FurryKvinne Skrevet 27. mai 2021 #1 Skrevet 27. mai 2021 (endret) Har noen andre selv startet å bruke extensions også fordi dere har også hatt problemer med å ha kort og tynt hår i langt tid og ikke klarte å få lang og tykt hår igjen som dere ikke hadde tålmodighet for eller ikke engang hadde tid til å vente for noe spesielt som meg selv også. Hvor lenge kan tape extensions være på håret, kan det bli brukt igjen flere ganger, hvor lenge kan det vare før det blir utslitt, hvor mange tape extensions trenger man for litt kort og tynt hår når man vill ha langt og litt tykt hår, hvordan kan jeg holde det på håret uten at det ville falle av, føles det naturlig som vårt eget hår på vårt eget hår, vill teipen være usynlig for litt kort og tynt hår, kan tape extensions gjøre håret slitt og hvordan kan jeg føne det uten at både tape extensions og mitt eget hår vill bli slitt om jeg må gjøre det hver gang jeg vasker håret, trenger tape extensions noen flere andre produkter enn bare ekstra tape, remover og en annen sjampoo og balsam og hvilken norske sider har de beste tape extensions? Jeg har en type hår som er litt krøllete og ikke spiker hår som noen sier jeg trenger å klippe det oftere hver 3-4 måned. Jeg har tenkt å bestille Premium eller Pro tape extensions fra Rapunzel of Sweden som virker som en kjent populær norsk med noen av de beste tape extensions jeg trenger om jeg kan ha de på mitt type hår. Endret 3. juni 2021 av FurryKvinne
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå