Ængel Skrevet 27. mai 2021 #1 Del Skrevet 27. mai 2021 Har du noen seksuelle fantasier som du tviler på at du får utspilt? Tanken på ha en mann i et såkalt kyskhetsbelte / "chastity belt" og å holde nøkkelen til det tenner meg. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2021 #2 Del Skrevet 27. mai 2021 Jeg er en mann, og tanken på å få min kjæreste inn i latex-antrekk tenner meg. Kvinner her, hva slags "unnskyldning" ville du akseptere for å kjøpe og teste ut latex klær? Anonymkode: 8f5be...6ec 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2021 #3 Del Skrevet 27. mai 2021 Knulle faren til en venninne. Anonymkode: 88164...a98 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hippogriff Skrevet 27. mai 2021 #4 Del Skrevet 27. mai 2021 AnonymBruker skrev (28 minutter siden): Jeg er en mann, og tanken på å få min kjæreste inn i latex-antrekk tenner meg. Kvinner her, hva slags "unnskyldning" ville du akseptere for å kjøpe og teste ut latex klær? Anonymkode: 8f5be...6ec At mannen man ligger med ønsker det, holder i lange baner for de fleste ønsker for min del. Vil tro dette er en fantasi du fint kan få oppfylt 😉 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Scoops Skrevet 27. mai 2021 #5 Del Skrevet 27. mai 2021 AnonymBruker skrev (33 minutter siden): Jeg er en mann, og tanken på å få min kjæreste inn i latex-antrekk tenner meg. Kvinner her, hva slags "unnskyldning" ville du akseptere for å kjøpe og teste ut latex klær? For min del hadde det holdt at du hadde sagt at du tenner på det, da hadde jeg testet det ut. Jeg tenner på å se mannen nyte så hadde det tent han ekstra så selfølgelig 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2021 #6 Del Skrevet 27. mai 2021 Jeg knuller dama mi i rumpa mens en deilig shemale knuller meg samtidig🙊 Anonymkode: c0744...2a4 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Resignert Skrevet 27. mai 2021 #7 Del Skrevet 27. mai 2021 At min svært veldreide kvinnelige kollega plutselig kom inn på hotellrommet mitt...... 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2021 #8 Del Skrevet 28. mai 2021 Ængel skrev (13 timer siden): Har du noen seksuelle fantasier som du tviler på at du får utspilt? Tanken på ha en mann i et såkalt kyskhetsbelte / "chastity belt" og å holde nøkkelen til det tenner meg. Har akkurat samme fantasi, er mann. Herlig opphissende om hun tok kontroll på denne måten. Hadde gjerne stilt opp . Anonymkode: 6c18d...8e3 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Red Queen Skrevet 28. mai 2021 #9 Del Skrevet 28. mai 2021 (endret) 13 hours ago, Ængel said: Har du noen seksuelle fantasier som du tviler på at du får utspilt? Tanken på ha en mann i et såkalt kyskhetsbelte / "chastity belt" og å holde nøkkelen til det tenner meg. Dette er jo en morsom fantasi, det, en som mange menn også tenner på. Selv er jeg nøkkelholder for mann for tiden, som nå er på sin 13. dag i kyskhet. Vi melder stadig gjennom dagen og jeg må si at det legger en ekstra, spennende dimensjon til en ellers relativt monoton og pliktfylt corona-hverdag 🙂 Jeg heier på fantasiene, jeg. Livet er altfor kort til å leve kjedelig! Endret 28. mai 2021 av Red Queen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2021 #10 Del Skrevet 28. mai 2021 AnonymBruker skrev (31 minutter siden): Har akkurat samme fantasi, er mann. Herlig opphissende om hun tok kontroll på denne måten. Hadde gjerne stilt opp . Anonymkode: 6c18d...8e3 Samme her. Er mann og ville blitt veldig tent om hun er sammen med hadde foreslått noe slikt. Bare tanken på at jeg har kuklås på og at hun prøver å hisse meg opp gjør meg vanvittig kåt. Kanskje leker hun med seg selv eller andre foran meg uten at jeg kan få ereksjon. Jeg har en slik lås som jeg av og til går med uten at hun vet noen ting. Kan også få en deilig utløsning mens jeg er "innelåst". Vet ikke hvorfor jeg tenner på noe så rart som dette, men tror det er flere som har samme fantasi. Erotikkbutikken jeg er av og til er innom sier de selger masse slike leketøy. Anonymkode: 5b130...716 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2021 #11 Del Skrevet 28. mai 2021 AnonymBruker skrev (43 minutter siden): Samme her. Er mann og ville blitt veldig tent om hun er sammen med hadde foreslått noe slikt. Bare tanken på at jeg har kuklås på og at hun prøver å hisse meg opp gjør meg vanvittig kåt. Kanskje leker hun med seg selv eller andre foran meg uten at jeg kan få ereksjon. Jeg har en slik lås som jeg av og til går med uten at hun vet noen ting. Kan også få en deilig utløsning mens jeg er "innelåst". Vet ikke hvorfor jeg tenner på noe så rart som dette, men tror det er flere som har samme fantasi. Erotikkbutikken jeg er av og til er innom sier de selger masse slike leketøy. Anonymkode: 5b130...716 Det vil gjøre henne mer leken og selvsikker, og han mindre kjepphøy. Vinn vinn i et forhold, spør du meg 😂 Anonymkode: 6c18d...8e3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2021 #12 Del Skrevet 28. mai 2021 Bli oppkledd i lekker brudekjole og ha sex. Anonymkode: 23e22...423 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hr. Aktiv Skrevet 28. mai 2021 #13 Del Skrevet 28. mai 2021 Har noen fantasier ja, men tviler på at de blir oppfyllt noen gang. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Alterego666 Skrevet 28. mai 2021 #14 Del Skrevet 28. mai 2021 Hr. Aktiv skrev (2 timer siden): Har noen fantasier ja, men tviler på at de blir oppfyllt noen gang. Si ikke det. Jeg jar blitt forbauset ved flere anledninger når jeg forteller om mine.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2021 #15 Del Skrevet 30. mai 2021 AnonymBruker skrev (På 27.5.2021 den 20.13): Knulle faren til en venninne. Anonymkode: 88164...a98 Kjenner meg igjen i den tanken. Jeg har sett han jeg tenker på naken et par ganger. Han er skilt og jeg tror ikke han har kjæreste, så dett hadde kanskje vært mulig. Men sikkert veldig pinlig etterpå. Anonymkode: a319c...092 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sicario Skrevet 30. mai 2021 #16 Del Skrevet 30. mai 2021 Kan ha fantasier om diverse. Ikke nødvendigvis et tema som går igjen. Oftest handler det om helt vanlig sex med ulike personer, ikke noe mer spennnende en det. for meg er det fantasier, og ikke noe jeg har lyst til å leve ut. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hippogriff Skrevet 30. mai 2021 #17 Del Skrevet 30. mai 2021 (endret) Hr. Aktiv skrev (På 28.5.2021 den 10.34): Har noen fantasier ja, men tviler på at de blir oppfyllt noen gang. Lett å undervurdere partners lekenhet. Du er neppe den eneste med fantasier Endret 30. mai 2021 av Hippogriff 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hr. Aktiv Skrevet 30. mai 2021 #18 Del Skrevet 30. mai 2021 Hippogriff skrev (33 minutter siden): Lett å undervurdere partners lekenhet. Du er neppe den eneste med fantasier Mulig det. Ved å ikke prate om det og i tillegg si at de ikke har fantasier og ei heller noen interesse for å teste om det blir gjort fremstøt så nei jeg tror ikke det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snillmann her.. Skrevet 30. mai 2021 #19 Del Skrevet 30. mai 2021 AnonymBruker skrev (På 28.5.2021 den 10.00): Det vil gjøre henne mer leken og selvsikker, og han mindre kjepphøy. Vinn vinn i et forhold, spør du meg 😂 Anonymkode: 6c18d...8e3 Dette er vel i slekt med bondage og at man tenner på dominans og underkastelse. Det er en spennende og fin ting. Har ikke brukt slik bur men har blitt dominert av et par damer. Måtte gjøre alt de bestemte for at de skulle gidde å være samnen med meg. Jeg syntes det var veldig fint og jeg savner det. Med den siste var det noen ting jeg ikke klarte å gjøre og da gjorde hun det slutt. Skulle ønske jeg hadde klart å gjøre alt prikkfritt. Men hun hadde flere andre slaver å velge i. Så jeg får vel bare øve på de tingene og håpe jeg treffer ei slik spennende dame igjen. Dominans i et forhold er veldig fint. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snillmann her.. Skrevet 30. mai 2021 #20 Del Skrevet 30. mai 2021 Hr. Aktiv skrev (På 28.5.2021 den 10.34): Har noen fantasier ja, men tviler på at de blir oppfyllt noen gang. Hva er de? Janskje ikke så uvanlig som du tror. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå