Tunique Skrevet 27. mai 2021 #1 Skrevet 27. mai 2021 According to this report, only 19% of people in Hong Kong have received their first dose of the Covid injections and 14% have had two doses. Of health care staff, only a third have been injected. As a result, the jabs are close to reaching their expiration date and may have to be disposed of. 3
Gjest Villfisker Skrevet 27. mai 2021 #2 Skrevet 27. mai 2021 Så flott! Håper tallene over tid viser færre smittede der til sammenligning der større andel er vaksinerte. Det vil i så fall gi folk litt å tenke på, og såkalte eksperter et forklaringsproblem 😈
Djungelvrål Skrevet 27. mai 2021 #4 Skrevet 27. mai 2021 Er det fordi mange har hatt corona, er det fordi de ikke vil, er det fordi de ikke har vaksiner?
studerende Skrevet 27. mai 2021 #5 Skrevet 27. mai 2021 (endret) Det kan vel også ha med at det i stor grad er den kinesiske vaksinen som settes der (tror jeg) og at mange innbyggere i Hong Kong har veldig lite tiltro til kinesiske styresmakter. Endret 28. mai 2021 av Vintermorgen Slettet sitat er fjernet. 6
Collan Skrevet 27. mai 2021 #6 Skrevet 27. mai 2021 I over et år før pandemien ekdploderte var det store demonstrasjoner i Hong Kong fordi sentralmakten i Beijing ville fjerne den siste rest av demokrati fra Hong Kong, slik de skulle hatt i 50 år fra 1997. Det er ikke akkurat med på å skape tillit til ting som kommer fra Beijing, som f eks vaksinen. Videre har den kinesiske vaksinen, Sinovax, vist seg å ha lav beskyttelse. Den gir 50% beskyttelse mot å bli smittet, og 70% beskyttelse mot alvorlig dykdomsforløp hvis jeg husker rett. Så det er ikke så rart at folk i Hong Kong er skeptiske. 3
Gjest Villfisker Skrevet 27. mai 2021 #7 Skrevet 27. mai 2021 studerende skrev (15 minutter siden): Det kan vel også ha med at det i stor grad er den kinesiske vaksinen som settes der (tror jeg) og at mange innbyggere i Hong Kong har veldig lite tiltro til kinesiske styresmakter. Tror du kan være inne på noe der. De har ikke akkurat det beste forholdet.
2ro Skrevet 28. mai 2021 #8 Skrevet 28. mai 2021 Jeg har heller ikke tatt vaksine med bare 50% beskytte og muligens enda dårligere mot mutasjoner. Det er langt bedre vaksiner og da er det greit å vente på disse. Jeg er faktisk lettet over at AZ har utgått, for jeg vil ha den beste når jeg først tar. 3
Gjest Vintermorgen Skrevet 28. mai 2021 #9 Skrevet 28. mai 2021 Ryddet for brudd på koronarommets regler og svar til dette. Vintermorgen, mod
Anbefalte innlegg