, ansvar eller noe som på noen måte angår deg om en tilfeldig gubbe på bygda har bestemt seg for at livet han har valgt seg er kjedelig, og at ideen om deg er noe han liker å runke til. Og det må du være klinkeklar på.

Anonymkode: 7b8f4...501

Dette. Hadde nok blokkert begge to uten å svare. 

Anonymkode: 042b2...d86

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Hun er nok fortvilet, hun som har sendt meldingen. Men du kan vel svare noe slikt som: "Det er i så fall ikke gjensidig. Håper dere finner ut av dette, uten å blande meg inn ytterligere."

Anonymkode: 1520b...e9d

• Liker 23
Gjest Alterego666
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Jeg aner ikke hva jeg skal tenke eller hva jeg skal si tilbake!!! Hjelp! Dette visste jeg ingenting om, hadde ingen aning faktisk...!!! Hva gjør jeg nå???? 

Du gjør ingen verdens ting. Dette er ikke ditt problem, og du trenger ikke involvere deg.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Bor på en liten plass. Noen bekjente har over tid hatt ekteskapsproblemer. Jeg kjenner begge, men han best, 

I dag fikk jeg følgende melding: "Min mann er forelsket i deg...!" 

Anonymkode: d056c...1a4

Bare fortell at vedkommende skal være helt trygg på at du ikke har noen interesser for mannen hennes og håper at de finner ut av det. 

Anonymkode: b4819...004

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...