Gå til innhold

Beste trening?

Gjest Trolletrine

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Laaange spaserturer (lav intesitet) er genialt for å fettforbrenne. Men det strides litt i mot dette, enklete treningseksperter mener at høy intensitet er nøkkel bak god fettforbrenning.

Spinning er bra ja, der trener du som oftest i intervall og intesiteten er varierende. Svømming, jogging, sykling osv. er også bra. Viktigst er å finne en treningsform du liker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den beste treningen er den som det blir noe av!

Derfor skal du velge den typen trening du liker - noe du synes er morsomt og som du ikke gruer deg til å sette i gang med.

Lykke til :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Brunetten_
Det gjør jeg også.Men hvor lenge bør jeg sykle,og hvor ofte?Hvordan er spinningtreningen på treningstudioer?

Det sies at man i hvertfall skal holde på intensivt i 35-45 min. Det er visstnok det mest ideelle. Selv følger jeg den "regelen". 3 ganger i uken er også bra.

På sats har de spinningtimer som varer i fra 45 min til 1,5 timer (hvis jeg ikke husker feil). Så da kan du jo starte med den på 45 min? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lite er bedre enn ingenting, start med noe som føles overkommelig, så kan du heller øke etter hvert som det går mer og mer strykende ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...