AnonymBruker Skrevet 27. mai 2021 #1 Skrevet 27. mai 2021 Jeg har ingenting å leve for. Jeg har verken venner, jobb, selvtillit, penger, trygge rammer osv. Jeg gjemmer meg bare. Fra alt og alle, for da slipper jeg å slite ut kroppen min med all slags frykt. Nå som det er fint vær og sommer, tærer det ekstra på meg. Jeg brukte å elske sommeren. Sommeren var det beste i livet. Nå kjennes det ut som at jeg er lenket i huset mitt, og jeg klarer ikke å dra ut, og har heller ingen som kan få meg til å bli med på ting. Kjenner kroppen min og hjernen min sakte men sikkert dør ut, og det skremmer meg litt fordi jeg kan være ekstremt irrasjonell og impulsiv. Hva skal jeg gjøre? Psykolog går jeg til, men når man tenker seg om så kan ikke psykolog gjøre så mye for deg. Man drar dit for å lette på problemene og få tips. Men de tipsene er jo unyttige om hjernen ikke fungerer? Anonymkode: 03e51...523 5
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2021 #3 Skrevet 27. mai 2021 Jeg kjenner det på samme måte TS. Jeg tror ikke det er så mye annet du kan gjøre enn å prøve å leve for de små lyspunktene som kommer og går her i livet. Anonymkode: 9f7fb...edc 4
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2021 #4 Skrevet 27. mai 2021 Føler med deg, ts. Jeg tror vi er flere mennesker som gruer oss til sommeren, "utrolig nok". Følelsen av å være alene og mislykket blir ekstra sterk da. Anonymkode: ce26c...901 1
Nathea Skrevet 27. mai 2021 #5 Skrevet 27. mai 2021 Jeg kjenner det også på samme måte.❤️ Kunne hatt skrevet det samme selv. Jeg er også alltid alene og ensom og livet er kun er pest og plage. Jeg har ingenting å leve for. Alt er bare vanskelig og tungt og jeg er veldig deprimert og er i full angst. Jeg kommer meg ingen vei i livet. Klem til dere alle❤️ 1
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2021 #6 Skrevet 27. mai 2021 Kjenner igjen litt av det du skriver. Enten må en bare forsøke å endre litt og litt selv, eller fortsette å leve slik. Håper tidene blir bedre for deg 💐 Anonymkode: 7b062...f78 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå