AnonymBruker Skrevet 29. mai 2021 #21 Skrevet 29. mai 2021 Du må tenke positivt, ikke negativt. Være hyggelig og imøtekommende, by på deg selv. Så vil mange menn like deg. Det er helt feil oppfatning mange har at man må være modell for å få kjæreste. Er du middels i utseende, så gå for menn som er middels. Det er kjemien som avgjør om dere passer sammen. Ingen vil bli kjent med ei dame som ser sur og bitter ut. Anonymkode: 148c3...7dd 7
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2021 #22 Skrevet 29. mai 2021 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Min man er 172 cm høy og digg som faen! Digresjon, men måtte bare. Mange høyde-haters der ute 🤪 Anonymkode: 38c16...c5b Hvor høy er du da? Anonymkode: 19ba7...f13 1
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2021 #23 Skrevet 29. mai 2021 AnonymBruker skrev (På 27.5.2021 den 20.18): Det dummeste du kan gjøre er å prøve å overbevise deg sel vom at det er best for din egen del at du forblir barnløs og ugift. Det du må overbevise deg selv om er at det er flotte menn som vil bli sammen med deg og få barn med deg. At du er fysisk attraktiv og at du har mer enn utseende å spille på. Du skriver at du er normalvektig, kler deg pent og sminker deg. Da er du mest sannsynlig mer attraktiv enn gjennomsnittet. Det du trenger er ikke et bedre utseende, det du trenger er mer selvtillit. Anonymkode: 2142e...7cb Enig der. Jeg er mann, og så lenge dama kler seg fint, sminker seg, er normalvektig og tar vare på seg selv, er det godt nok for meg. I tillegg til at hun har masterutdanning er jo et stort pluss. Men det aller viktigste er kjemien. Vi må kunne ha interessante samtaler og føle oss nære hverandre. En dame med lav selvtillit ville jeg ikke takla å være med... Hvis det bare er ansiktet, så er det utrolig mye man kan gjøre for å bli mer attraktiv. Du bruker jo allerede sminke, og er du litt flink med det, kan du se mye bedre ut. Du må ikke ha verdens peneste ansikt. At du tenker på deg selv som "lite attraktiv", kan tyde på at du er mer unik enn andre i form av utseende. Trenger ikke være noe dårlig å skille seg fra mengden ... Anonymkode: be8a9...8b2 1
Blått Skrevet 29. mai 2021 #24 Skrevet 29. mai 2021 16 minutter siden, Blått said: Daten min er cirka like høy og fy for en lekker mann... 🤤 Personlig så foretrekker jeg menn på egen høyde. Orker ikke å stå på tærne for å kline. 7 minutter siden, AnonymBruker said: Hvor høy er du da? Anonymkode: 19ba7...f13 Jeg svarte også.. Er 170... Foretrekker menn på 170 - 185.
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2021 #25 Skrevet 29. mai 2021 Blått skrev (3 timer siden): Jeg svarte også.. Er 170... Foretrekker menn på 170 - 185. Like høye omtrent. Bra det ikke plager deg. Anonymkode: 19ba7...f13
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2021 #26 Skrevet 29. mai 2021 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Enig der. Jeg er mann, og så lenge dama kler seg fint, sminker seg, er normalvektig og tar vare på seg selv, er det godt nok for meg. I tillegg til at hun har masterutdanning er jo et stort pluss. Men det aller viktigste er kjemien. Vi må kunne ha interessante samtaler og føle oss nære hverandre. En dame med lav selvtillit ville jeg ikke takla å være med... Hvis det bare er ansiktet, så er det utrolig mye man kan gjøre for å bli mer attraktiv. Du bruker jo allerede sminke, og er du litt flink med det, kan du se mye bedre ut. Du må ikke ha verdens peneste ansikt. At du tenker på deg selv som "lite attraktiv", kan tyde på at du er mer unik enn andre i form av utseende. Trenger ikke være noe dårlig å skille seg fra mengden ... Anonymkode: be8a9...8b2 Om du tror dette er noen trøst så tar du rimelig feil. Det er jo åpenbart at du har ganske lav standard og tar hvem som helst, men innerst inne så vil du også ha de vakreste kvinnene. Problemet er at du har ikke sjans på dem, så da må du senke standarden om du i det hele tatt skal få deg noe. Nå er det jo slik at sminke ikke forandrer det opprinnelige utseendet, og det at du vil si til en kvinne at hun må sminke seg for å være penere og for at du skal være sammen med henne, er jo helt dustete. Jeg ville aldri sagt til en mann at han må f.eks bleke tennene, sole seg og ha voks i håret for å se penere ut. Anonymkode: 956bd...2ac
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2021 #27 Skrevet 29. mai 2021 AnonymBruker skrev (14 timer siden): Nei. Ja. Menn flest tar hva som helst så lenge det er tilgjengelig, men alle menn vil jo ha de peneste kvinnene. Siden de peneste kvinnene blir opptatt med de peneste mennene, så senker mennene terskelen selv om de innerst inne drømmer om de peneste damene. Anonymkode: 956bd...2ac TS her. Jeg har hatt en kjæreste og han turte ikke en gang å vise meg til vennene sine kun pga. utseendet. Familie gikk greit, fordi jeg kan vise til en bra utdanning og jobb. Anonymkode: 0c52f...d2b
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2021 #28 Skrevet 29. mai 2021 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Enig der. Jeg er mann, og så lenge dama kler seg fint, sminker seg, er normalvektig og tar vare på seg selv, er det godt nok for meg. I tillegg til at hun har masterutdanning er jo et stort pluss. Men det aller viktigste er kjemien. Vi må kunne ha interessante samtaler og føle oss nære hverandre. En dame med lav selvtillit ville jeg ikke takla å være med... Hvis det bare er ansiktet, så er det utrolig mye man kan gjøre for å bli mer attraktiv. Du bruker jo allerede sminke, og er du litt flink med det, kan du se mye bedre ut. Du må ikke ha verdens peneste ansikt. At du tenker på deg selv som "lite attraktiv", kan tyde på at du er mer unik enn andre i form av utseende. Trenger ikke være noe dårlig å skille seg fra mengden ... Anonymkode: be8a9...8b2 TS her: Jeg bruker sminke, går jevnlig til frisør osv., men det er mine ansiktstrekk som ødelegger alt. Og det har jeg fått høre om fra menn. Jeg sparer til min egen leilighet, så jeg har dessverre ikke lyst å investere i operasjoner og fillers for å få oppmerksomhet fra menn.. Anonymkode: 0c52f...d2b
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2021 #29 Skrevet 29. mai 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): TS her. Jeg har hatt en kjæreste og han turte ikke en gang å vise meg til vennene sine kun pga. utseendet. Familie gikk greit, fordi jeg kan vise til en bra utdanning og jobb. Anonymkode: 0c52f...d2b Hadde jeg vært deg ville jeg bare prøvd å akseptere situasjonen. Det er egentlig ikke så mye mer å gjøre med det. Jeg må også ta mange kosmetiske operasjoner, samt fikse puppene, om jeg noen sinne skal ha sjans på en mann. Jeg tror ikke jeg er så desperat etter partner/kjærlighet at jeg kommer til å gjøre det, men noen ganger blir man fryktelig ensom. Det er plenty av menn som vil ligge med oss bare fordi vi har fitte, ikke fordi de finner oss attraktive eller ser på oss som verdige kvinner. Jeg vil jo så klart at mannen skal respektere meg og like meg, og ikke bare bruke meg som et hull å tømme seg i. Men på grunn av manglende utseende er jeg bare et "høl" for disse mennene. Så om du bare vil ha sex så er ikke utseendet ditt et hinder, det er mange menn som bare ligger med det på grunn av vaginaen din, bokstavelig talt. Kjærlighet og sånt... Vel, du kan jo bli sammen med en incel. Men ofte har de dårlig hygiene, voldtektsfantasier og du kan i verste fall ende opp drept, så det er ikke så lurt. De vil også ha de mest attraktive kvinnene, men er incel av den grunn at de attraktive kvinnene ikke vil ha dem. Ok, nå innså jeg at en incel er en dårlig idè. Anonymkode: 956bd...2ac
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2021 #30 Skrevet 29. mai 2021 AnonymBruker skrev (På 28.5.2021 den 3.50): Slapp av. Du er 25 og 90% av alle enslige gutter du ser har det enda vanskeligere en deg. Anonymkode: 5538a...54a Hvorfor har de det enda vanskelige enn meg? En mann kan være lite pen, men få kvinners oppmerksomhet fordi han er morsom, ha imponerende utdanning/karriere, hobby eller rett og slett en strålende personlighet. Hva skal en mann med en kvinne som er stygg? Det er en del av menneskets biologi. Kvinner ser på andre ting en utseendet for å avgjøre om mannen egner seg som fremtidig "barnefar" Og til og med de kvinnene som ikke ønsker barn legger ofte vekt på samme faktorer. Jeg har en kompis som er lav og ikke så kjekk, men alle mine venninner crusher på ham. Hvorfor? Han har en strålende personlighet, får alle til å le og har gjort en spennende karriere. Han er ikke rik, men han har en spennende jobb. Anonymkode: 0c52f...d2b 3
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2021 #31 Skrevet 29. mai 2021 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Hvor høy er du da? Anonymkode: 19ba7...f13 Jeg er 175 🤣😬 Anonymkode: 38c16...c5b
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2021 #32 Skrevet 29. mai 2021 AnonymBruker skrev (14 timer siden): Jeg føler med deg trådstarter! Jeg er også veldig uattraktiv. Er like gammel som deg. Jeg har slått meg til ro med at jeg aldri kommer til å få kjæreste og at jeg ikke kan ha sex igjen. Jeg har jo lært nå når jeg er voksen at menn som ligger med meg kun gjør det fordi jeg er tilgjengelig, ikke fordi de liker meg, siden jeg i utgangspunktet er stygg og ikke pen nok. Så jeg vil heller leve alene enn å ydmyke meg selv ved å spre beina for en som bare overøser meg med komplimenter han ikke mener, for sex! Det er bedre å akseptere situasjonen enn å være bitter. Jeg blir så klart bitter og lei meg noen ganger, for alt hadde vært annerledes om jeg var pen, men sånn er det bare. Klem til deg. Anonymkode: 956bd...2ac Les svar fra menn. Jeg trodde også at jeg var stygg når jeg var ung voksen kvinne under 40. Jeg orket ikke å kjenne på forkastelse så jeg avviste alle menn...har ikke hatt sex engang fordi jeg hadde så mye komplekser fordi jeg ikke har timeglass figur. Likevel har jo menn vist interesse for meg i løpet av årene tross eplefasong og "stygg ansikt". Sannheten er jo at jeg har et normalt ansikt og er slett ikke stygg. Som jeg alltid har trodd...men mobbing, syk mor og tanter og onkler med fam som nedsnakket meg, gjorde meg fryktelig sårbar for andre menneskers holdninger og det å nedvurdere meg selv og tro på løgner ble en livsstil. jeg overbeviste meg selv om at jeg var den styggeste kvinnen på jord og at alle hatet meg...slik hjernevasket jeg meg selv til å ødelegge alle mulighetene som bød seg med løgnene jeg trodde på. Tenk så bortkastet det har vært og tenk for en sløsing av verdifull tid i ungdommen.. Jeg vet at det ikke hjelper å si det til deg, men det er IKKE DITT UTSEENDE som avgjør på om du vil lykkes med menn, men det er din utstråling, humør, talegaver og selvtillit og personlighet som staker veien ut for deg...det har jeg sett utallige ganger i løpet av livet. Anonymkode: 56733...ae0 3
stav Skrevet 29. mai 2021 #33 Skrevet 29. mai 2021 AnonymBruker skrev (På 27.5.2021 den 19.14): Jeg er en 25 år gammel jente(eller kvinne) som er lite attraktiv. Jeg er ikke er her for å høre om at jeg er sikkert pen og at attraktivitet er subjektiv. Jeg er enig i at attraktivitet er subjektiv, og derfor liker jeg ikke å omtale meg selv som "stygg". Jeg har fått bekreftet og hørt mange ganger i livet at jeg er lite attraktiv. Jeg får heller ikke gjort noe med det. Jeg er normalvektig(trener en del), sminker meg og kler mer ganske pent- problemet er mine ansiktstrekk. Men nok om det. Jeg er i den alderen hvor mange rundt meg begynner å etablere seg. Jeg fullfører master i år og har mange venninner med planer om ekteskap og babyer når fastjobb og leilighet er på plass. Også har jeg mange bekjente som allerede begynner å få barn/inngår samboerskap som du vet holder i mange år eller skal gifte seg. Jeg føler jeg går glipp av så mye og det gjør meg så bitter. Jeg ler det bort og pleier å si at "vi er så unge, hadde aldri vært klar for barn eller ekteskap nå", men innerst inne er jeg så misunnelig og bitter. Jeg vil være glad på andres vegne, men jeg føler bare bitterhet. Misunnelig fordi det ikke er meg og jeg vet ikke om jeg heller får oppleve alt dette, pga. utseendet som skremmer menn. Vet ikke hvordan jeg skal takle alt dette når jeg begynner å nærme meg tretti og alle rundt meg vil ha barn og ekteskap. Jeg prøver å overbevise meg selv at det er best for min del om jeg forblir frivillig barnløs og ugift. Men det er så vanskelig når man innerst inne ønsker barn og ekteskap. Jeg tenker ofte på det, men jeg prøver å skyve vekk tankene. Vet jeg er ung.. Men jeg gruer meg til jeg blir eldre og alle rundt meg vil etablere seg, mens jeg dør alene. Anonymkode: 0c52f...d2b Finn deg en kjekk, høy, snill men sjenert mann, den typen som du ikke tørr å være på tinder. Du må finne han og legge deg "lagleg til for hugg" Begynn med en typisk mannehobby, der finner du de. 2
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2021 #34 Skrevet 29. mai 2021 Altså ærlig talt. Du kan fly til Marokko på en fredag og være gravid og gift innen helgen er over om du vil. Det er som å klage på at butikken er utsolgt for Voss-vann, når du har det samme vannet i springen hjemme. Anonymkode: 1c97b...230 1
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2021 #35 Skrevet 29. mai 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Altså ærlig talt. Du kan fly til Marokko på en fredag og være gravid og gift innen helgen er over om du vil. Det er som å klage på at butikken er utsolgt for Voss-vann, når du har det samme vannet i springen hjemme. Anonymkode: 1c97b...230 Ikke alle kvinner ønsker seg en muslimsk mann fra klan kulturer.... Anonymkode: 56733...ae0 2
Blått Skrevet 29. mai 2021 #36 Skrevet 29. mai 2021 1 hour ago, AnonymBruker said: Like høye omtrent. Bra det ikke plager deg. Anonymkode: 19ba7...f13 Haha aner ikke hvorfor det skulle plage meg. Den meste şexy mannen jeg har sett noen gang var 172. 2
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2021 #37 Skrevet 29. mai 2021 AnonymBruker skrev (55 minutter siden): Altså ærlig talt. Du kan fly til Marokko på en fredag og være gravid og gift innen helgen er over om du vil. Det er som å klage på at butikken er utsolgt for Voss-vann, når du har det samme vannet i springen hjemme. Anonymkode: 1c97b...230 For det første: det å hente menn/kvinner fra fattige land føles som menneskehandel. for det andre: kulturforskjeller? for det tredje: ja, også forblir jeg alenemor med en mann som bor i hjemlandet. Anonymkode: 0c52f...d2b 2
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2021 #38 Skrevet 29. mai 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Les svar fra menn. Jeg trodde også at jeg var stygg når jeg var ung voksen kvinne under 40. Jeg orket ikke å kjenne på forkastelse så jeg avviste alle menn...har ikke hatt sex engang fordi jeg hadde så mye komplekser fordi jeg ikke har timeglass figur. Likevel har jo menn vist interesse for meg i løpet av årene tross eplefasong og "stygg ansikt". Sannheten er jo at jeg har et normalt ansikt og er slett ikke stygg. Som jeg alltid har trodd...men mobbing, syk mor og tanter og onkler med fam som nedsnakket meg, gjorde meg fryktelig sårbar for andre menneskers holdninger og det å nedvurdere meg selv og tro på løgner ble en livsstil. jeg overbeviste meg selv om at jeg var den styggeste kvinnen på jord og at alle hatet meg...slik hjernevasket jeg meg selv til å ødelegge alle mulighetene som bød seg med løgnene jeg trodde på. Tenk så bortkastet det har vært og tenk for en sløsing av verdifull tid i ungdommen.. Jeg vet at det ikke hjelper å si det til deg, men det er IKKE DITT UTSEENDE som avgjør på om du vil lykkes med menn, men det er din utstråling, humør, talegaver og selvtillit og personlighet som staker veien ut for deg...det har jeg sett utallige ganger i løpet av livet. Anonymkode: 56733...ae0 TS: Det er en viktig forskjell mellom meg(og kanskje hun som opplever mye av det samme som meg) og deg- du har opplevd at menn var interesserte i deg. Jeg har opplevd det en gang, og han turte ikke en gang å vise meg til vennene sine. Det var alltid et eller annet som gjorde at vennene hans ikke kunne være med på f.eks. fest hos meg med mine venninner eller noe så enkelt som å ta en kaffe/øl med vennene hans. Anonymkode: 0c52f...d2b
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2021 #39 Skrevet 29. mai 2021 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Du er 25 år, og alder er et viktig kriterium som menn selekterer for. Det er altså nå du er på høyden, så om drømmen din er barn og familie bør du smi mens jernet er varmt. Mitt råd til deg, gitt at alt du sier om å være mindre fysisk attraktiv er sant, er derfor å gå for noen vesentlig eldre enn deg. Forsøk f.eks. med menn i alderen 35-40. Da vil alderen i stor grad jobbe til din fordel. Det finnes menn der ute som ønsker det samme som deg, og som er snille og greie, men som kanskje ikke er så veldig kjekke, og kanskje litt keitete når det gjelder forføring. Det disse mennene som regel har å velge i når de nærmer seg 40 er desperate kvinner på 35 som har dårlig tid, og gjerne barn fra tidligere forhold som han da forventes å ta seg av. Hvis du bruker tiden din godt nå når du er 25, i stedet for å høre rundt på Tinder til du begynner å gå tom for muligheter, stiller du veldig sterkt i forhold til disse kvinnene. Da kan du velge fra en relativt høy hylle blant keitete menn. Ikke tenk politisk korrekt. Bruk heller øynene dine og se hvilke parametre menn og kvinner i praksis selekterer på. Dette er info du kan bruke til din fordel, og alder er definitivt en fordel som du har enn så lenge. Bruk den for alt den er verdt, så kan du maxe ut på partnermarkedet i forhold til hva som er realistisk for deg. Anonymkode: 26fb8...683 Ser ikke vitsen med at ts skal gå for en eldre mann som misliker damer på sin egen alder og liker henne kun pga. at hun er ung. Hun blir også eldre og hvis han er en av disse som mener ung alder = en kvinnes verdi så vil han miste interessen for henne om et par år. Hun vil ikke bli mindre bitter og ulykkelig av det.. Anonymkode: 170b5...f04 4
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2021 #40 Skrevet 29. mai 2021 4 minutter siden, AnonymBruker said: Ser ikke vitsen med at ts skal gå for en eldre mann som misliker damer på sin egen alder og liker henne kun pga. at hun er ung. Anonymkode: 170b5...f04 Å klage over at alder er et seleksjonskriterium for menn er som å klage over at vann er vått. Og hvor fikk du det fra at jeg skrev: "kun liker henne fordi hun er ung"? Det ordet "kun" er det du selv som har puttet inn fordi du ble trigget. Det jeg sier er at hun øker sjansene sine for å finne noen også hun selv kan være fornøyd med om hun spisser inn innsatsen sin mot eldre menn. For der har hun - som 25 år gammel - et fortrinn som spiller en rolle for totalpakken, og som kan kompensere for det hun selv mener er hennes utfordringer. Anonymkode: 26fb8...683 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå