AnonymBruker Skrevet 27. mai 2021 #1 Skrevet 27. mai 2021 Jeg og exen har to barn sammen. Eksen har i følge meg alltid vært en negativ og kritiserende type, men nå tar han kaka! Nå blir han sur for den minste ting, man kan ikke si en ting riktig, han banner mye mer enn før, klager på alt og alle, og her om dagen bestemte han seg for å ikke snakke med meg om barna. Han er ikke en mann av få ord, men han nektet å snakke med meg og sa han vurderte det som bra. Jaha.. jeg får nesten ikke lyst til at barna skal være hos han lenger om han skal være så sur og negativ! Det er jo sinnsykt giftig for barna!! Moren min lurte på om han gikk på anti-depressiva fordi han er så sur. Jeg har spurt om det går bra med han eller om det har skjedd noe spesielt, men han sier alltid at det går bra og at ingenting nytt har skjedd i livet hans. Hvordan takler man sure gamle gubber??? Exen er 48 år. Kommer menn i overgangsalderen? Jeg er 37 år, og barna bor fast hos meg. De er hos pappaen sin annenhver helg og hver onsdag etter barnehagen. Det eneste barna har sagt til meg er at han sitter en del på mobilen når de er sammen. Anonymkode: bcb8f...08a
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2021 #2 Skrevet 27. mai 2021 Jepp menn kommer i overgangsalderen- og de kan bli sure gamle gubber! eksen min ble sånn på den alderen... Anonymkode: 88654...60d 1
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2021 #3 Skrevet 27. mai 2021 Han e vel sur over at livet ikkje blei som han ville. Nokre folk blir sure av det. Anonymkode: 4c1d3...492 1
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2021 #4 Skrevet 29. mai 2021 Du får prøve å være saklig tilbake. Evt. bli sint. Anonymkode: 970b3...29f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå