Snillmann her.. Skrevet 28. september 2021 #81 Skrevet 28. september 2021 AnonymBruker skrev (På 24.9.2021 den 22.04): Jeg må bruke et sånn hver dag. Kona er redd jeg skal knulle andre,så synes hun det er greit å ha makt. Av og til tar hun det av,da vasker hun kølla og runker den akkurat sånn at jeg skal til å komme. En sjelden gang puler vi... så er det tilbake i buret. Anonymkode: 84117...2ae Det må jo være herlig å være under hennes makt.
Bamseklemmer Skrevet 28. september 2021 #82 Skrevet 28. september 2021 AnonymBruker skrev (På 11.8.2021 den 16.08): 🙄 Sa aldri noen kvinne, ever! 🤣🤣 Søke opp historier om menn som må gå med kukbur når hun skal ha en «kosestund» med seg selv??? 🤣🤣🤣🤣🤣 Anonymkode: ab093...d7a Du må aldri latterliggjøre en kvinnes fetisher og undervurdere hennes seksuelle nytelse (regel nr 5)😂😇 men jeg ser jo at du ikke mente dette som et stikk, men bare litt humor... Jeg har selv prøvd å få på et kukbur.. men for hver gang jeg tar den frem, blir jeg så kåt at jeg ikke har sjans på å få den på. Så jeg tror jeg slenger den i søpla, eller selge den som pent brukt ubrukelig kukbur på finn.no😂 1
AnonymBruker Skrevet 28. september 2021 #83 Skrevet 28. september 2021 AnonymBruker skrev (På 24.9.2021 den 22.04): Jeg må bruke et sånn hver dag. Kona er redd jeg skal knulle andre,så synes hun det er greit å ha makt. Av og til tar hun det av,da vasker hun kølla og runker den akkurat sånn at jeg skal til å komme. En sjelden gang puler vi... så er det tilbake i buret. Anonymkode: 84117...2ae Er det fordi følelsen av å ikke få til å komme føles tennende? Jeg kan føle på dette selv, er en fantasi at jeg trenger hjelp til å onanere/komme.,. Anonymkode: c9a68...253 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå