Gå til innhold

Seksuelle fantasier

Ængel

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Du vet selvsagt at en penis består kun av mykt vev og dermed kan presses inn i nesten hva som helst. Litt problematisk om den er erigert dog, men da er det bare å gi den "en omgang" først 🙂 Isvann kan fungere, men min krymper ikke når jeg bader naken i nokså kaldt vann. Synes det er så pirrende at den heller vokser litt. Om du sjekker chastity på litt mer kinky sider får du se mye "rart".

Anonymkode: 5b130...716

Tjass tror jeg står over😂

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bente1234 skrev (5 timer siden):

Min og .. pluss mye mer men må helst ha den fantasien på plass for å få til resten jeg liker 😂

Dama jeg fantaserer mest om for tiden er 59😉

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 27.5.2021 den 19.46):

Jeg er en mann, og tanken på å få min kjæreste inn i latex-antrekk tenner meg. Kvinner her, hva slags "unnskyldning" ville du akseptere for å kjøpe og teste ut latex klær?

81b928692c7a7ea5ae1ac80705aa6a84.jpg

EF36YJbWkAk87HP.jpg

Latex-Blouse-Ally-2-with-trim.75498_1.jpg

mini-list_blue_gold_glare_LL.jpg

tr05DhlJRTk.jpg

resized-35826.jpg

95018a06a880091a6cd1c9ff1394c42d--latex-hood-enjoying-life.jpg

ac4b51b0b110908ce3d058c577c85509.jpg

Anonymkode: 8f5be...6ec

Nydelige saker dette👍 Min største fantasi har alltid vært å ha sex med damer som gjerne er eldre enn meg, som kun er iført en lang saftig og myk skinnfrakk med splitt bak. Ta hu bakfra og deretter bli ridd til himmels😍 Blir hard bare av å skrive om det, herregud så deilig det hadde vært👍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ængel skrev (På 2021-5-27 den 19.30):

Har du noen seksuelle fantasier som du tviler på at du får utspilt? Tanken på ha en mann i et såkalt kyskhetsbelte / "chastity belt" og å holde nøkkelen til det tenner meg.

813hcN7zcaL._AC_SL1500_.jpg

Har nok noen jeg tviler på vil bli realisert men det du lanserer her er både realisert og jeg tror den faktisk ikke er blant de vanskeligste å få levd ut, selv om det neppe er topp ti blant de vanligste. 

Da min partner foreslo dette var det i sammenheng med andre fantasier og passet veldig godt inn i den konteksten. Jeg ble mildt sagt overrasket hvor tent jeg ble av å ha han innelåst, selv er jeg ikke spesielt dominant men dette digget jeg. Bare tanken på at han var på butikken, på kontoret eller ute med gutta på pub'en med utstyret i "fengsel" mens jeg hadde nøkkelen var tullete pirrende. Vi har forsøkt spillet der vi gjør avtale på forhånd (hvor lenge) men det ble enda mer spennende da han foreslo at jeg skulle avgjøre om, når og hvordan. At han ikke skulle vite, bare vente.... 

Ser virkelig fram til at vi skal ta opp denne leken igjen, en pirrende variasjon. 😎

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tennplugg skrev (3 timer siden):

Har nok noen jeg tviler på vil bli realisert men det du lanserer her er både realisert og jeg tror den faktisk ikke er blant de vanskeligste å få levd ut, selv om det neppe er topp ti blant de vanligste. 

Da min partner foreslo dette var det i sammenheng med andre fantasier og passet veldig godt inn i den konteksten. Jeg ble mildt sagt overrasket hvor tent jeg ble av å ha han innelåst, selv er jeg ikke spesielt dominant men dette digget jeg. Bare tanken på at han var på butikken, på kontoret eller ute med gutta på pub'en med utstyret i "fengsel" mens jeg hadde nøkkelen var tullete pirrende. Vi har forsøkt spillet der vi gjør avtale på forhånd (hvor lenge) men det ble enda mer spennende da han foreslo at jeg skulle avgjøre om, når og hvordan. At han ikke skulle vite, bare vente.... 

Ser virkelig fram til at vi skal ta opp denne leken igjen, en pirrende variasjon. 😎

Tennplugg skrev (3 timer siden):

Jeg har dessverre ikke hatt anledning til å prøve dette i virkeligheten, men det er historier med dette tema jeg oftest leter opp på nettet ( asstr ) når jeg skal ha en kosestund med meg selv..

Anonymkode: df9ce...329

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tennplugg skrev (5 timer siden):

Jeg har dessverre ikke fått prøve dette i det virkelige liv, men det er historier om slikt jeg søker opp ( asstr ) når jeg skal ha en herlig kosestund med meg selv.  Jeg er kvinne.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Jeg har dessverre ikke fått prøve dette i det virkelige liv, men det er historier om slikt jeg søker opp ( asstr ) når jeg skal ha en herlig kosestund med meg selv.  Jeg er kvinne.

🙄 Sa aldri noen kvinne, ever! 🤣🤣 

Søke opp historier om menn som må gå med kukbur når hun skal ha en «kosestund» med seg selv??? 🤣🤣🤣🤣🤣

Anonymkode: ab093...d7a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ozlo34 skrev (På 2021-7-6 den 23.07):

Min seksuelle fantasi ville vært å hatt gjevnlig sex med min 19 år gamle stedatter 😉  høres kanskje rart ut men jeg har vært stefaren hennes fra hun var tenåring og hun har alltid vært en nydelig flott høy, voksen , moden og formfull sexy jente. Hun har en rund flott stor rumpe , lange bein , solbrun hud, meget svære pupper som aldri slutter å vokse og den nydeligste deiligste bollemusa som ser så sinnsyk myk ut . Digger formene hennes! Hadde vært så deilig å ligget mellom bena hennes å slikket den formfulle myke fitta hennes og smakt saftene hennes 😉 har sett henne toppløs & naken sovende en gang jeg kom inn på rommet hennes . Da måtte jeg bare stå å se på henne litt 😱 da fikk jeg sett puppene uten bh - lysere brune brystvorter som var stive , og en fin kvinnelig busk  som var så sexy at gud vet på fitta hennes 😌 den så så sjukt fin ut! Ville bare smake!!!   Da måtte jeg for første gang ta opp noen ferske g strenger av gulvet hennes og lukte for første gang- og det luktet skikkelig deilig fitte! En nydelig fittelukt!  Elsker å lukte på trusene hennes 😉 så måtte jeg runke mens jeg hadde fitteluktene hennes i ansiktet og jeg skal si jeg ble stiv og sprutet fort😀 så kom spruten - spruta så sykt mye og jeg sprutet    På trusa hennes å fylte den med sæd 😉  blandet luktene og den fuktige trusa hennes med min sæd 😜  

tanken på å knulle min sexy kvinnelige brunette stedatter - la pikken min gli inn i den myke bollemusa hennes- og fylle fitta hennes med sæden min😉 ligge å kline og kysse med henne mens jeg slikker på de store puppene hennes og de fine brystvortene hennes (f cup) og ligge å fingre henne og kjenne den våte fitta hennes😉  for en liten stund tilbake var jeg alene hjemme så da la jeg meg i dobbeltsenga hennes og runket også spruta jeg skikkelig på dyna hennes 😅

Er dette et seriøst innlegg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Elder Millennial skrev (På 2021-8-4 den 21.57):

Får prøve meg jeg å.. 😅

Det er en solfylt og nesten litt for varm ettermiddag. Jeg har stått på hodet i blomsterbedet i timesvis og føler meg ganske kokt, ser på klokka, halv 8 sier den. Jo det er fortsatt god tid til ett kveldsbad før sola går ned

Jeg napper ned ett håndkle fra tørkesnora og hiver meg på den gamle damesykkelen. Det er ikke noe problem med bare 3 gir når man ikke skal så langt. Vi har ett «hemmelig» badested ikke langt unna. Badeplassen ligger rett ved veien, men det er bare de lokalkjente som vet at det er en badeplass akkurat her.

Det pleier ikke å være folk her på denne tiden, så jeg vrenger bare av meg sommerkjolen og hopper uti naken. Det er deilig å kjenne det kalde vannet mot naken hud, brystvortene blir stive og det sitrer mellom bena. Litt rart hvor stor forskjell bare ett lite stykke tøy kan gjøre.

Ligger der på rygg og slapper av i vannet, kjenner solen varme og det kalde vannet som skyller over kroppen min som myke hender. Tid og rom forsvinner og jeg har ingen anelse om hvor lang tid det har gått når jeg vender om og svømmer inn til land igjen.

Det er noe som ikke stemmer, jeg kikker meg rundt. Det er noen her, jeg føler det, men kan ikke se noen. Ett håndkle til på steinen og en sekk som ikke er min. Hva i all verden gjør jeg nå? Hvem er det som er her? Hvor er de?

I øyekroken legger jeg merke til en bevegelse, ett hode kommer stadig nærmere. Jeg kjenner igjen det bustete mørke håret og øynene som glitrer mot meg. Plutselig er han vekk, han har dukket under, jeg ser han kommer nærmere og så dukker hodet dukker opp rett ved siden av meg.

Han gliser fra øre til øre og jeg kjenner jeg rødmer, han må ha sett at jeg var naken under vann. Men dette er ingen sjenert mann og med en mørk rungende latter tar han av seg badebuksen i en radig fart og kaster den på land. Han kunne jo ikke være noe dårligere en meg. Jeg må le med jeg å.

Så var vi der nakne, smilende og stemningen ble tykk og varm i det kalde vannet. Man må jo ta noen sjanser her i livet så jeg tok ett lite svømmetak nærmere og lange sterke armer møter meg å drar meg helt inntil. Jeg slynger bena rundt hoftene hans mens jeg små flirer, neimen heisann, hyggelig å treffe deg her.

Jeg kan kjenne at han fortsatt smiler mens han kysser meg. Først forsiktig, så blir det hett og sultent. Den ene hånden hans hviler på ryggen min mens den andre smyger seg nedover og tar ett fast grep rundt rumpa mi.

Vi ser på hverandre, skulle vi?

Hvor er dette hemmelige badestedet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

At jeg er hjemme hos en venninne når hun kommer hjem fra joggetur varm og svett. Hun ber meg kle meg naken og gå ned på alle fire mens hun knyter opp skoene sine. Jeg får beskjed om å lukte inni skoene hennes mens hun tar av seg  sokkene og prater om at hun er helt gjennomvåt av svette. Hun ber meg sette meg opp på kne, setter seg bak meg og putter sokkene sine i munnen min. Hun runker meg sakte med en hånd og holder den varme våte BHen sin mot ansiktet mitt med den andre mens hun visker i øret mitt at jeg bare kan komme når jeg har sugd sokkene og BHen helt tørre.

Liker også tanken på å måtte sitte naken og se på at hun suger typen sin. Rett før han kommer slutter hun å suge og ber meg om å gape opp. Hun holder meg fast mens han spruter en diger ladning sperm i munnen min. Jeg må svelge og si takk etterpå.

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å bli dominert av en dame som er kledd i ballkjole/brudekjole og høye hæler mens jeg selv er naken. Bli tvunget til å krype inn under kjolen for å gi oralsex og bli facesittet

Anonymkode: 036de...e04

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Møte en bad boy som har sittet lenge inne ( i fengsel ) og er helt utsultet på sex. La han knulle meg så mye han bare orker. Tenner skikkelig av tanken! 

Anonymkode: 9c48d...d8b

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hr. Aktiv skrev (På 2021-8-9 den 17.39):

Jeg tenker at det dere da tilbyr er omtrent like håpløst som det mange menn tilbyr. Dere vil gå inn i et forhold basert på et oppspinn og ikke noen realitet. Hvorfor ikke bare være seg selv og stå for det? Hvorfor være en skuespiller og fremstå som noe helt annet? Dere blir jo uansett avslørt.

Igjen, hvorfor sier du "dere"? Jeg har ihvertfall aldri tilbudt noen mann skuespill, tam sex og golddigger-mentalitet. Har heller aldri fått slik kritikk fra ekser under hverken krangler eller brudd, om noe har jeg heller fått høre at jeg er for sjølstendig, og jeg har alltid hatt mest lyst i mine forhold. Jeg anser heller ikke det menn tilbyr som håpløse greier. Det finnes mange fine menn, og de fleste gjør så godt de kan. Mine dårlige erfaringer i forhold er begrensa til et fåtall menn. Ikke minst var jeg selv en del av kjemien i de forholdene som etterhvert ikke fungerte så godt. Og for å finne ny partner å tro på, måtte jeg se på hvem jeg pleide å være, og hvem jeg pleide å velge, og gå en anna vei.

Anonymkode: cb7f9...866

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mine fantasier handler ofte om ting som er ulovlige eller sosialt uakseptable. De fleste av dem ville jeg aldri i livet realisert selv om jeg kunne.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 måned senere...
Ozlo34 skrev (På 6.7.2021 den 23.07):

Min seksuelle fantasi ville vært å hatt gjevnlig sex med min 19 år gamle stedatter 😉  høres kanskje rart ut men jeg har vært stefaren hennes fra hun var tenåring og hun har alltid vært en nydelig flott høy, voksen , moden og formfull sexy jente. Hun har en rund flott stor rumpe , lange bein , solbrun hud, meget svære pupper som aldri slutter å vokse og den nydeligste deiligste bollemusa som ser så sinnsyk myk ut . Digger formene hennes! Hadde vært så deilig å ligget mellom bena hennes å slikket den formfulle myke fitta hennes og smakt saftene hennes 😉 har sett henne toppløs & naken sovende en gang jeg kom inn på rommet hennes . Da måtte jeg bare stå å se på henne litt 😱 da fikk jeg sett puppene uten bh - lysere brune brystvorter som var stive , og en fin kvinnelig busk  som var så sexy at gud vet på fitta hennes 😌 den så så sjukt fin ut! Ville bare smake!!!   Da måtte jeg for første gang ta opp noen ferske g strenger av gulvet hennes og lukte for første gang- og det luktet skikkelig deilig fitte! En nydelig fittelukt!  Elsker å lukte på trusene hennes 😉 så måtte jeg runke mens jeg hadde fitteluktene hennes i ansiktet og jeg skal si jeg ble stiv og sprutet fort😀 så kom spruten - spruta så sykt mye og jeg sprutet    På trusa hennes å fylte den med sæd 😉  blandet luktene og den fuktige trusa hennes med min sæd 😜  

tanken på å knulle min sexy kvinnelige brunette stedatter - la pikken min gli inn i den myke bollemusa hennes- og fylle fitta hennes med sæden min😉 ligge å kline og kysse med henne mens jeg slikker på de store puppene hennes og de fine brystvortene hennes (f cup) og ligge å fingre henne og kjenne den våte fitta hennes😉  for en liten stund tilbake var jeg alene hjemme så da la jeg meg i dobbeltsenga hennes og runket også spruta jeg skikkelig på dyna hennes 😅

Det ville vært tidenes Lotto 😊

Anonymkode: a36d8...745

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 11.8.2021 den 16.08):

🙄 Sa aldri noen kvinne, ever! 🤣🤣 

Søke opp historier om menn som må gå med kukbur når hun skal ha en «kosestund» med seg selv??? 🤣🤣🤣🤣🤣

Anonymkode: ab093...d7a

Rart at du tror bare menn tenner på dette.

Hvem tror du menn som går med kukbur er sammen med, egentlig? 

Anonymkode: cb7f9...866

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker skrev (På 7.7.2021 den 10.37):

Jeg har alltid elsket kvinner i skjørt og strømpebukse, så min fantasi (som har vært oppfylt en rekke ganger) er å ta damer ikledd denslags.....bare dra opp skjørtet,ned med strømpebuksa og kjøre på. Virker som det er ganske greit for damene også, har ikke fått noe pes fra damene enda hvertfall.

Anonymkode: 69ffe...c8d

Det er kanskje det hotteste typen kan gjøre på meg, så enig 

Anonymkode: fc15a...4ee

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snillmann her.. skrev (På 8.8.2021 den 22.36):

Kult.  Da er du vel dominant?

Jeg må bruke et sånn hver dag.  Kona er redd jeg skal knulle andre,så synes hun det er greit å ha makt. Av og til tar hun det av,da vasker hun kølla og runker den akkurat sånn at jeg skal til å komme.  En sjelden gang puler vi... så er det tilbake i buret.

Anonymkode: 84117...2ae

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...