AnonymBruker Skrevet 27. mai 2021 #1 Skrevet 27. mai 2021 Har naturlig ganske lyst brunt/askebrunt hår som jeg har stripet blondt. Nå er etterveksten ca. 7 cm og begynner å bli ganske stygg, og jeg har mest lyst til å gå over til min naturlige hårfarge for første gang på lang tid. Synes det virker som at den eneste måten å gjøre dette på en god måte er å ts balayage, men finnes det andre metoder? Balayage krever jo ganske mye striping og farging, og håret mitt er ganske slitt av all behandlingen og jeg vil helst herde det mest mulig. Vil det se naturlig ut om jeg striper kun det øverste laget av hodet (si f.eks 1/3 av håret) eller blir det bare rart? Håret mitt blir også ganske solbleket på sommeren, men ikke nok til å viske ut skillet. Kanskje det holder å kun legge noen striper i fronten også? Hva anbefaler dere? Anonymkode: 21eea...194
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2021 #2 Skrevet 27. mai 2021 Legger ved et bilde av hvordan min naturlige hårfarge ser ut, omtrent Ts Anonymkode: 21eea...194
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå