AnonymBruker Skrevet 7. juli 2021 #41 Del Skrevet 7. juli 2021 AnonymBruker skrev (På 28.5.2021 den 0.04): Jeg knuller dama mi i rumpa mens en deilig shemale knuller meg samtidig🙊 Anonymkode: c0744...2a4 Jeg deler den fantastien! Er heterofil, men akkurat praktfulle shemales er noe som tenner meg noe sinnsykt! Fantaserer også om å bli pult av flere deilige shemales i gangbang! Dette er imidlertid noe jeg ville mislikt og opplevd traumatiserende i virkeligheten, så ønsker det ikke. Fantasien er likevel superpirrende! Anonymkode: f59dd...63a 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hr. Aktiv Skrevet 7. juli 2021 #42 Del Skrevet 7. juli 2021 (endret) Trolltunge skrev (46 minutter siden): Jeg er så lei av din navlebeskuende narssisisme. Du har en helt spesiell seksualitet, og krever en ærlighet av damer du på ingen måte gir selv. Du vedkjenner deg jo ikke engang å ha en så sær seksualitet at du må søke spesifikt etter en som takler den. Jeg hadde ikke taklet den, selv om jeg er ekstremt opptatt også av mannens nytelse, og gjerne kan bruke lang lang tid på hans nytelse. Jeg digger å utforske hans kropp, og hvilket bredt potensiale til nytelse som ligger i den. Din fetisj og nytelse er likevel for ensporet for meg. På hvilket stadie er du ærlig med kvinner du møter om at du forakter kvinner som liker å knulle, og som tror at menn liker det også? Hvilket ikke er rart at de tror, når bortimot alle menn elsker det. Om du begynner å bli ærlig er det kanskje mulig å finne den rette, men du er ikke den rette til å snakke om ærlighet. Du har en svært sær seksualitet, men later som du ikke har det, og er så et offer når kvinner ikke forstår og ikke leverer i henhold til DIN særhet. Voldtekt kom inn i bildet fordi det vi kvinner for ofte må oppleve og overleve, uten å skylde på alle menn, er voldtekt, overgrep og ubehagelig ego- sex. Du derimot rakker ned på alle damer for å ikke tilfredsstille din sære seksualitet, som du ikke vedkjenner deg er sær. Altfor mange damer har aldri fått og vil aldri få oppleve sex som noe godt, fordi de er opplært til at deres seksualitet er mindre vesentlig og viktig enn menns, og har bare truffet på menn som bekrefter dette. Likevel hevder du at DAMER generelt er selvopptatt og egoistiske. Ikke fordi du har opplevd noe i nærheten av det altfor mange kvinner har måtte oppleve av direkte vond/ubehagelig sex, men fordi DU ikke får din særhet ivaretatt, uten å være ærlig om den. Svaret ditt viser også at du rett og slett ikke forstår differansen. Du kaller deg mishandlet for å ikke få akkurat det ene som er det eneste som virkelig teller for deg. Smerte! Ubehag! Traumatiske overgrep! Å bite i seg tårer og holde ut! DET er missbruk, ikke det du har opplevd. Du har kun opplevd at kvinner ikke forstår deg. Ikke vond sex. Du krever ikke mye av kvinner liksom. Du krever noe jeg ikke kunne levert, selv om jeg er veldig opptatt av mannens nytelse. Du krever også en ærlighet du selv nekter å gi. Fordi i ditt hode er noe veldig sært ikke noe problem. Det blir like dumt som å si "Jeg krever ikke mye av kvinner, bare at hun er villig til å sørge for at hun lar det vokse ut en ekstra pupp mellom de to hun naturlig har." Om DU erkjenner og tar hensyn til at du har en avvikende seksualitet kunne det faktisk være mulig å finne akkurat den som takler det godt. Folk med langt særere fetisjer finner hverandre. At du nå dro din navlebeskuende narssisisme til å kalle deg mishandlet, fordi DU ikke er ærlig, og kaller det at kvinner er uærlige, det er så hinsides idiotisk at jeg tenker at du finner større glede i å rakke ned på kvinner enn du egentlig ønsker å finne den som passer deg. Du er feig, uærlige, furt og selvopptatt til det vanvittige. Din seksualitet er ikke så sær at den nødvendigvis burde føre til slike problemer, men det har DU valgt at den skal være. Hvor mange kvinner har du egentlig vært ærlig med? Ingen tror jeg. Jo jeg er ærlig. Dønn ærlig. Jeg får litt tyn innimellom for akkurat det. Er åpen om hva jeg ønsker og vil med dette. Å komme med slike påstander er jo litt drøyt når kommunikasjonen ikke er der fra damens side. De har ingen tanker de ytrer. De har ingen fantasier og tanker om hvordan de ønsker dette skal være. Likevel kommer de tilbake fordi de fikk masse utav dette sammen med meg. Det er godt mulig at jeg faktisk er for storforlangende når jeg ønsker ei dame som har lyst på meg istedet for gjør dette av plikt. Det burde jo være av hennes interesse også at jeg har det bra uavhengig av seksualiteten. Jeg kunne sikkert unnlatt å komme i flere år. Ingen hadde stillt spørsmålstegn ved akkurat det. De hadde sikkert vært mere fornøyd da sølet mitt hadde uteblitt. Det er litt rart at noen få klarer dette mesterstykket med kommunikasjon og samspill. Jeg tror sikkert at det finnes mange flere som ved litt mere tilstedeværelse også fint hadde kommet inn i gruppa her. Det er ikke mye jeg forlanger, men jeg har et håp om at hun faktisk liker å være med meg og at hun viser det. Bare det å komme bakfra og stryke og la meg få nyte en gang bare, bare en gang, men nei. Hvis menn har ført så mye vondt inn i livet til så mange synes jeg det er skikkelig trist. Jeg vet noen er veldig pushy og direkte ufin, men jeg prøver faktisk å opptre mykt og lidenskaplig. De noen få som jeg nevnte før klarer det samme tilbake og de er helt fantastiske. Det rare er at de stiller spørsmål også om hva og hvordan jeg liker det på samme måte som det jeg gjør til dem. Problemet mitt er at disse deler på en del menn. Noen av dem deler på mange menn. Jeg skjønner godt hvorfor. Jeg er ikke ute etter noe som er overkvinnelig. Jeg er bare ute etter tilstedeværelse og gjensidig respekt. Hadde du respektert meg så hadde sugd pikken min innimellom av glede og lyst (for det var det du fortalte du gjorde i datingperioden) og ikke plikt. Jeg merker forskjellen veldig godt. Saken er at jeg maser aldri. Jeg legger aldri press på det jeg ønsker fordi det må være av hennes interesse å gjøre noe med. Når hun da kommer tilbake og vil ha mere må hun vel ha fått noe utav dette for sin egen del eller hva? Edit: Nei jeg har ikke blitt voldtatt. Jeg er sånn sett øverst på næringskjeden og derfor ingen enkel person å foreta et overgrep på ihvertfall ikke fysisk. Men jeg bruker ikke min kapasitet her til hverken som pressmiddel eller noe annet. Bare ønsker at det må være av interesse fra begges side at lidenskap og interesse er gjensidig. Jeg synes det er trist damer blir behandlet som dritt av enkelte menn. Men vær ihvertfall snill med de som da er snill med dere. Vær ærlig på hva du søker. Ikke forsøk å inngå en relasjon fordi bare du ønsker dette ved å selge inn noe du ikke er i besittelse av. Endret 7. juli 2021 av Hr. Aktiv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trolltunge Skrevet 7. juli 2021 #43 Del Skrevet 7. juli 2021 Hr. Aktiv skrev (2 timer siden): Jo jeg er ærlig. Dønn ærlig. Jeg får litt tyn innimellom for akkurat det. Er åpen om hva jeg ønsker og vil med dette. Å komme med slike påstander er jo litt drøyt når kommunikasjonen ikke er der fra damens side. De har ingen tanker de ytrer. De har ingen fantasier og tanker om hvordan de ønsker dette skal være. Likevel kommer de tilbake fordi de fikk masse utav dette sammen med meg. Det er godt mulig at jeg faktisk er for storforlangende når jeg ønsker ei dame som har lyst på meg istedet for gjør dette av plikt. Det burde jo være av hennes interesse også at jeg har det bra uavhengig av seksualiteten. Jeg kunne sikkert unnlatt å komme i flere år. Ingen hadde stillt spørsmålstegn ved akkurat det. De hadde sikkert vært mere fornøyd da sølet mitt hadde uteblitt. Det er litt rart at noen få klarer dette mesterstykket med kommunikasjon og samspill. Jeg tror sikkert at det finnes mange flere som ved litt mere tilstedeværelse også fint hadde kommet inn i gruppa her. Det er ikke mye jeg forlanger, men jeg har et håp om at hun faktisk liker å være med meg og at hun viser det. Bare det å komme bakfra og stryke og la meg få nyte en gang bare, bare en gang, men nei. Hvis menn har ført så mye vondt inn i livet til så mange synes jeg det er skikkelig trist. Jeg vet noen er veldig pushy og direkte ufin, men jeg prøver faktisk å opptre mykt og lidenskaplig. De noen få som jeg nevnte før klarer det samme tilbake og de er helt fantastiske. Det rare er at de stiller spørsmål også om hva og hvordan jeg liker det på samme måte som det jeg gjør til dem. Problemet mitt er at disse deler på en del menn. Noen av dem deler på mange menn. Jeg skjønner godt hvorfor. Jeg er ikke ute etter noe som er overkvinnelig. Jeg er bare ute etter tilstedeværelse og gjensidig respekt. Hadde du respektert meg så hadde sugd pikken min innimellom av glede og lyst (for det var det du fortalte du gjorde i datingperioden) og ikke plikt. Jeg merker forskjellen veldig godt. Saken er at jeg maser aldri. Jeg legger aldri press på det jeg ønsker fordi det må være av hennes interesse å gjøre noe med. Når hun da kommer tilbake og vil ha mere må hun vel ha fått noe utav dette for sin egen del eller hva? Edit: Nei jeg har ikke blitt voldtatt. Jeg er sånn sett øverst på næringskjeden og derfor ingen enkel person å foreta et overgrep på ihvertfall ikke fysisk. Men jeg bruker ikke min kapasitet her til hverken som pressmiddel eller noe annet. Bare ønsker at det må være av interesse fra begges side at lidenskap og interesse er gjensidig. Jeg synes det er trist damer blir behandlet som dritt av enkelte menn. Men vær ihvertfall snill med de som da er snill med dere. Vær ærlig på hva du søker. Ikke forsøk å inngå en relasjon fordi bare du ønsker dette ved å selge inn noe du ikke er i besittelse av. Jeg synes fremdeles ikke at du er ærlig. Det er forskjell på å si at man liker kjøttkaker, og å si at jeg liker BARE kjøttkaker, og alt annet trykker i meg av ren høflighet, mens jeg forbanner deg stadig mer for at det ikke er kjøttkaker. Det er også forskjell på å mase og på å utrykke seg så tydelig at mennesker har mulighet til å forstå. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hr. Aktiv Skrevet 7. juli 2021 #44 Del Skrevet 7. juli 2021 Trolltunge skrev (2 timer siden): Jeg synes fremdeles ikke at du er ærlig. Det er forskjell på å si at man liker kjøttkaker, og å si at jeg liker BARE kjøttkaker, og alt annet trykker i meg av ren høflighet, mens jeg forbanner deg stadig mer for at det ikke er kjøttkaker. Det er også forskjell på å mase og på å utrykke seg så tydelig at mennesker har mulighet til å forstå. Den dagen en vanlig dialog ikke er det som man lenger kan tro på. De ord som formidles der om tanker og ikke minst drømmer da har du vel ikke forstått hva en dialog er ment for. Det i seg selv aksepterer jeg, men forvent ikke at jeg fortsetter noe her selv om du ønsker det. Jeg får høre ofte at jeg sier ting rett ut uten filter. Jeg sier det jeg mener, men prøver ikke å være til sjenanse. Dvs. jeg farer pent med de som i utgangspunktet ikke har gjort noe galt. Lar de ihvertfall få en sjanse for å vise at de faktisk er så flotte som de fremstår. Det er bare at du og jeg bak et tastatur kansje ikke gir den riktige oppfatningen. Du tror jeg er ute etter ei overmenneskelig dame. Jeg er på ingen måte ute etter det. Jeg vil bare ha ei som vil ha meg og ikke bare later som. Jeg føler meg desverre som en handelsvare når de som later som kommer på banen. Men det er vel slik at de damer som er verdt å satse på allerede er opptatte. De som da er ledige forblir ledige selv om de selv ønsker et forhold. Jo de får sex, men av menn som bare farer rundt. Jeg skjønner de menn også. For hadde dama bidratt til god sex hadde mannen blitt og de hadde sluppet å bli dumpa. For det som er litt rart her er at den dama som bidrar og gir litt av seg selv stopper nesten enhver rundbrenner. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LiseTV Skrevet 7. juli 2021 #45 Del Skrevet 7. juli 2021 AnonymBruker skrev (På 28.5.2021 den 10.26): Den deler jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. august 2021 #46 Del Skrevet 2. august 2021 AnonymBruker skrev (På 7.7.2021 den 4.32): Skjerp deg. Anonymkode: 10928...d02 Synes det jeg leser er innafor ! Tanker og fantasier er frie! Anonymkode: a36d8...745 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. august 2021 #47 Del Skrevet 3. august 2021 Fantaserer om naboen, en 20 år eldre høy, kjekk, gift mann. Hender jeg ser han i vinduet, naken, men ser som oftest ikke mer enn overkroppen. Er selv litt slepphendt med klærne når jeg vet han kan se meg. Anonymkode: 5edcc...e19 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. august 2021 #48 Del Skrevet 4. august 2021 AnonymBruker skrev (På 2021-5-30 den 10.04): Men sikkert veldig pinlig etterpå. Snakk ikke om det, fryktelig. Hadde fyllesex med en yngre "sønn" i nabolaget en gang. Han var hjemme etter å ha vært i utenlandstjeneste i forsvaret. Brun, muskelløs og veltrent. På et nach gikk det overstyr. Gud som jeg angrer, og hvor pinlig og ekkelt det var etterpå. Jaja, etter den søte kløe....... osv. Anonymkode: 537bb...134 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kwest Skrevet 4. august 2021 #49 Del Skrevet 4. august 2021 I natt drømte jeg at jeg satt på bussen. Jeg satt alene helt bakerst. Plutselig skulle det veldig mange på bussen. En jentegjeng satt seg rundt meg. Det var ikke plass til alle så hun ene ville sitte på fanget mitt. Mens vi kjørte så fikk jeg ereksjon. Jenta på fanget kjente det, men istedet for å hoppe opp og kjefte på meg begynte hun å stryke meg på kølla. Etterhvert klarte hun å lure ut penisen min gjennom buksesmekken. Hun hadde på seg skjørt og ingen truse. Hun lurte penisen min inn i fitta si. Der satt vi blant venninnene hos, og de visste ikke hva hun gjorde. Ho jukket forsiktig fram og tilbake og gjorde et lite hopp hver gang vi traff et hull i bakken eller kjørte over en hump. Halveis på turen begynte jeg å nærme meg klimaks og hun lå ikke så langt etter. Venninnene hadde begynt å legge merke til småstønningen hos, men dem sa ingenting. Jeg visste at før neste stopp så var det veiarbeid og veien var veldig humpete der. Vi kom begge to så stille vi kunne, men folk la merke til oss allikevel. Ho reiste seg opp og så ikke tilbake når hun gikk av bussen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elder Millennial Skrevet 4. august 2021 #50 Del Skrevet 4. august 2021 Får prøve meg jeg å.. 😅 Det er en solfylt og nesten litt for varm ettermiddag. Jeg har stått på hodet i blomsterbedet i timesvis og føler meg ganske kokt, ser på klokka, halv 8 sier den. Jo det er fortsatt god tid til ett kveldsbad før sola går ned Jeg napper ned ett håndkle fra tørkesnora og hiver meg på den gamle damesykkelen. Det er ikke noe problem med bare 3 gir når man ikke skal så langt. Vi har ett «hemmelig» badested ikke langt unna. Badeplassen ligger rett ved veien, men det er bare de lokalkjente som vet at det er en badeplass akkurat her. Det pleier ikke å være folk her på denne tiden, så jeg vrenger bare av meg sommerkjolen og hopper uti naken. Det er deilig å kjenne det kalde vannet mot naken hud, brystvortene blir stive og det sitrer mellom bena. Litt rart hvor stor forskjell bare ett lite stykke tøy kan gjøre. Ligger der på rygg og slapper av i vannet, kjenner solen varme og det kalde vannet som skyller over kroppen min som myke hender. Tid og rom forsvinner og jeg har ingen anelse om hvor lang tid det har gått når jeg vender om og svømmer inn til land igjen. Det er noe som ikke stemmer, jeg kikker meg rundt. Det er noen her, jeg føler det, men kan ikke se noen. Ett håndkle til på steinen og en sekk som ikke er min. Hva i all verden gjør jeg nå? Hvem er det som er her? Hvor er de? I øyekroken legger jeg merke til en bevegelse, ett hode kommer stadig nærmere. Jeg kjenner igjen det bustete mørke håret og øynene som glitrer mot meg. Plutselig er han vekk, han har dukket under, jeg ser han kommer nærmere og så dukker hodet dukker opp rett ved siden av meg. Han gliser fra øre til øre og jeg kjenner jeg rødmer, han må ha sett at jeg var naken under vann. Men dette er ingen sjenert mann og med en mørk rungende latter tar han av seg badebuksen i en radig fart og kaster den på land. Han kunne jo ikke være noe dårligere en meg. Jeg må le med jeg å. Så var vi der nakne, smilende og stemningen ble tykk og varm i det kalde vannet. Man må jo ta noen sjanser her i livet så jeg tok ett lite svømmetak nærmere og lange sterke armer møter meg å drar meg helt inntil. Jeg slynger bena rundt hoftene hans mens jeg små flirer, neimen heisann, hyggelig å treffe deg her. Jeg kan kjenne at han fortsatt smiler mens han kysser meg. Først forsiktig, så blir det hett og sultent. Den ene hånden hans hviler på ryggen min mens den andre smyger seg nedover og tar ett fast grep rundt rumpa mi. Vi ser på hverandre, skulle vi? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kwest Skrevet 4. august 2021 #51 Del Skrevet 4. august 2021 Elder Millennial skrev (Akkurat nå): Får prøve meg jeg å.. 😅 Det er en solfylt og nesten litt for varm ettermiddag. Jeg har stått på hodet i blomsterbedet i timesvis og føler meg ganske kokt, ser på klokka, halv 8 sier den. Jo det er fortsatt god tid til ett kveldsbad før sola går ned Jeg napper ned ett håndkle fra tørkesnora og hiver meg på den gamle damesykkelen. Det er ikke noe problem med bare 3 gir når man ikke skal så langt. Vi har ett «hemmelig» badested ikke langt unna. Badeplassen ligger rett ved veien, men det er bare de lokalkjente som vet at det er en badeplass akkurat her. Det pleier ikke å være folk her på denne tiden, så jeg vrenger bare av meg sommerkjolen og hopper uti naken. Det er deilig å kjenne det kalde vannet mot naken hud, brystvortene blir stive og det sitrer mellom bena. Litt rart hvor stor forskjell bare ett lite stykke tøy kan gjøre. Ligger der på rygg og slapper av i vannet, kjenner solen varme og det kalde vannet som skyller over kroppen min som myke hender. Tid og rom forsvinner og jeg har ingen anelse om hvor lang tid det har gått når jeg vender om og svømmer inn til land igjen. Det er noe som ikke stemmer, jeg kikker meg rundt. Det er noen her, jeg føler det, men kan ikke se noen. Ett håndkle til på steinen og en sekk som ikke er min. Hva i all verden gjør jeg nå? Hvem er det som er her? Hvor er de? I øyekroken legger jeg merke til en bevegelse, ett hode kommer stadig nærmere. Jeg kjenner igjen det bustete mørke håret og øynene som glitrer mot meg. Plutselig er han vekk, han har dukket under, jeg ser han kommer nærmere og så dukker hodet dukker opp rett ved siden av meg. Han gliser fra øre til øre og jeg kjenner jeg rødmer, han må ha sett at jeg var naken under vann. Men dette er ingen sjenert mann og med en mørk rungende latter tar han av seg badebuksen i en radig fart og kaster den på land. Han kunne jo ikke være noe dårligere en meg. Jeg må le med jeg å. Så var vi der nakne, smilende og stemningen ble tykk og varm i det kalde vannet. Man må jo ta noen sjanser her i livet så jeg tok ett lite svømmetak nærmere og lange sterke armer møter meg å drar meg helt inntil. Jeg slynger bena rundt hoftene hans mens jeg små flirer, neimen heisann, hyggelig å treffe deg her. Jeg kan kjenne at han fortsatt smiler mens han kysser meg. Først forsiktig, så blir det hett og sultent. Den ene hånden hans hviler på ryggen min mens den andre smyger seg nedover og tar ett fast grep rundt rumpa mi. Vi ser på hverandre, skulle vi? Ja, hva skjer videre? Dette høres nesten ut som noe som kan ha skjedd i virkligheten også😀 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snillmann her.. Skrevet 8. august 2021 #52 Del Skrevet 8. august 2021 Ængel skrev (På 27.5.2021 den 19.30): Har du noen seksuelle fantasier som du tviler på at du får utspilt? Tanken på ha en mann i et såkalt kyskhetsbelte / "chastity belt" og å holde nøkkelen til det tenner meg. Kult. Da er du vel dominant? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonymburker Skrevet 8. august 2021 #53 Del Skrevet 8. august 2021 Så altfor mange, egentlig. Er mest bekymra for at det aldri blir sex igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. august 2021 #54 Del Skrevet 9. august 2021 Hr. Aktiv skrev (På 2021-7-7 den 4.03): Det er ikke mye jeg forlanger av ei dame. Dette "det er ikke mye jeg forlanger" er stikkordet for et dårlig forhold. Ja, på sett og vis er de fleste av oss ikke storforlangende, vi vil bare bli lykkelige og gjøre andre lykkelige. Men de av oss som er i forhold har gjerne jobba mye med både oss selv og forholdet for å få til dette enkle naturlige som flyter av seg selv når man gjør hverandre lykkelige. Vi har funnet ut av hverandres spesifikke preferanser. Lært styrker og svakheter. Jobba med kommunikasjon. Alt det er kjempejobb, og mye forlangt, men man gjør det for hverandre. Anonymkode: cb7f9...866 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hr. Aktiv Skrevet 9. august 2021 #55 Del Skrevet 9. august 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Dette "det er ikke mye jeg forlanger" er stikkordet for et dårlig forhold. Ja, på sett og vis er de fleste av oss ikke storforlangende, vi vil bare bli lykkelige og gjøre andre lykkelige. Men de av oss som er i forhold har gjerne jobba mye med både oss selv og forholdet for å få til dette enkle naturlige som flyter av seg selv når man gjør hverandre lykkelige. Vi har funnet ut av hverandres spesifikke preferanser. Lært styrker og svakheter. Jobba med kommunikasjon. Alt det er kjempejobb, og mye forlangt, men man gjør det for hverandre. Anonymkode: cb7f9...866 Som mann kan jeg ikke stille masse krav. Da blir jeg singel ganske raskt. Damer er født med dårlig selvtilit og kan på ingen måte tenke en positiv tanke. Alt tenkes til den verste konsekvens. Uansett hva så går det på dem negativt. Jeg må visst bare akseptere at de spiller for galleriet og på ingen måte fremmer seg selv. De ønsker å være som "Paris". Jeg må også akseptere at hun er ute etter å drive butikk og alt dreier seg om en hesthandel i forholdet og ikke av kjærlighet. Mye gjenspeiles i kommunikasjonen. Den er i form av hinting. Klare ord er mangelvare. Selv for godt skolerte damer er det det. De ser bare rikdommen og statusen utad som viktig. Livet har lært meg at en lykkelig kvinne vil ha alt av mannen, men gir skjedent av seg selv. Så lenge de selv ikke tjener på det så lar de være. Tolerer du ikke det så finner de en ny mann som aksepterer det å bli brukt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. august 2021 #56 Del Skrevet 9. august 2021 Hr. Aktiv skrev (Akkurat nå): Som mann kan jeg ikke stille masse krav. Da blir jeg singel ganske raskt. Damer er født med dårlig selvtilit og kan på ingen måte tenke en positiv tanke. Alt tenkes til den verste konsekvens. Uansett hva så går det på dem negativt. Jeg må visst bare akseptere at de spiller for galleriet og på ingen måte fremmer seg selv. De ønsker å være som "Paris". Jeg må også akseptere at hun er ute etter å drive butikk og alt dreier seg om en hesthandel i forholdet og ikke av kjærlighet. Mye gjenspeiles i kommunikasjonen. Den er i form av hinting. Klare ord er mangelvare. Selv for godt skolerte damer er det det. De ser bare rikdommen og statusen utad som viktig. Livet har lært meg at en lykkelig kvinne vil ha alt av mannen, men gir skjedent av seg selv. Så lenge de selv ikke tjener på det så lar de være. Tolerer du ikke det så finner de en ny mann som aksepterer det å bli brukt. Du gjentar deg selv med fyllstoff fra disse dårlige forholdene. Selv om du angivelig er en populær mann som lett får sex og forhold av mange kvinner, og selv om du pre-selekterer damene med sexløse dater som du håper skal gi deg ei seriøs dame som samtidig deler dine preferanser i senga. Tror du får titte litt i speilet og endre strategi, den du har funker åpenbart ikke. Anonymkode: cb7f9...866 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hr. Aktiv Skrevet 9. august 2021 #57 Del Skrevet 9. august 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Du gjentar deg selv med fyllstoff fra disse dårlige forholdene. Selv om du angivelig er en populær mann som lett får sex og forhold av mange kvinner, og selv om du pre-selekterer damene med sexløse dater som du håper skal gi deg ei seriøs dame som samtidig deler dine preferanser i senga. Tror du får titte litt i speilet og endre strategi, den du har funker åpenbart ikke. Anonymkode: cb7f9...866 Jeg tenker at det dere da tilbyr er omtrent like håpløst som det mange menn tilbyr. Dere vil gå inn i et forhold basert på et oppspinn og ikke noen realitet. Hvorfor ikke bare være seg selv og stå for det? Hvorfor være en skuespiller og fremstå som noe helt annet? Dere blir jo uansett avslørt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GrønnNellik68 Skrevet 9. august 2021 #58 Del Skrevet 9. august 2021 AnonymBruker skrev (På 30.5.2021 den 23.16): Hvordan er det plass til en penis inni den lille der? Anonymkode: cbada...527 Dypper den i isvann først kanskje ?? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GrønnNellik68 Skrevet 9. august 2021 #59 Del Skrevet 9. august 2021 Anonymburker skrev (På 6.6.2021 den 22.23): Å ha sex med en kjæreste hadde vært fint. Ellers er det spennende med drøy aldersforskjell oppover. Damer på 50 +, jeg er selv 35. Min og .. pluss mye mer men må helst ha den fantasien på plass for å få til resten jeg liker 😂 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. august 2021 #60 Del Skrevet 9. august 2021 Bente1234 skrev (4 timer siden): Dypper den i isvann først kanskje ?? Du vet selvsagt at en penis består kun av mykt vev og dermed kan presses inn i nesten hva som helst. Litt problematisk om den er erigert dog, men da er det bare å gi den "en omgang" først 🙂 Isvann kan fungere, men min krymper ikke når jeg bader naken i nokså kaldt vann. Synes det er så pirrende at den heller vokser litt. Om du sjekker chastity på litt mer kinky sider får du se mye "rart". Anonymkode: 5b130...716 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå