Gå til innhold

Hva tenker du som dame om menn spiller Ishockey?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er det noe som fenger?

DE9D0F4A-E99E-45AC-867F-803B79B10A78.jpeg

Anonymkode: 0972c...9bd

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Heller enn sånn oppstilt bilde, foretrekker jeg å se action - dvs. mannfolk som dundrer sammen på isen. Tøff sport.

Anonymkode: 61fde...5f9

AnonymBruker
Skrevet

Ofte er menn i denne idretten ganske klysete. 

Anonymkode: f9092...de6

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Liker at menn har en aktiv hobby, og ishockey er helt ok. 

Anonymkode: c4ac9...f5f

AnonymBruker
Skrevet

Menn som spiller ishockey, ja. Diktatorer som spiller ishockey, not so much.

Anonymkode: f5ef1...aac

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er oppvokst i hockeymiljøet (er dame). Sporten i seg selv er kul, men kulturen er ikke det. Gutta («mannfolka») har store oppblåste egoer, er egentlig bare forvokste babyer med en NHL drøm. De snakker seg selv opp og andre ned. Tar ikke livet seriøst og lever og ånder for sporten (og damene de tror de kan få). 

og før noen sier det; ja jeg forstår «humoren», de løse meldingene, trashtalken osv. Jeg har levd som en del av det hele livet. Poenget er at det er en livsstil, ikke noe man legger fra seg sammen med skøytene. 

Anonymkode: 7c4b5...3f8

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Da tenker jeg at det ikke er noe for meg. Jeg ønsker menn som tenker mer enn de slåss. 

Anonymkode: caf77...6ff

Skrevet

Jeg tenker ingenting spesielt.🙂

AnonymBruker
Skrevet

Like lite som andre profesjonelle sportsutøvere. Men var helt gærn i de når jeg var 11-16 år. Når jeg skulle intervjue noen for et skoleprosjekt når jeg var 14 så kunne jeg nesten ikke snakke og skalv av nervøsitet 🤣🤣😂😂 det var tider det.😂  Når jeg var ca. 16 skjønte jeg at det var helt vanlige menn som drev med sport. 

Anonymkode: 6cbd4...319

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (21 timer siden):

Jeg er oppvokst i hockeymiljøet (er dame). Sporten i seg selv er kul, men kulturen er ikke det. Gutta («mannfolka») har store oppblåste egoer, er egentlig bare forvokste babyer med en NHL drøm. De snakker seg selv opp og andre ned. Tar ikke livet seriøst og lever og ånder for sporten (og damene de tror de kan få). 

og før noen sier det; ja jeg forstår «humoren», de løse meldingene, trashtalken osv. Jeg har levd som en del av det hele livet. Poenget er at det er en livsstil, ikke noe man legger fra seg sammen med skøytene. 

Anonymkode: 7c4b5...3f8

Vokst opp med samme selv, dame jeg og. Helt nøyaktig samme erfaring! 

Møter jeg noen som driver med ishockey så går jeg faktisk videre. 

Anonymkode: f9092...de6

• Liker 1
Skrevet

Jeg tenker ingenting spesielt, utenom at det er fint at han har en interesse og at han trener.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 27.5.2021 den 22.03):

Ofte er menn i denne idretten ganske klysete. 

Og samtidig ganske sexy (mange)

Anonymkode: a3fbb...89e

• Liker 1
Skrevet (endret)

En veldig nær venn av meg er tidligere profesjonell ishockey-spiller, og jobber i dag som sportspsykolog for bl.a. ishockeylaget i byen hvor vi begge bor. Gjennom han har jeg også møtt en lang rekke ishockey-spillere, og jeg kjenner ikke igjen noe av det som beskrives her. De er gjennomgående hyggelige, imøtekommende, høflige, og morsomme. Kanskje er det fordi jeg er gammel nok til å kunne ha vært moren til enkelte av dem, kanskje er det fordi 60 % av laget kommer fra Kanada, kanskje fordi de rett og slett ikke tør annet siden jeg quasi-dater sportpsykologen deres. :vetikke:

Endret av Hunter7
AnonymBruker
Skrevet

Før i tiden var jo hockey-spillere kjent for å være litt mer maskuline sammenlignet med gutter i andre idretter, men i dag er de helt vanlig gutter/menn med helt vanlige sosiale bakgrunner. 

Anonymkode: e4d3c...b2d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...