Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Ifølge lønnsoppgjøret i min bransje ble det enighet om 2,7 %. Betyr dette at jeg får lønnstillegg på 2,7 % av lønna mi? Eller?

Beklager megadumt spørsmål 🙈

Anonymkode: 14c8e...2e6

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Som regel en del mindre, siden de regner med overheng og glidning og denslags fremmedord. Jeg endte på i overkant av 2% i år, så noenlunde fornøyd etter next to nothing i fjor. Glad for å ha en inntekt og glad det ikke ble streik hos oss.

Anonymkode: 9ef83...ca5

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Overheng og glidning gjør at det blir vesentlig mindre enn den prosenten som oppgis. 

Jeg skulle i fjor fått 9500 i året ekstra om man fikk prosenten som oppgis. 

Jeg fikk 1600kr. I året. Før skatt. 

Anonymkode: 95ccd...e76

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Fikk 14600 i år, kontra 1400 i fjor. 

Anonymkode: ed9de...daa

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Kommer dette på juli lønna da?

Anonymkode: 40b4f...b9e

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Som regel en del mindre, siden de regner med overheng og glidning og denslags fremmedord. Jeg endte på i overkant av 2% i år, så noenlunde fornøyd etter next to nothing i fjor. Glad for å ha en inntekt og glad det ikke ble streik hos oss.

AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Overheng og glidning gjør at det blir vesentlig mindre enn den prosenten som oppgis. 

Jeg skulle i fjor fått 9500 i året ekstra om man fikk prosenten som oppgis. 

Jeg fikk 1600kr. I året. Før skatt. 

Anonymkode: 95ccd...e76

Takk for svar! Men så kjipt, fikk elendig lønnsøkning i fjor så hadde håpet på litt mer i år. Jaja, men da vet jeg i hvert fall hva jeg skal forholde meg til :) Ingen store forhåpninger i hvert fall :P

AnonymBruker
Skrevet
On 5/28/2021 at 9:37 AM, AnonymBruker said:

Takk for svar! Men så kjipt, fikk elendig lønnsøkning i fjor så hadde håpet på litt mer i år. Jaja, men da vet jeg i hvert fall hva jeg skal forholde meg til :) Ingen store forhåpninger i hvert fall :P

Dette lønnsoppgjøret ble uansett en god del bedre enn fjorårets, så noe er det å glede seg til. :) 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...