Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Dere som er så heldige at det er noen som er forelsket i deg - hvordan følest det? Hvordan følest det å bli sett på av noen som ønsker å være med deg? Jeg har aldri opplevd å bli elsket og det kjennest så utrolig sårt at det mest trolig aldri vil skje heller. Jeg er så misunnelig på de som opplever at noen blir forelsket, vil være kjærest, blir fridd til, stifte familie osv. Det følest nesten som om det er en del av livet som jeg ikke får være med på.

Anonymkode: affad...31a

• Liker 5
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Håper du får oppleve det og❣️

Anonymkode: 20c57...9b3

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Det er den mest vidunderlige følelsen i verden 🥰 Mye er den gjensidige følelsen av begjær. Du virkelig kjenner på at noen andre har lyst på deg, lyst til å være med deg, lyst til å gjøre alt sammen med deg. Unner virkelig alle å få oppleve det i livet. Jeg er helt sikker på at du kommer til å oppleve det en gang TS. Det er ganske klisje, men plutselig møter du noen helt ut av det blå. Kom deg ut! Lev livet! Møt nye mennesker! (etter korona selvfølgelig).  Bare husk å være åpen for det.

Anonymkode: 965ed...4f0

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Føles kvelende og jeg får prestasjonsangst og klaustrofobi av det. 

Anonymkode: 4dca3...074

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har opplevd det en gang. Det var veldig deilig. En person som ønsket meg, oss. En jeg delte alt med, planla sammen med. Det var varmt, trygt, morsomt, lo mye, snakket om alt og ingenting, spilte spill, drakk vin, masserte føtter, lagde mat sammen. 

Husker det gjorde vondt langt inn i hjertet når jeg så han komme gående mot meg, kjærligheten var magisk ❤️ 

Dessverre døde han. Jeg har ikke vært forelsket siden. Det er 16 år siden. 

Anonymkode: 8fa3f...c7a

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Har ikke opplevd det.

Men opplevd at menn er kåte på meg. Det er litt samme greia. Overøser deg med komplimenter og sier mange vakre ting til deg som ikke har rot i virkeligheten, bare noe de sier for å komme inn i varmen. Etterpå kan de være ekstra amorøse for å være sikre på at de får innpass neste gang også. Etter hvert går de lei og finner en annen. Noen drar den skikkelig langt og går faktisk inn i forhold med deg også. Men det blir fort kaldt om du en dag heller vil kose fremfor å ha sex for eksempel. Da finner de nye damer å ha det morsomt med. 

Anonymkode: ab205...fc5

• Liker 1
Skrevet

Jeg opplever det nå om dagen, vært sammen kjæresten i 3 mnd snart. Følelsen av å aldri få nok av en person, ønsker nærværet hans hele tiden. En å finne på ting med, dele alt med, planlegge fremtiden med. En som forteller meg hver eneste dag hva jeg betyr og hvor mye han gleder seg til å dele livet sitt med meg. 

Du får nok også oppleve dette en dag, finnes ikke noe finere ❤️

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Det føles som å være hjemme når du ser inn i personens øyne og du veit at det er det eneste stedet du vil være

Anonymkode: ed3bc...94c

• Liker 5
Skrevet

Det føles trygt og deilig!

• Liker 2
Skrevet
2 hours ago, AnonymBruker said:

Dere som er så heldige at det er noen som er forelsket i deg - hvordan følest det? Hvordan følest det å bli sett på av noen som ønsker å være med deg? Jeg har aldri opplevd å bli elsket og det kjennest så utrolig sårt at det mest trolig aldri vil skje heller. Jeg er så misunnelig på de som opplever at noen blir forelsket, vil være kjærest, blir fridd til, stifte familie osv. Det følest nesten som om det er en del av livet som jeg ikke får være med på.

Hvorfor har du ikke opplevd dette? Hvor gammel er du? 

AnonymBruker
Skrevet
frøkenkoz skrev (8 timer siden):

Hvorfor har du ikke opplevd dette? Hvor gammel er du? 

Jeg har vært i 3 forhold, og har vært hodestups forelsket hver gang. Følt meg SÅ heldig fordi akkurat HAN valgte meg - så har det vist seg hver gang at det ikke har vært gjensidig. Har nok falt for feil type menn. Føler meg litt dum som har vært naiv nok til å tro at noen faktisk var forelsket i meg. Fikk aldri følelsen av at han ville være med meg, det var bare jeg som var blind av forelskelse og godtok at det ikke var slik.

jeg er 44 år - på god vei til å bli crazy cat lady🙈

• Liker 1
Gjest Alterego666
Skrevet

Det føles som å komme hjem.

AnonymBruker
Skrevet

Bedre enn å bli sett hos en psykolog

Anonymkode: 717ad...734

AnonymBruker
Skrevet

Å være elsket er hyggelig om det er gjensidig. Å få vite at noen er forelsket i deg når du ikke er det tilbake er litt verre.

Men det er verste er å være forelsket. Det er altoppslukende og i hvert fall jeg går hele tiden og ser etter tegn på at den andre fortsatt elsker deg. Det er fullstendig ille. Godt jeg er singel nå. ;)

Anonymkode: 96224...94a

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 27.5.2021 den 21.01):

Jeg har ikke opplevd det, jeg heller - jeg har noen medfødte skavanker som gjør meg lite attraktiv, og kanskje litt umulig å elske, men jeg lover deg at livet har mye å by på likevel. Jeg har ikke egne barn, men jeg eeellsker tantebarna mine, og har de hos meg så ofte som mulig. To av de er voksne og før pandemien var de også med på reiser. De elsker meg jo, akkurat som jeg er, og skammer seg aldri (som jeg vet om) i offentlighet sammen med meg. Jeg er dyktig i jobben min, tjener greit og har et godt liv uten «den store kjærligheten». Elsker romantiske filmer og får min dose romantikk derifra. Noen ganger drømmer jeg, og noen ganger ønsker jeg selvsagt at det skulle skjedd et mirakel - men jeg velger å se det fine i det livet jeg har fått likevel. Man kan være lykkelig alene også! ❤️

Anonymkode: e49b5...8a8

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Vet ikke.

Anonymkode: d7f0b...df5

AnonymBruker
Skrevet

Det føles veldig godt. Det er å ha et menneske i livet ditt som godtar deg og elsker deg ubetinget som du er. Det har jeg kun opplevd én gang.

Anonymkode: c0a64...9c0

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...