Hr. Aktiv Skrevet 30. mai 2021 #21 Del Skrevet 30. mai 2021 Snillmann her.. skrev (Akkurat nå): Hva er de? Janskje ikke så uvanlig som du tror. De er helt vanlige, men damer er ikke så opptatte av at mannen skal ha det bra. Damer er opptatte av at de skal ha det bra. Utover det er det liten interesse for noe som ikke "gagner" dem. Tjener de ikke på det så stenges døra. Jo jeg merker det bare når de prater. Det er alltid jeg først. Ikke vi, men jeg. Meg, meg og meg. Dette er damers mentalitet. De kan jo gjøre sånn også for de vet at de får ny type samme dag noe en del også gjør ved et brudd. Dermed trenger de ikke å bry seg om mannen bare de føler de har det sånn nogenlunde bra selv. Så de veldig få damer som faktisk gir av seg selv de er så opptatte at det finnes ingen inngang der. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hippogriff Skrevet 30. mai 2021 #22 Del Skrevet 30. mai 2021 Hr. Aktiv skrev (28 minutter siden): De er helt vanlige, men damer er ikke så opptatte av at mannen skal ha det bra. Damer er opptatte av at de skal ha det bra. Utover det er det liten interesse for noe som ikke "gagner" dem. Tjener de ikke på det så stenges døra. Jo jeg merker det bare når de prater. Det er alltid jeg først. Ikke vi, men jeg. Meg, meg og meg. Dette er damers mentalitet. De kan jo gjøre sånn også for de vet at de får ny type samme dag noe en del også gjør ved et brudd. Dermed trenger de ikke å bry seg om mannen bare de føler de har det sånn nogenlunde bra selv. Så de veldig få damer som faktisk gir av seg selv de er så opptatte at det finnes ingen inngang der. Jeg er veldig opptatt av mannens velvære, men om dette var din holdning til meg hadde det jo uansett ikke hjulpet. Man får bare gitt til de som er åpne for å motta - pass deg for å gjøre kvinner dårligere enn de er. 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hr. Aktiv Skrevet 30. mai 2021 #23 Del Skrevet 30. mai 2021 Hippogriff skrev (2 minutter siden): Jeg er veldig opptatt av mannens velvære, men om dette var din holdning til meg hadde det jo uansett ikke hjulpet. Man får bare gitt til de som er åpne for å motta - pass deg for å gjøre kvinner dårligere enn de er. Min holdning er fin. Det er holdningen til damer som burde endres. Jeg har fortalt en del om hva jeg liker og har egentlig lite sperrer. Jeg maser aldri fordi det må være av hennes interesse at jeg også skal ha det bra. Det er tydelig vis ikke tema. Så da er et brudd faktum og de står der sjokkerte. Vi som hadde det så bra mener hun. Her har de i tillegg en relaitetsoppfatning og selvinnsikt som er helt utenfor. Du hadde det bra. Du fikk det du har opplyst at du liker. Det har alltid vært deg og bare deg. Derfor går jeg videre i håp om å finne noen som faktisk ser meg også. Når kommunikasjonen i tillegg er så dårlig så er ikke dette noe fremtid. Kronisk dårlig selvtilit, egosentrisk og dårlig til å kommunisere da blir det desverre bare sånn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2021 #24 Del Skrevet 30. mai 2021 Ængel skrev (På 27.5.2021 den 19.30): Har du noen seksuelle fantasier som du tviler på at du får utspilt? Tanken på ha en mann i et såkalt kyskhetsbelte / "chastity belt" og å holde nøkkelen til det tenner meg. Hvordan er det plass til en penis inni den lille der? Anonymkode: cbada...527 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nowayback Skrevet 30. mai 2021 #25 Del Skrevet 30. mai 2021 (endret) . Endret 4. juli 2021 av ... 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2021 #26 Del Skrevet 5. juni 2021 On 5/27/2021 at 7:30 PM, Ængel said: Har du noen seksuelle fantasier som du tviler på at du får utspilt? Tanken på ha en mann i et såkalt kyskhetsbelte / "chastity belt" og å holde nøkkelen til det tenner meg. Liknende, men omvendt. Jeg er en man og jeg ville tenne på å ha kjæresten min låst inn på samme viset. Kvinner her, hva måtte kjæresten din si for at du skulle i det hele tatt vurdere et såkalt "chastity belt"? Anonymkode: 8f5be...6ec 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rough Skrevet 6. juni 2021 #27 Del Skrevet 6. juni 2021 (endret) J eg Endret 6. juni 2021 av Rough Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonymburker Skrevet 6. juni 2021 #28 Del Skrevet 6. juni 2021 Å ha sex med en kjæreste hadde vært fint. Ellers er det spennende med drøy aldersforskjell oppover. Damer på 50 +, jeg er selv 35. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DaddyDom Skrevet 7. juni 2021 #29 Del Skrevet 7. juni 2021 Tenner på mye forskjellig som er vanskelig å finne noen å leve ut med Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ozlo34 Skrevet 6. juli 2021 #30 Del Skrevet 6. juli 2021 (endret) Min seksuelle fantasi ville vært å hatt gjevnlig sex med min 19 år gamle stedatter 😉 høres kanskje rart ut men jeg har vært stefaren hennes fra hun var tenåring og hun har alltid vært en nydelig flott høy, voksen , moden og formfull sexy jente. Hun har en rund flott stor rumpe , lange bein , solbrun hud, meget svære pupper som aldri slutter å vokse og den nydeligste deiligste bollemusa som ser så sinnsyk myk ut . Digger formene hennes! Hadde vært så deilig å ligget mellom bena hennes å slikket den formfulle myke fitta hennes og smakt saftene hennes 😉 har sett henne toppløs & naken sovende en gang jeg kom inn på rommet hennes . Da måtte jeg bare stå å se på henne litt 😱 da fikk jeg sett puppene uten bh - lysere brune brystvorter som var stive , og en fin kvinnelig busk som var så sexy at gud vet på fitta hennes 😌 den så så sjukt fin ut! Ville bare smake!!! Da måtte jeg for første gang ta opp noen ferske g strenger av gulvet hennes og lukte for første gang- og det luktet skikkelig deilig fitte! En nydelig fittelukt! Elsker å lukte på trusene hennes 😉 så måtte jeg runke mens jeg hadde fitteluktene hennes i ansiktet og jeg skal si jeg ble stiv og sprutet fort😀 så kom spruten - spruta så sykt mye og jeg sprutet På trusa hennes å fylte den med sæd 😉 blandet luktene og den fuktige trusa hennes med min sæd 😜 tanken på å knulle min sexy kvinnelige brunette stedatter - la pikken min gli inn i den myke bollemusa hennes- og fylle fitta hennes med sæden min😉 ligge å kline og kysse med henne mens jeg slikker på de store puppene hennes og de fine brystvortene hennes (f cup) og ligge å fingre henne og kjenne den våte fitta hennes😉 for en liten stund tilbake var jeg alene hjemme så da la jeg meg i dobbeltsenga hennes og runket også spruta jeg skikkelig på dyna hennes 😅 Endret 6. juli 2021 av Ozlo34 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gangerolv Skrevet 6. juli 2021 #31 Del Skrevet 6. juli 2021 AnonymBruker skrev (På 28.5.2021 den 8.35): Har akkurat samme fantasi, er mann. Herlig opphissende om hun tok kontroll på denne måten. Hadde gjerne stilt opp . Anonymkode: 6c18d...8e3 Samme her, selv om jeg er transejente med veldig liten penis 🙂 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trolltunge Skrevet 7. juli 2021 #32 Del Skrevet 7. juli 2021 Hr. Aktiv skrev (På 30.5.2021 den 12.45): De er helt vanlige, men damer er ikke så opptatte av at mannen skal ha det bra. Damer er opptatte av at de skal ha det bra. Utover det er det liten interesse for noe som ikke "gagner" dem. Tjener de ikke på det så stenges døra. Jo jeg merker det bare når de prater. Det er alltid jeg først. Ikke vi, men jeg. Meg, meg og meg. Dette er damers mentalitet. De kan jo gjøre sånn også for de vet at de får ny type samme dag noe en del også gjør ved et brudd. Dermed trenger de ikke å bry seg om mannen bare de føler de har det sånn nogenlunde bra selv. Så de veldig få damer som faktisk gir av seg selv de er så opptatte at det finnes ingen inngang der. Det er rikelig med kvinner som har opplevd dette helt motsatt. Såpass mange at det ikke er tilfeldig at menn generelt sliter mindre med det seksuelle enn det kvinner jevnt over gjør. Kvinner i hopetall sliter ikke med det seksuelle fordi deres nytelse er noe de har kunnet ta som selvfølgelig, men fordi deres nytelse ofte blir uvesentlig for altfor mange menn. Selv kvinner som meg, som har et godt forhold til sex, har måtte jobbe mye med å legge bak meg vonde opplevelser. Mange av dem ikke overgrep på andre måter enn at det fremdeles finnes altfor mange menn som kun er opptatt av sin opplevelse ved sex. Ok, så er ikke du slik, men dette med at damer er egoistiske i senga er bullshit fra ende til annen. Vi er jevnt over for lite egoistiske, og skades av det. At du er misfornøyd kunne vært merkelig tilfeldig, dersom du ikke allerede har skrevet en del om at du er misfornøyd med det de mange menn er så fornøyd med at de overser at kvinner gjerne trenger annet enn det. Du er ingen fasit. Du er faktisk ganske unik. Det kunne vært noe bra, siden troen på at å knulle livskiten av oss er det mange menn mener de har rett til, og vi kvinner bør henge med eller ikke, og det er uvesentlig for mange menn om vi gjør det ene eller det andre, bare de får kommet kjapt på hullet og peise på, fordi det er godt for dem- gjerne alle hull også, uvesentlig hva kvinner får ut av det selv-, men det har tydeligvis ikke blitt noe positivt for deg. Noe har gått galt for deg. Det gjør deg også ganske unik. De fleste menn som sliter med kvinner sliter fordi de ikke får pult. Får de pult er de happy. Du får pult, men... Ja noen fasit er du så definitivt ikke. Ikke for menn, og har ikke angående kvinner. Jeg tror faktisk at gjennomsnittlig kvinne har opplevd direkte vond, uønsket og ubehagelig sex. Som meg. Likevel vil du aldri høre meg si "alle menn er egoistiske", eller alle menn verken ditt eller datt. De som gjorde meg vondt var individer. Selv flere av dem gir ingen grunn til å si "alle menn". Det etter voldtekt og overgrep, så pakk inn snavla på at alle kvinner.... Du har kun lidd litt såret stolthet og ikke fått ting helt som du ville. Kom tilbake med generalisering når du har opplevd og overlevd seksuelt det altfor mange av oss kvinner må oppleve altfor mange ganger, UTEN å legge det på alle menn. For det ville ikke vært sant. For hver egoistisk drittsekk av en mann finnes det bra menn. Bra menn hjelper oss kvinner til å rette opp det egoistiske drittsekker ødela, ofte. Alle kvinner er...my ass. Det finnes tusenvis av kvinner som ikke våger å ha sex engang, fordi de er blitt misbrukt og ødelagt. Tusenvis av kvinner som sliter med det seksuelle på grunn av dårlige opplevelser. Millioner! Så pakk inn din selvopptatte medlidenhet. Du er nok ikke voldtatt. Har ikke blitt presset til analsex av en som liksom skulle være glad i deg. Har ikke blitt presset til sex du overhodet ikke ønsket, fordi du ellers var en dårlig kjæreste, og holdt ut selv om det var direkte vondt. Du er bare furten. 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hr. Aktiv Skrevet 7. juli 2021 #33 Del Skrevet 7. juli 2021 Trolltunge skrev (1 time siden): Det er rikelig med kvinner som har opplevd dette helt motsatt. Såpass mange at det ikke er tilfeldig at menn generelt sliter mindre med det seksuelle enn det kvinner jevnt over gjør. Kvinner i hopetall sliter ikke med det seksuelle fordi deres nytelse er noe de har kunnet ta som selvfølgelig, men fordi deres nytelse ofte blir uvesentlig for altfor mange menn. Selv kvinner som meg, som har et godt forhold til sex, har måtte jobbe mye med å legge bak meg vonde opplevelser. Mange av dem ikke overgrep på andre måter enn at det fremdeles finnes altfor mange menn som kun er opptatt av sin opplevelse ved sex. Ok, så er ikke du slik, men dette med at damer er egoistiske i senga er bullshit fra ende til annen. Vi er jevnt over for lite egoistiske, og skades av det. At du er misfornøyd kunne vært merkelig tilfeldig, dersom du ikke allerede har skrevet en del om at du er misfornøyd med det de mange menn er så fornøyd med at de overser at kvinner gjerne trenger annet enn det. Du er ingen fasit. Du er faktisk ganske unik. Det kunne vært noe bra, siden troen på at å knulle livskiten av oss er det mange menn mener de har rett til, og vi kvinner bør henge med eller ikke, og det er uvesentlig for mange menn om vi gjør det ene eller det andre, bare de får kommet kjapt på hullet og peise på, fordi det er godt for dem- gjerne alle hull også, uvesentlig hva kvinner får ut av det selv-, men det har tydeligvis ikke blitt noe positivt for deg. Noe har gått galt for deg. Det gjør deg også ganske unik. De fleste menn som sliter med kvinner sliter fordi de ikke får pult. Får de pult er de happy. Du får pult, men... Ja noen fasit er du så definitivt ikke. Ikke for menn, og har ikke angående kvinner. Jeg tror faktisk at gjennomsnittlig kvinne har opplevd direkte vond, uønsket og ubehagelig sex. Som meg. Likevel vil du aldri høre meg si "alle menn er egoistiske", eller alle menn verken ditt eller datt. De som gjorde meg vondt var individer. Selv flere av dem gir ingen grunn til å si "alle menn". Det etter voldtekt og overgrep, så pakk inn snavla på at alle kvinner.... Du har kun lidd litt såret stolthet og ikke fått ting helt som du ville. Kom tilbake med generalisering når du har opplevd og overlevd seksuelt det altfor mange av oss kvinner må oppleve altfor mange ganger, UTEN å legge det på alle menn. For det ville ikke vært sant. For hver egoistisk drittsekk av en mann finnes det bra menn. Bra menn hjelper oss kvinner til å rette opp det egoistiske drittsekker ødela, ofte. Alle kvinner er...my ass. Det finnes tusenvis av kvinner som ikke våger å ha sex engang, fordi de er blitt misbrukt og ødelagt. Tusenvis av kvinner som sliter med det seksuelle på grunn av dårlige opplevelser. Millioner! Så pakk inn din selvopptatte medlidenhet. Du er nok ikke voldtatt. Har ikke blitt presset til analsex av en som liksom skulle være glad i deg. Har ikke blitt presset til sex du overhodet ikke ønsket, fordi du ellers var en dårlig kjæreste, og holdt ut selv om det var direkte vondt. Du er bare furten. Det er mulig jeg stiller større krav enn det andre menn gjør til damer. Jeg er på ingen måte interessert i å utnytte ei dame. Jeg er ute etter gjensidighet og ærlighet. På papiret ser det bra ut, men i virkeligheten ikke. Dette fordi damer selger seg inn med en vare de på ingen måte er i besittelse av og kan levere. Hvorfor denne falskheten? Hvorfor prøve å lure meg? Du blir jo avslørt til slutt og dumpet? Jeg kan desverre ikke redde damer fra overgrep fra andre menn med mindre jeg fersker dem. Det betyr ikke at jeg behøver behandles som en idiot? Voldtekt? Hvor kom det inn i bildet? Ja jeg er unik. Unik i det at jeg ikke knuller livskiten utav ei dame. Jeg behandler damer på samme måte som jeg forventer de skal behandle meg. Jeg gir av meg selv, så hvorfor skal ikke det samme skje tilbake? Ja de fleste kvinnene jeg puler (dette var dine ord) kommer tilbake og vil ha mere. Hvorfor tror du jeg da stenger den døra? Jeg har flere ganger testet litt for å se hvor ivrig hun egentlig er. Jeg har fikset flere orgasmer på henne med slikking og penetrering. Jeg valgte å ikke komme. Ikke en eneste gang ble det etterspurt "hvorfor" eller "skal ikke du også komme". Hvorfor ikke egentlig hvis de er så ivrige som de sier? De vil jo fortsette å treffe meg. Jeg vet det finnes kvinner med et godt forhold til sex. Jeg vet det finnes kvinner som faktisk legger litt i det og viser interesse for partneren sin. Kvinner som hører litt på hva mannen også liker og ikke bare tror om hun ligger der som et lik eller oppblåsbara så er mannen fornøyd. Kvinner som suger pikk istedet for å ta en gjesp over den i håp om at mannen blir fornøyd. Problemet er at de er alle opptatte eller lever som hw. Resten er det stort sett faktisk en grunn til at de er single. For hver eneste dritt av en mann som finnes er det også ei dame. Andelen helt ubrukelige er like stor på begge sider. Jeg prøver å snakke med kvinner om hvorfor meg når de går inn i en relasjon. Jeg vet det finnes mange damer som har opplevd overgrep. De sier det selv. Men hvorfor missbruke meg da når de her vil få det godt? De sier det jo selv at de har det bra så hvorfor ødelegge sjansen sin ved å utgi seg for å være ei anna dama? Det er ikke mye jeg forlanger av ei dame. Kun at hun liker meg, ser meg og mine behov og ikke minst legger litt i det og ikke gjør ting som bytting av tjenester eller vennebetaling. Jeg ønsker tilstedeværelse og lidenskap for det får hun av meg. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2021 #34 Del Skrevet 7. juli 2021 Ozlo34 skrev (5 timer siden): Min seksuelle fantasi ville vært å hatt gjevnlig sex med min 19 år gamle stedatter 😉 høres kanskje rart ut men jeg har vært stefaren hennes fra hun var tenåring og hun har alltid vært en nydelig flott høy, voksen , moden og formfull sexy jente. Hun har en rund flott stor rumpe , lange bein , solbrun hud, meget svære pupper som aldri slutter å vokse og den nydeligste deiligste bollemusa som ser så sinnsyk myk ut . Digger formene hennes! Hadde vært så deilig å ligget mellom bena hennes å slikket den formfulle myke fitta hennes og smakt saftene hennes 😉 har sett henne toppløs & naken sovende en gang jeg kom inn på rommet hennes . Da måtte jeg bare stå å se på henne litt 😱 da fikk jeg sett puppene uten bh - lysere brune brystvorter som var stive , og en fin kvinnelig busk som var så sexy at gud vet på fitta hennes 😌 den så så sjukt fin ut! Ville bare smake!!! Da måtte jeg for første gang ta opp noen ferske g strenger av gulvet hennes og lukte for første gang- og det luktet skikkelig deilig fitte! En nydelig fittelukt! Elsker å lukte på trusene hennes 😉 så måtte jeg runke mens jeg hadde fitteluktene hennes i ansiktet og jeg skal si jeg ble stiv og sprutet fort😀 så kom spruten - spruta så sykt mye og jeg sprutet På trusa hennes å fylte den med sæd 😉 blandet luktene og den fuktige trusa hennes med min sæd 😜 tanken på å knulle min sexy kvinnelige brunette stedatter - la pikken min gli inn i den myke bollemusa hennes- og fylle fitta hennes med sæden min😉 ligge å kline og kysse med henne mens jeg slikker på de store puppene hennes og de fine brystvortene hennes (f cup) og ligge å fingre henne og kjenne den våte fitta hennes😉 for en liten stund tilbake var jeg alene hjemme så da la jeg meg i dobbeltsenga hennes og runket også spruta jeg skikkelig på dyna hennes 😅 Skjerp deg. Anonymkode: 10928...d02 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2021 #35 Del Skrevet 7. juli 2021 AnonymBruker skrev (På 27.5.2021 den 19.46): Jeg er en mann, og tanken på å få min kjæreste inn i latex-antrekk tenner meg. Kvinner her, hva slags "unnskyldning" ville du akseptere for å kjøpe og teste ut latex klær? Anonymkode: 8f5be...6ec 😍 (Hilsen kvinne, 35 år) Anonymkode: c2c06...c53 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2021 #36 Del Skrevet 7. juli 2021 Trolltunge skrev (2 timer siden): Det er rikelig med kvinner som har opplevd dette helt motsatt. Såpass mange at det ikke er tilfeldig at menn generelt sliter mindre med det seksuelle enn det kvinner jevnt over gjør. Kvinner i hopetall sliter ikke med det seksuelle fordi deres nytelse er noe de har kunnet ta som selvfølgelig, men fordi deres nytelse ofte blir uvesentlig for altfor mange menn. Selv kvinner som meg, som har et godt forhold til sex, har måtte jobbe mye med å legge bak meg vonde opplevelser. Mange av dem ikke overgrep på andre måter enn at det fremdeles finnes altfor mange menn som kun er opptatt av sin opplevelse ved sex. Ok, så er ikke du slik, men dette med at damer er egoistiske i senga er bullshit fra ende til annen. Vi er jevnt over for lite egoistiske, og skades av det. At du er misfornøyd kunne vært merkelig tilfeldig, dersom du ikke allerede har skrevet en del om at du er misfornøyd med det de mange menn er så fornøyd med at de overser at kvinner gjerne trenger annet enn det. Du er ingen fasit. Du er faktisk ganske unik. Det kunne vært noe bra, siden troen på at å knulle livskiten av oss er det mange menn mener de har rett til, og vi kvinner bør henge med eller ikke, og det er uvesentlig for mange menn om vi gjør det ene eller det andre, bare de får kommet kjapt på hullet og peise på, fordi det er godt for dem- gjerne alle hull også, uvesentlig hva kvinner får ut av det selv-, men det har tydeligvis ikke blitt noe positivt for deg. Noe har gått galt for deg. Det gjør deg også ganske unik. De fleste menn som sliter med kvinner sliter fordi de ikke får pult. Får de pult er de happy. Du får pult, men... Ja noen fasit er du så definitivt ikke. Ikke for menn, og har ikke angående kvinner. Jeg tror faktisk at gjennomsnittlig kvinne har opplevd direkte vond, uønsket og ubehagelig sex. Som meg. Likevel vil du aldri høre meg si "alle menn er egoistiske", eller alle menn verken ditt eller datt. De som gjorde meg vondt var individer. Selv flere av dem gir ingen grunn til å si "alle menn". Det etter voldtekt og overgrep, så pakk inn snavla på at alle kvinner.... Du har kun lidd litt såret stolthet og ikke fått ting helt som du ville. Kom tilbake med generalisering når du har opplevd og overlevd seksuelt det altfor mange av oss kvinner må oppleve altfor mange ganger, UTEN å legge det på alle menn. For det ville ikke vært sant. For hver egoistisk drittsekk av en mann finnes det bra menn. Bra menn hjelper oss kvinner til å rette opp det egoistiske drittsekker ødela, ofte. Alle kvinner er...my ass. Det finnes tusenvis av kvinner som ikke våger å ha sex engang, fordi de er blitt misbrukt og ødelagt. Tusenvis av kvinner som sliter med det seksuelle på grunn av dårlige opplevelser. Millioner! Så pakk inn din selvopptatte medlidenhet. Du er nok ikke voldtatt. Har ikke blitt presset til analsex av en som liksom skulle være glad i deg. Har ikke blitt presset til sex du overhodet ikke ønsket, fordi du ellers var en dårlig kjæreste, og holdt ut selv om det var direkte vondt. Du er bare furten. ❤️🙌👏 Anonymkode: c2c06...c53 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Alterego666 Skrevet 7. juli 2021 #37 Del Skrevet 7. juli 2021 Trolltunge skrev (5 timer siden): Så pakk inn din selvopptatte medlidenhet. Du er nok ikke voldtatt. Har ikke blitt presset til analsex av en som liksom skulle være glad i deg. Har ikke blitt presset til sex du overhodet ikke ønsket, fordi du ellers var en dårlig kjæreste, og holdt ut selv om det var direkte vondt. Word! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2021 #38 Del Skrevet 7. juli 2021 I hele mitt liv så har jeg vært litt stengt og hatt høye skuldre. Aldri sluppet noen helt inn, så min fantasi er noe så enkelt som å finne en dame jeg kan være helt meg selv med og bare slippe meg løs. Dra på "reise" og plukke med ting man liker. Anonymkode: 751c4...802 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2021 #39 Del Skrevet 7. juli 2021 Jeg har alltid elsket kvinner i skjørt og strømpebukse, så min fantasi (som har vært oppfylt en rekke ganger) er å ta damer ikledd denslags.....bare dra opp skjørtet,ned med strømpebuksa og kjøre på. Virker som det er ganske greit for damene også, har ikke fått noe pes fra damene enda hvertfall. Anonymkode: 69ffe...c8d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trolltunge Skrevet 7. juli 2021 #40 Del Skrevet 7. juli 2021 Hr. Aktiv skrev (5 timer siden): Det er mulig jeg stiller større krav enn det andre menn gjør til damer. Jeg er på ingen måte interessert i å utnytte ei dame. Jeg er ute etter gjensidighet og ærlighet. På papiret ser det bra ut, men i virkeligheten ikke. Dette fordi damer selger seg inn med en vare de på ingen måte er i besittelse av og kan levere. Hvorfor denne falskheten? Hvorfor prøve å lure meg? Du blir jo avslørt til slutt og dumpet? Jeg kan desverre ikke redde damer fra overgrep fra andre menn med mindre jeg fersker dem. Det betyr ikke at jeg behøver behandles som en idiot? Voldtekt? Hvor kom det inn i bildet? Ja jeg er unik. Unik i det at jeg ikke knuller livskiten utav ei dame. Jeg behandler damer på samme måte som jeg forventer de skal behandle meg. Jeg gir av meg selv, så hvorfor skal ikke det samme skje tilbake? Ja de fleste kvinnene jeg puler (dette var dine ord) kommer tilbake og vil ha mere. Hvorfor tror du jeg da stenger den døra? Jeg har flere ganger testet litt for å se hvor ivrig hun egentlig er. Jeg har fikset flere orgasmer på henne med slikking og penetrering. Jeg valgte å ikke komme. Ikke en eneste gang ble det etterspurt "hvorfor" eller "skal ikke du også komme". Hvorfor ikke egentlig hvis de er så ivrige som de sier? De vil jo fortsette å treffe meg. Jeg vet det finnes kvinner med et godt forhold til sex. Jeg vet det finnes kvinner som faktisk legger litt i det og viser interesse for partneren sin. Kvinner som hører litt på hva mannen også liker og ikke bare tror om hun ligger der som et lik eller oppblåsbara så er mannen fornøyd. Kvinner som suger pikk istedet for å ta en gjesp over den i håp om at mannen blir fornøyd. Problemet er at de er alle opptatte eller lever som hw. Resten er det stort sett faktisk en grunn til at de er single. For hver eneste dritt av en mann som finnes er det også ei dame. Andelen helt ubrukelige er like stor på begge sider. Jeg prøver å snakke med kvinner om hvorfor meg når de går inn i en relasjon. Jeg vet det finnes mange damer som har opplevd overgrep. De sier det selv. Men hvorfor missbruke meg da når de her vil få det godt? De sier det jo selv at de har det bra så hvorfor ødelegge sjansen sin ved å utgi seg for å være ei anna dama? Det er ikke mye jeg forlanger av ei dame. Kun at hun liker meg, ser meg og mine behov og ikke minst legger litt i det og ikke gjør ting som bytting av tjenester eller vennebetaling. Jeg ønsker tilstedeværelse og lidenskap for det får hun av meg. Jeg er så lei av din navlebeskuende narssisisme. Du har en helt spesiell seksualitet, og krever en ærlighet av damer du på ingen måte gir selv. Du vedkjenner deg jo ikke engang å ha en så sær seksualitet at du må søke spesifikt etter en som takler den. Jeg hadde ikke taklet den, selv om jeg er ekstremt opptatt også av mannens nytelse, og gjerne kan bruke lang lang tid på hans nytelse. Jeg digger å utforske hans kropp, og hvilket bredt potensiale til nytelse som ligger i den. Din fetisj og nytelse er likevel for ensporet for meg. På hvilket stadie er du ærlig med kvinner du møter om at du forakter kvinner som liker å knulle, og som tror at menn liker det også? Hvilket ikke er rart at de tror, når bortimot alle menn elsker det. Om du begynner å bli ærlig er det kanskje mulig å finne den rette, men du er ikke den rette til å snakke om ærlighet. Du har en svært sær seksualitet, men later som du ikke har det, og er så et offer når kvinner ikke forstår og ikke leverer i henhold til DIN særhet. Voldtekt kom inn i bildet fordi det vi kvinner for ofte må oppleve og overleve, uten å skylde på alle menn, er voldtekt, overgrep og ubehagelig ego- sex. Du derimot rakker ned på alle damer for å ikke tilfredsstille din sære seksualitet, som du ikke vedkjenner deg er sær. Altfor mange damer har aldri fått og vil aldri få oppleve sex som noe godt, fordi de er opplært til at deres seksualitet er mindre vesentlig og viktig enn menns, og har bare truffet på menn som bekrefter dette. Likevel hevder du at DAMER generelt er selvopptatt og egoistiske. Ikke fordi du har opplevd noe i nærheten av det altfor mange kvinner har måtte oppleve av direkte vond/ubehagelig sex, men fordi DU ikke får din særhet ivaretatt, uten å være ærlig om den. Svaret ditt viser også at du rett og slett ikke forstår differansen. Du kaller deg mishandlet for å ikke få akkurat det ene som er det eneste som virkelig teller for deg. Smerte! Ubehag! Traumatiske overgrep! Å bite i seg tårer og holde ut! DET er missbruk, ikke det du har opplevd. Du har kun opplevd at kvinner ikke forstår deg. Ikke vond sex. Du krever ikke mye av kvinner liksom. Du krever noe jeg ikke kunne levert, selv om jeg er veldig opptatt av mannens nytelse. Du krever også en ærlighet du selv nekter å gi. Fordi i ditt hode er noe veldig sært ikke noe problem. Det blir like dumt som å si "Jeg krever ikke mye av kvinner, bare at hun er villig til å sørge for at hun lar det vokse ut en ekstra pupp mellom de to hun naturlig har." Om DU erkjenner og tar hensyn til at du har en avvikende seksualitet kunne det faktisk være mulig å finne akkurat den som takler det godt. Folk med langt særere fetisjer finner hverandre. At du nå dro din navlebeskuende narssisisme til å kalle deg mishandlet, fordi DU ikke er ærlig, og kaller det at kvinner er uærlige, det er så hinsides idiotisk at jeg tenker at du finner større glede i å rakke ned på kvinner enn du egentlig ønsker å finne den som passer deg. Du er feig, uærlige, furt og selvopptatt til det vanvittige. Din seksualitet er ikke så sær at den nødvendigvis burde føre til slike problemer, men det har DU valgt at den skal være. Hvor mange kvinner har du egentlig vært ærlig med? Ingen tror jeg. 19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå