Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mente jeg leste noe om at man kunne taste inn en cheat slik at ikke barna arvet ansiktstrekkene til foreldrene.. Stemmer dette? Og er det for sent om dama allerede er gravid?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen som kan hjelpe meg? Barna deres blir jo seende helt groteske ut :(

Skrevet
:ler: Hvis du lager pene foreldre så blir de vel ikke så stygge?
Skrevet

Selvsagt lager jeg pene foreldre, men når ansiktstrekkene "blandes" kan det bli veldig rart.. I går fikk to av simmene mine en sønn der nese rakk helt ned til munnen og han bare slettet jeg.. :sjenert::ler:

Er nesten 100% sikker på at det var noe man kunne skrive inn så ikke slikt skulle skje, men jeg husker ikke hva :klø:

Skrevet

Kan det være denne?

turns off facial bounding limitations. It prevents the normal corrections the game will make for two parents with very different facial structures:

faceBlendLimits (on/off)

Skrevet

Ellers kan du jo få en av foreldrene til å bli skuespiller(?). Da får du tilgang til en skjønnhetsmaskin (eller hva man nå skal kalle det) og kan endre utseendet til simmene. De må være tenåringer før du kan endre noe.

Skrevet

Antakeligvis en av de nye jobbene for dem som har livets skole kanskje? For jeg kan ikke huske å ha hatt den der jobbmulighteen i sims, og jeg har spilt det myyyyyyyye.

Men, jeg ønsker meg livets skole etterhvert... ikke for å ndre på utseende til mine tenåringer akkurat, men fordi det virker litt kult

Skrevet
:ler: Jeg synes det er så kjedelig med familier jeg, så har aldri spilt så lenge at de blir store... Hm, jeg vil heller ikke ha stygge Simmer :ler:
Skrevet

Jeg synes det er gøy å spille med familier jeg for da blir jeg litt ekstra "glad i" simmen jeg har fulgt siden den var liten. :)

(Stygge unger kan man la barnevernet ta) :sjarmor:

Skrevet

Jeg spiller også familier, og lenge, oppdrar gjerne barnebarna til e opprinnelige simmene. Lar simmer bli voksne, flytte ut, og spiller dem videre, det er gøy det.

"stygge" barn er jeg ikke særlig plaget med, kanskje jeg ikke bryr meg så mye, men rett og slett om det er noen jeg ikke liker så godt, så bare spiller jeg dem ikke videre, de flytter ut hjemmefra, får et enkelt lite hus der de bor så de kan inviteres på besøk, fest etc, og spiller de ikke videre. Det er jo gjerne EN i søskenflokken jeg liker ekstra godt, og fokuserer på i neste generasjon (somregel eldste jenta) Noen ganger flytter en voksen ut sammen med et av sine yngre søsken, på den måten får jeg dem ut av huset, trenger ikke spille dem, men de er nå i nabolaget likevel .)

Det som er gøy med store familier er når familiemedlemmer kommer på besøk uten å ha sagt fra, og de går bare rett inn, de ringer ikke på, de bare går inn og ser på tv eller noe :)

Skrevet

Jeg får alltid vakre blomsterbarn, bortsett fra en gang, hun så så jævlig ut den ungen at jeg likegreit kastet henne i bassenget og fjernet stigen >:--(

Skrevet

"Bare" stygge unger gjør meg ingenting, men når munnen og nesa vokser sammen eller haken blir kjempelang så kvitter jeg meg med dem.

Gjest Bøllefrøet
Skrevet
Jeg har aldri spilt sims...  :tristbla:

Det er aldri for sent å begynne ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...