AnonymBruker Skrevet 27. mai 2021 #1 Skrevet 27. mai 2021 Ble separert for ett års tid siden, skilsmisse papirene er signert. Jeg hadde tenkt jeg skulle beholde ex's etternavn da barna heter det. Ex sier det er ok. Men nå har jeg møtt en kar som jeg liker veldig godt, men han liker ikke at jeg har ex's etternavn. Hva tenker dere? Hva har dere gjort etter skilsmisse? Anonymkode: 72274...4f9
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2021 #2 Skrevet 27. mai 2021 Det er ditt etternavn også. Du kan helt klart bære det fortsatt. Anonymkode: 327f5...677 3
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2021 #3 Skrevet 27. mai 2021 Jeg hadde aldri blitt sammen med en som legger noe som helst betydning i hvilket navn jeg har. Det får da være grenser for sjalusi. Anonymkode: 7e6f2...d5b 3
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2021 #4 Skrevet 27. mai 2021 Mens jeg syns det virker litt desperat og klengete å beholde eksens navn etter skilsmisse jeg da, enten man er mann eller dame. Så du får gjøre det du vill TS, og drite i andre. Anonymkode: 49998...c09 4
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2021 #5 Skrevet 27. mai 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Hva tenker dere? Hva har dere gjort etter skilsmisse? Helt ærlig, så tenker jeg at det var da voldsomt som du lar mannfolk bestemme over deg. Verken eksen eller den nye fyren har noe med hvilket etternavn du har. Jeg kvittet meg med navnet til eksen en uke etter separasjonen og har ikke tenkt å skifte etternavn mer i løpet av livet. Anonymkode: 4c2e4...695 5
Chomsky89 Skrevet 27. mai 2021 #6 Skrevet 27. mai 2021 Det høres ganske esktremt ut for meg å være sjalu på et etternavn. Det er jo ikke bare xen som har det etternavnet heller, Kan skjønne at det var viktig før, Da det blir litt feil å late som om man var sønnen til hans(hansen) vist man ikke er det.
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2021 #7 Skrevet 28. mai 2021 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Ble separert for ett års tid siden, skilsmisse papirene er signert. Jeg hadde tenkt jeg skulle beholde ex's etternavn da barna heter det. Ex sier det er ok. Men nå har jeg møtt en kar som jeg liker veldig godt, men han liker ikke at jeg har ex's etternavn. Hva tenker dere? Hva har dere gjort etter skilsmisse? Anonymkode: 72274...4f9 Ekstrem rødt flagg det med han nye som reagerer på ditt etternavn!!! Anonymkode: 12fb3...a9a
Nymerïa Skrevet 28. mai 2021 #8 Skrevet 28. mai 2021 Du har møtt en ny, som i at du har nylig møtt han? Da synes jeg det er meget spesielt av han å mene noe om ditt etternavn. Jeg sier som de andre, dette må du avgjøre selv, uavhengig av andre.
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2021 #9 Skrevet 28. mai 2021 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Ble separert for ett års tid siden, skilsmisse papirene er signert. Jeg hadde tenkt jeg skulle beholde ex's etternavn da barna heter det. Ex sier det er ok. Men nå har jeg møtt en kar som jeg liker veldig godt, men han liker ikke at jeg har ex's etternavn. Hva tenker dere? Hva har dere gjort etter skilsmisse? Anonymkode: 72274...4f9 Jeg ville valgt selv. Eller jeg ville ikke tatt mannens navn i utgangspunktet. Så over til det viktigste- hvorfor har en fyr du akkurat har truffet noe han skal ha sagt ang ditt etternavn? Vil han gifte seg med deg, og at du skal ha hans navn? Eller mener han at det at du beholder eksens navn betyr at du tilhører han eller noe slikt? Jeg ville sett på det som problematisk. Anonymkode: 30380...a72
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå