Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er så redd hele tiden og jeg aner ikke hva jeg skal gjøre lengre. Jeg er like redd hjemme som ute som overalt og jeg blir helt gal og tullerusk av det. Alt er kaos i hodet og kaos i kroppen og jeg vet ikke hva jeg skal gjøre i livet. Jeg kommer meg ingen vei og alt står stille. Jeg har så mye angst og masse uro i full panikk inne i meg. Det synes sikkert ikke utenpå men jeg kjenner det inne i magen min. Alle følelsene sitter i magen og akkurat som en vond og hard klump som gnager. Merkelig følelse. Angsten spiser meg opp. Jeg vet ikke hva jeg vil med dette innlegget her men jeg synes alt er så vanskelig og tungt i livet. Ønsker at ting hadde vært annerledes og lettere.

Heldigvis har jeg hund.🐶 Hadde ikke klart meg uten. Er så redd for dem.❤️

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
Nathea skrev (40 minutter siden):

Jeg er så redd hele tiden og jeg aner ikke hva jeg skal gjøre lengre. Jeg er like redd hjemme som ute som overalt og jeg blir helt gal og tullerusk av det. Alt er kaos i hodet og kaos i kroppen og jeg vet ikke hva jeg skal gjøre i livet. Jeg kommer meg ingen vei og alt står stille. Jeg har så mye angst og masse uro i full panikk inne i meg. Det synes sikkert ikke utenpå men jeg kjenner det inne i magen min. Alle følelsene sitter i magen og akkurat som en vond og hard klump som gnager. Merkelig følelse. Angsten spiser meg opp. Jeg vet ikke hva jeg vil med dette innlegget her men jeg synes alt er så vanskelig og tungt i livet. Ønsker at ting hadde vært annerledes og lettere.

Heldigvis har jeg hund.🐶 Hadde ikke klart meg uten. Er så redd for dem.❤️

Får du ingen hjelp? Psykolog, terapeut? Snakket med fastlegen? Man kan få mye hjelp mot angst, terapi og medisiner. Søk hjelp ❤️

Anonymkode: ae65c...471

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Uff, det er vondt å ha det slik. Jeg slet med angst og frykt i mange år, det hadde liksom alltid vært sånn. For meg handlet det om veldig vonde opplevelser som jeg hadde fortrengt helt. Jeg husket ikke opplevelsene lenger, bare angsten som alltid var der. Det var liksom ingenting som hjalp mot denne dype, dype angsten.

Det som ble et vendepunkt, var å få hukommelsen tilbake. Det var fælt å huske fortrengte opplevelser, jeg hadde angst for det også. Men etterhvert ble det bedre, når jeg forsto hvorfor jeg alltid hadde vært så redd. Angsten fikk en konkret årsak, og da var det enklere å gjøre noe for å trygge meg selv.

Jeg vet ikke om det kan være sånn for deg, men kanskje det er noe å tenke på? Og så kan det være klokt å snakke med fastlege slik at du kan få noe terapi som kan hjelpe deg til å få det bedre.

Klem til deg, ts :hjerte:

Anonymkode: 32c3f...284

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Mange anonyme, men gode tanker går til deg i kveld. Vit at du ikke er alene ❤️ 

Anonymkode: 413d5...480

• Liker 1
Skrevet

Du er ikke alene, kjære ts ♥️ Sliter med sterk angst og depresjon jeg også. Jeg kjenner meg så igjen i mange av innleggene dine, er som å lese om meg selv. Vi er til og med på samme alder. Sender deg mange varme tanker, vit at du ikke er alene :klem1:

Har hund jeg også og katter. Hadde aldri klart meg uten jeg heller. Dyrene er fantastiske og dømmer aldri ❤️ 

AnonymBruker
Skrevet

Kan anbefale dere som sliter med angst om å begynne å trene jevnlig. Det får ut mye uro og angst. Blir man sterkere fysisk, blir man også sterkere psykisk. Det er det ingen tvil om.

Anonymkode: 79c63...e92

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Kan anbefale dere som sliter med angst om å begynne å trene jevnlig. Det får ut mye uro og angst. Blir man sterkere fysisk, blir man også sterkere psykisk. Det er det ingen tvil om.

Anonymkode: 79c63...e92

Hva når man føler trening øker angsten? Jeg prøver trene, men de fysiske fornemelsene jeg opplever da gjør meg mer redd..

Anonymkode: 68221...989

Skrevet

Sliter med mye av det samme. Panikkangst og panikkanfall overtar hverdagene mine noenganger. Sender en klem :klem:

• 2 år senere...
Skrevet

Fant denne posten når jeg googlet "jeg er så redd hele tiden". 

Jeg har det akkurat sånn som du skriver, går med angst, uro og redsel i kroppen hele tiden. 

Anonymkode: 0e1ed...c36

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Jeg har det akkurat sånn som du skriver, går med angst, uro og redsel i kroppen hele tiden. 

Oppsøk hjelp. Du skal ikke akseptere å ha det sånn. Snakk med fastlegen din om hvordan du har det.

Anonymkode: 21870...e99

Skrevet
AnonymBruker skrev (57 minutter siden):

Oppsøk hjelp. Du skal ikke akseptere å ha det sånn. Snakk med fastlegen din om hvordan du har det.

Anonymkode: 21870...e99

Jeg har prøvd ut ulike terapiformer og ulike medisiner gjennom 25 år, driver med trening og yoga...men blir ikke bedre...bare verre 😥

Skrevet
2 hours ago, AnonymBruker said:

:hjerte:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...