Gjest Trolletrine Skrevet 6. september 2005 #1 Del Skrevet 6. september 2005 Hva er den beste fettforbrennings-treningen når man skal slanke seg?Er spinning bar? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusseline Skrevet 7. september 2005 #2 Del Skrevet 7. september 2005 Laaange spaserturer (lav intesitet) er genialt for å fettforbrenne. Men det strides litt i mot dette, enklete treningseksperter mener at høy intensitet er nøkkel bak god fettforbrenning. Spinning er bra ja, der trener du som oftest i intervall og intesiteten er varierende. Svømming, jogging, sykling osv. er også bra. Viktigst er å finne en treningsform du liker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Litjmæ Skrevet 7. september 2005 #3 Del Skrevet 7. september 2005 Den beste treningen er den som det blir noe av! Derfor skal du velge den typen trening du liker - noe du synes er morsomt og som du ikke gruer deg til å sette i gang med. Lykke til :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Trolletrine Skrevet 7. september 2005 #4 Del Skrevet 7. september 2005 Takk for tips!Da er det bare å rote frem den gamle trimsykkelen min og tråkke i vei Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Brunetten_ Skrevet 7. september 2005 #5 Del Skrevet 7. september 2005 Jeg heller mer til intensiv trening fremfor korte spaserturer på flere timer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Trolletrine Skrevet 7. september 2005 #6 Del Skrevet 7. september 2005 Det gjør jeg også.Men hvor lenge bør jeg sykle,og hvor ofte?Hvordan er spinningtreningen på treningstudioer? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Brunetten_ Skrevet 7. september 2005 #7 Del Skrevet 7. september 2005 Det gjør jeg også.Men hvor lenge bør jeg sykle,og hvor ofte?Hvordan er spinningtreningen på treningstudioer? ← Det sies at man i hvertfall skal holde på intensivt i 35-45 min. Det er visstnok det mest ideelle. Selv følger jeg den "regelen". 3 ganger i uken er også bra. På sats har de spinningtimer som varer i fra 45 min til 1,5 timer (hvis jeg ikke husker feil). Så da kan du jo starte med den på 45 min? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Trolletrine Skrevet 7. september 2005 #8 Del Skrevet 7. september 2005 Heh...kan ihvertfall prøve men realistisk sett bør jeg muligens se på det som et mål å strebe mot,gitt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Litjmæ Skrevet 7. september 2005 #9 Del Skrevet 7. september 2005 Lite er bedre enn ingenting, start med noe som føles overkommelig, så kan du heller øke etter hvert som det går mer og mer strykende Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå