Gå til innhold

Jeg er rastløs og bor ikke på et sted mer enn 1-2 år, hva er det som feiler meg?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei. Kanskje noen hobbypsykologer her som kan hjelpe meg til å forstå hvorfor jeg er så rastløs. Det er meget slitsomt til tider.

Da jeg var barn , 2-12 år, flyttet foreldrene mine til 8-9 steder pga jobb og diverse ting. Etter det hadde jeg relativt stabilt liv. Bodde samme sted i 8 år. Etter at jeg ble ferdig med utdanning flyttet jeg og jobbet forskjellige steder. Har bodd mange steder i både sør og laaangt nord. Jeg måtte roe meg litt pga. koronasitusjonen naturligvis, men jeg klarer ikke å finne ro og vil helst flytte nå. Jeg er sykepleier og det er ekstremt lett å få jobb, så trenger ikke å bekymre meg for det.

Det smerter meg at jeg er så rotløs og forlatt. I det jeg endelig skaffer meg litt nettverk, velger jeg heller å reise av gårde til et sted der ingen kjenner meg og starte på nytt. Har det sammenheng med barndommen min?  Vet ikke hva som er galt med meg lenger. Jeg kan da ikke drive å flytte rundt hele livet som en lasaron. 

alle tips og perspektiver mottas med stor takk.

Anonymkode: 87d07...e5b

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
18 hours ago, AnonymBruker said:

Hei. Kanskje noen hobbypsykologer her som kan hjelpe meg til å forstå hvorfor jeg er så rastløs. Det er meget slitsomt til tider.

Da jeg var barn , 2-12 år, flyttet foreldrene mine til 8-9 steder pga jobb og diverse ting. Etter det hadde jeg relativt stabilt liv. Bodde samme sted i 8 år. Etter at jeg ble ferdig med utdanning flyttet jeg og jobbet forskjellige steder. Har bodd mange steder i både sør og laaangt nord. Jeg måtte roe meg litt pga. koronasitusjonen naturligvis, men jeg klarer ikke å finne ro og vil helst flytte nå. Jeg er sykepleier og det er ekstremt lett å få jobb, så trenger ikke å bekymre meg for det.