AnonymBruker Skrevet 27. mai 2021 #1 Skrevet 27. mai 2021 Jeg er en 25 år gammel jente(eller kvinne) som er lite attraktiv. Jeg er ikke er her for å høre om at jeg er sikkert pen og at attraktivitet er subjektiv. Jeg er enig i at attraktivitet er subjektiv, og derfor liker jeg ikke å omtale meg selv som "stygg". Jeg har fått bekreftet og hørt mange ganger i livet at jeg er lite attraktiv. Jeg får heller ikke gjort noe med det. Jeg er normalvektig(trener en del), sminker meg og kler mer ganske pent- problemet er mine ansiktstrekk. Men nok om det. Jeg er i den alderen hvor mange rundt meg begynner å etablere seg. Jeg fullfører master i år og har mange venninner med planer om ekteskap og babyer når fastjobb og leilighet er på plass. Også har jeg mange bekjente som allerede begynner å få barn/inngår samboerskap som du vet holder i mange år eller skal gifte seg. Jeg føler jeg går glipp av så mye og det gjør meg så bitter. Jeg ler det bort og pleier å si at "vi er så unge, hadde aldri vært klar for barn eller ekteskap nå", men innerst inne er jeg så misunnelig og bitter. Jeg vil være glad på andres vegne, men jeg føler bare bitterhet. Misunnelig fordi det ikke er meg og jeg vet ikke om jeg heller får oppleve alt dette, pga. utseendet som skremmer menn. Vet ikke hvordan jeg skal takle alt dette når jeg begynner å nærme meg tretti og alle rundt meg vil ha barn og ekteskap. Jeg prøver å overbevise meg selv at det er best for min del om jeg forblir frivillig barnløs og ugift. Men det er så vanskelig når man innerst inne ønsker barn og ekteskap. Jeg tenker ofte på det, men jeg prøver å skyve vekk tankene. Vet jeg er ung.. Men jeg gruer meg til jeg blir eldre og alle rundt meg vil etablere seg, mens jeg dør alene. Anonymkode: 0c52f...d2b 11
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2021 #2 Skrevet 27. mai 2021 Velkommen til KG. Anonymkode: 2d111...acd 5
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2021 #3 Skrevet 27. mai 2021 Det bor masse enslige desperate menn ute i distriktene som vil gi deg en sjanse. Anonymkode: c590f...9c9 8
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2021 #4 Skrevet 27. mai 2021 Det er da nok av single menn hvis du vil ha det som byr seg. Anonymkode: cb69b...eb8 6
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2021 #5 Skrevet 27. mai 2021 Mulig du ikke er blant de mest attraktive. Men det er helt feil at du av den grunn ikke kommer til å møte en det klaffer med 🙂 Du er bare 25 år jo!! Mange har ikke vært i sitt første ordentlige forhold enda i den alderen. Anonymkode: 1ed22...897 13
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2021 #6 Skrevet 27. mai 2021 Nå er det jo nok av uattraktive menn også. Ei venninne av meg ble nylig singel. Hun er ikke pen, litt overvektig. La ut bilde på Tinder som nesten ikke viste ansiktet. Og trykka liker på de mennene ingen av oss andre vil ha 😆 De er jo snille, selv om de er lave og ser rare ut. Og blir jo overlykkelig over at noen vil ha de. Vips kan man velge og vrake Anonymkode: 2baee...c34 10
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2021 #7 Skrevet 27. mai 2021 AnonymBruker skrev (31 minutter siden): Nå er det jo nok av uattraktive menn også. Ei venninne av meg ble nylig singel. Hun er ikke pen, litt overvektig. La ut bilde på Tinder som nesten ikke viste ansiktet. Og trykka liker på de mennene ingen av oss andre vil ha 😆 De er jo snille, selv om de er lave og ser rare ut. Og blir jo overlykkelig over at noen vil ha de. Vips kan man velge og vrake Anonymkode: 2baee...c34 Er alle lave og rare menn snille? Tar alle lave og rare menn til takke med hvem som helst? Jeg mener svarer er nei på begge spørsmålene. Du mener tydeligvis at svaret er ja? Anonymkode: 1ed22...897 14
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2021 #8 Skrevet 27. mai 2021 59 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg prøver å overbevise meg selv at det er best for min del om jeg forblir frivillig barnløs og ugift. Men det er så vanskelig når man innerst inne ønsker barn og ekteskap. Jeg tenker ofte på det, men jeg prøver å skyve vekk tankene. Vet jeg er ung.. Men jeg gruer meg til jeg blir eldre og alle rundt meg vil etablere seg, mens jeg dør alene. Anonymkode: 0c52f...d2b Det dummeste du kan gjøre er å prøve å overbevise deg sel vom at det er best for din egen del at du forblir barnløs og ugift. Det du må overbevise deg selv om er at det er flotte menn som vil bli sammen med deg og få barn med deg. At du er fysisk attraktiv og at du har mer enn utseende å spille på. Du skriver at du er normalvektig, kler deg pent og sminker deg. Da er du mest sannsynlig mer attraktiv enn gjennomsnittet. Det du trenger er ikke et bedre utseende, det du trenger er mer selvtillit. Anonymkode: 2142e...7cb 19
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2021 #9 Skrevet 28. mai 2021 Slapp av. Du er 25 og 90% av alle enslige gutter du ser har det enda vanskeligere en deg. Anonymkode: 5538a...54a 7
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2021 #10 Skrevet 28. mai 2021 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Er alle lave og rare menn snille? Tar alle lave og rare menn til takke med hvem som helst? Jeg mener svarer er nei på begge spørsmålene. Du mener tydeligvis at svaret er ja? Anonymkode: 1ed22...897 Neppe mensa materiale det der. Anonymkode: 5538a...54a 2
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2021 #11 Skrevet 28. mai 2021 Kjære unge dame, vær så snill begynn å elske deg selv. Legg vekk alle de « har fått tilbakemeldinger om at jeg er lite attraktiv». Okei greit du er ikke modellpen, men vi er mange som ikke er det. De menneskene som virkelig er vakre er de som har masse selvtillit og som stråler og smiler. Det spiller ingen rolle hvordan du ser ut. Gjør det beste ut av den du er og det du har fått. Se deg rundt det finnes mange lite attraktive damer i forhold. Ha det som motivasjon. Utseendet er ikke alt her i verden heller. Det verste du gjør er å tenke stygt om deg selv. Få det ut av hodet ditt. Bli bedre kjent med deg selv, bli glad i deg selv og bruk mye tid på ting du liker. Stell deg, tren, og bruk farger som kler deg. Sett deg mål for livet og jobb med å nå dem og ikke la dårlige tanker om utseendet holde deg tilbake. Se deg i speilet hver dag mens du gir deg selv komplimenter og smil til deg selv. Totalt sett vil du da bli en svært attraktiv blid og lykkelig jente. Og angående kjærligheten: selvfølgelig ønsker du deg det og du bør gå all in for drømmen din. Husk at det spiller absolutt ingen rolle om 10 karer finner deg lite attraktiv eller om 100 gjør det. Man kan ikke bli likt av alle. Det eneste som betyr noe er at du finner den ene fine gutten eller mannen du liker som klaffer med deg og som liker deg. Ikke gi opp, du er altfor ung til det og har livet og mulighetene foran deg. ❤️ Hilsen en lite attraktiv ti år eldre kvinne som har funnet kjærligheten mot alle odds. Hvis jeg kan så kan du Anonymkode: 29d33...75c 8
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2021 #12 Skrevet 28. mai 2021 Jeg føler med deg trådstarter! Jeg er også veldig uattraktiv. Er like gammel som deg. Jeg har slått meg til ro med at jeg aldri kommer til å få kjæreste og at jeg ikke kan ha sex igjen. Jeg har jo lært nå når jeg er voksen at menn som ligger med meg kun gjør det fordi jeg er tilgjengelig, ikke fordi de liker meg, siden jeg i utgangspunktet er stygg og ikke pen nok. Så jeg vil heller leve alene enn å ydmyke meg selv ved å spre beina for en som bare overøser meg med komplimenter han ikke mener, for sex! Det er bedre å akseptere situasjonen enn å være bitter. Jeg blir så klart bitter og lei meg noen ganger, for alt hadde vært annerledes om jeg var pen, men sånn er det bare. Klem til deg. Anonymkode: 956bd...2ac 3
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2021 #13 Skrevet 28. mai 2021 AnonymBruker skrev (På 27.5.2021 den 20.11): Er alle lave og rare menn snille? Tar alle lave og rare menn til takke med hvem som helst? Jeg mener svarer er nei på begge spørsmålene. Du mener tydeligvis at svaret er ja? Anonymkode: 1ed22...897 Nei. Ja. Menn flest tar hva som helst så lenge det er tilgjengelig, men alle menn vil jo ha de peneste kvinnene. Siden de peneste kvinnene blir opptatt med de peneste mennene, så senker mennene terskelen selv om de innerst inne drømmer om de peneste damene. Anonymkode: 956bd...2ac
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2021 #14 Skrevet 28. mai 2021 AnonymBruker skrev (På 27.5.2021 den 20.11): Er alle lave og rare menn snille? Tar alle lave og rare menn til takke med hvem som helst? Jeg mener svarer er nei på begge spørsmålene. Du mener tydeligvis at svaret er ja? Anonymkode: 1ed22...897 Min man er 172 cm høy og digg som faen! Digresjon, men måtte bare. Mange høyde-haters der ute 🤪 Anonymkode: 38c16...c5b 8
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2021 #15 Skrevet 29. mai 2021 Du kan prøve å finne noen via felles interesser. Anonymkode: 9c845...711 1
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2021 #16 Skrevet 29. mai 2021 Du er 25 år, og alder er et viktig kriterium som menn selekterer for. Det er altså nå du er på høyden, så om drømmen din er barn og familie bør du smi mens jernet er varmt. Mitt råd til deg, gitt at alt du sier om å være mindre fysisk attraktiv er sant, er derfor å gå for noen vesentlig eldre enn deg. Forsøk f.eks. med menn i alderen 35-40. Da vil alderen i stor grad jobbe til din fordel. Det finnes menn der ute som ønsker det samme som deg, og som er snille og greie, men som kanskje ikke er så veldig kjekke, og kanskje litt keitete når det gjelder forføring. Det disse mennene som regel har å velge i når de nærmer seg 40 er desperate kvinner på 35 som har dårlig tid, og gjerne barn fra tidligere forhold som han da forventes å ta seg av. Hvis du bruker tiden din godt nå når du er 25, i stedet for å høre rundt på Tinder til du begynner å gå tom for muligheter, stiller du veldig sterkt i forhold til disse kvinnene. Da kan du velge fra en relativt høy hylle blant keitete menn. Ikke tenk politisk korrekt. Bruk heller øynene dine og se hvilke parametre menn og kvinner i praksis selekterer på. Dette er info du kan bruke til din fordel, og alder er definitivt en fordel som du har enn så lenge. Bruk den for alt den er verdt, så kan du maxe ut på partnermarkedet i forhold til hva som er realistisk for deg. Anonymkode: 26fb8...683 3
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2021 #17 Skrevet 29. mai 2021 Samme her. Er over 30 nå. Menn tar sikkert til takke som flere her sier, men kommer det en yngre og penere dame etter dem så dumper mannen deg uten å nøle. Hva er poenget da? Da er det heller bedre alene. Anonymkode: 72388...282 5
Blått Skrevet 29. mai 2021 #18 Skrevet 29. mai 2021 On 5/27/2021 at 7:27 PM, AnonymBruker said: Mulig du ikke er blant de mest attraktive. Men det er helt feil at du av den grunn ikke kommer til å møte en det klaffer med 🙂 Du er bare 25 år jo!! Mange har ikke vært i sitt første ordentlige forhold enda i den alderen. Anonymkode: 1ed22...897 Enig med dette. Jeg kjenner flere som ikke har vært i et ordentlig forhold før de blir 30 år. Har også noen venner som er over 30 og har aldri vært i et ordentlig forhold ennå. Pene, flotte og herlige jenter, men har bare ikke møtt noen det klaffer med ennå. Og har jeg en venninne som ser ut som er mindre attraktiv (for å si det pent) som har vært i et forhold i femten år nå, men fant seg en mann fra distriktene. 6
Blått Skrevet 29. mai 2021 #19 Skrevet 29. mai 2021 10 hours ago, AnonymBruker said: Min man er 172 cm høy og digg som faen! Digresjon, men måtte bare. Mange høyde-haters der ute 🤪 Anonymkode: 38c16...c5b Daten min er cirka like høy og fy for en lekker mann... 🤤 Personlig så foretrekker jeg menn på egen høyde. Orker ikke å stå på tærne for å kline. 4
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2021 #20 Skrevet 29. mai 2021 Folk med litt vett, ts, velger ikke å leve med noen i årevis fordi de synes personen er «pen men dumme» eller «pen men slem.» For en helg eller en one-night eller en kort affære er «pen» av betydning. For «leve sammen over mange år» er «ålreit å være sammen med» det fremste kravet. Så du må jo ut og finne deg en fyr som er ålreit å være sammen med. Og når du finner en sånn en så må du ha sørget for at du er ålreit å være sammen med. Og du har tatt master: du forstår at «bitter på verden for det som helt åpenbart er egne livsvalg» er det motsatte av «ålreit». Så skjerp holdningen din, du. Mye mer effektivt enn Botox. Og, selvsagt, om du går i bestemoren din sine klær, bare vasker deg under armene på lørdager og ikke vasker håret bortsett fra i januar så kan du jo ta en innsats på hygiene også. Men utover «ren» er ikke utseendet av vesentlig betydning. Anonymkode: 0039a...c72 7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå