Gå til innhold

Noen her som har ikea pax klesskap?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er du fornøyd? 

Hva liker du og hva liker du ikke? 

Anonymkode: dd3f3...e5b

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ja fornøyd. Mange muligheter, lett å sette opp, billig. 

Anonymkode: af498...5a9

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Ja fornøyd. Mange muligheter, lett å sette opp, billig. 

Anonymkode: af498...5a9

Er kvaliteten god? Tenker du det kan holde I flere ti år? Tåler det f. eks flytting osv? 

Anonymkode: dd3f3...e5b

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er kjempefornøyd, god kvalitet, enkelt å sette sammen. Tåler ikke så godt flytting fordi bakdelen på skapet er sånn stiv papp som man må spikre fast med «tusen» spiker. Bunnen i skuffene er samme materiale, men det går i grunnen greit og tåler at skuffen er full.

Anonymkode: f04ca...2c7

AnonymBruker
Skrevet

Har pax på to rom. Fin til sitt bruk. Skulle jeg kjøpt klesskap som virkelig varer ville jeg gått for elfa, der skyvedørene går til taket, sånn at det ikke samler støv oppå, og med fleksibelt system for oppheng og skuffer.

Anonymkode: bf2a7...9f0

Skrevet

Man kan jo ikke være misfornøyd når man får sette det sammen på den måten man selv vil ha det. :rodmer:

Er kjempefornøyd jeg iallfall, har ingen planer om å flytte å ta det med meg, det er slått inn i veggen så det ville vært ganske så meningsløst, skal nå bo her til de bærer meg ut. :P 

Hadde aldri kjøpt det hvis jeg hadde planer om å flytte, føler ikke det er skap man drar med seg heller så det hadde jeg latt være i leiligheten hvis jeg skulle selge.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Vi er veldig fornøyd. Har skuffer i nederste del og stang i øverste. Plate i midten til smykkeskrin osv. Skuffene tåler en del tyngde, samme med stamgen. Har flyttet skapene en gang innad i rommet, det gikk fint. Et av de har vi flyttet til et annet rom, det likte det ikke veldig godt, ble litt lealøst. Mange muligheter så du finner garantert en løsning som passer deg. 

Anonymkode: 56550...ddc

AnonymBruker
Skrevet

Også veldig fornøyd. Vi valgte det høye med skyvedører, så hos oss går det opp til taket. Genialt at man kan innrede det så fritt.

Anonymkode: 1ece8...e7e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...