AnonymBruker Skrevet 27. mai 2021 #1 Skrevet 27. mai 2021 Hva tenker dere dette sier om meg? Hva betyt f.eks venus, pluto osv? Hva er "rising sign"? Anonymkode: d0468...d46
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2021 #2 Skrevet 27. mai 2021 Sjekk her https://astrolibrary.org/ Anonymkode: 402cd...fa0
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2021 #3 Skrevet 27. mai 2021 Det er alltids lov å spørre, men husk bare på at astrologi er noe som tar årevis å lære seg, og at det tar tid å sette seg inn i det du spør om. Det finnes en haug av folk på feks Etsy som selger slike analyser rimelig, jeg anbefaler at du finner en med gode anmeldelser der. Her på forumet vet du dessuten heller ikke om infoen du får er riktig, for det er ikke så enkelt som å lese opp hver enkelt planet, det er langt mer komplisert da man ser på kombinasjonene samt svært mange andre verdier. Anonymkode: f293d...883 3
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2021 #4 Skrevet 27. mai 2021 kom igjen. Du tror ikke på dette her? Gjør du det? Istede for å "lære" deg astrologi som noen over anbefaler tenker jeg du burde oppsøke sannheten. Å tro på noe som ikke fins er skadelig, både for deg og de rundt deg. Anonymkode: a07dd...8ee 3
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2021 #5 Skrevet 28. mai 2021 6 hours ago, AnonymBruker said: kom igjen. Du tror ikke på dette her? Gjør du det? Istede for å "lære" deg astrologi som noen over anbefaler tenker jeg du burde oppsøke sannheten. Å tro på noe som ikke fins er skadelig, både for deg og de rundt deg. Anonymkode: a07dd...8ee Hvorfor bruke energi på en tråd om noe du ikke tror på? Jeg forstår ikke hvordan det skal være så vanskelig å respektere at mennesker har mange forskjellige versjoner av hva de tror på. Hvem er du til å bestemme hva som er skadelig for den personen? For min egen del kan jeg fortelle deg at livet mitt, samt livet til dem rundt meg, er blitt forandret for alltid - til det bedre - etter at jeg lærte meg astrologi. For det første kan jeg si at jeg har brukt det for investering av penger både for meg og familien, og to av fem behøver ikke jobbe igjen noensinne, ei heller deres barn, med de tre andre på god vei dit, de også. Jeg hadde null peiling på penger og investering, men jeg begynte å "følge stjernene" etter at jeg fant mange detaljer som passet perfekt med mitt liv. Antall barn, hvilken måned i hvilket år mine barn ble født, hvilken utdanning, hvilke jobber - hvilke år jeg byttet jobb, og hvilke år jeg byttet karriere fullstendig, hvilke år en av mine foreldre døde, hvilken dag jeg hadde en personlig tragedie. Disse tingene var så spesifikke at jeg begynte å tro, og da jeg satte meg inn i de økonomiske aspektene begynte jeg å gå fra å leve hånd til munn, til å kunne kjøpe en bolig sentralt i byen vi bor i, helt uten lån. Og nei, jeg tjener ikke penger på astrologi og scammer noen, her snakker jeg om økonomiske investeringer som er gjort utifra å følge hva stjernene sier. Det gjør ingen forskjell i mitt liv hvorvidt du tror på astrologi eller ikke, jeg ønsker bare å gjøre deg klar over hvor mye lykke, hell og rikdom (både materialistisk og emosjonelt) du går glipp av Anonymkode: f293d...883 1
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2021 #6 Skrevet 28. mai 2021 AnonymBruker skrev (17 timer siden): Hvorfor bruke energi på en tråd om noe du ikke tror på? Jeg forstår ikke hvordan det skal være så vanskelig å respektere at mennesker har mange forskjellige versjoner av hva de tror på. Hvem er du til å bestemme hva som er skadelig for den personen? For min egen del kan jeg fortelle deg at livet mitt, samt livet til dem rundt meg, er blitt forandret for alltid - til det bedre - etter at jeg lærte meg astrologi. For det første kan jeg si at jeg har brukt det for investering av penger både for meg og familien, og to av fem behøver ikke jobbe igjen noensinne, ei heller deres barn, med de tre andre på god vei dit, de også. Jeg hadde null peiling på penger og investering, men jeg begynte å "følge stjernene" etter at jeg fant mange detaljer som passet perfekt med mitt liv. Antall barn, hvilken måned i hvilket år mine barn ble født, hvilken utdanning, hvilke jobber - hvilke år jeg byttet jobb, og hvilke år jeg byttet karriere fullstendig, hvilke år en av mine foreldre døde, hvilken dag jeg hadde en personlig tragedie. Disse tingene var så spesifikke at jeg begynte å tro, og da jeg satte meg inn i de økonomiske aspektene begynte jeg å gå fra å leve hånd til munn, til å kunne kjøpe en bolig sentralt i byen vi bor i, helt uten lån. Og nei, jeg tjener ikke penger på astrologi og scammer noen, her snakker jeg om økonomiske investeringer som er gjort utifra å følge hva stjernene sier. Det gjør ingen forskjell i mitt liv hvorvidt du tror på astrologi eller ikke, jeg ønsker bare å gjøre deg klar over hvor mye lykke, hell og rikdom (både materialistisk og emosjonelt) du går glipp av Anonymkode: f293d...883 Først å fremst sliter jeg med å tro på mye av det du sier, men la oss anta for diskusjonens skyld at du snakker sant. Jeg bruker energi på en tråd som dette for at jeg ser at tro er skadelig. Jeg bestemte ikke at det var skadelig for deg, men jeg vet at tro har en negativ påvirkning på samfunnet. Det er en objektiv sannhet de fleste utdannede innen samfunnslære vil kunne bekrefte. Astrologi og psaudovitenskapen generelt er enda værre da det bringer fram mennesker som ikke vet forskjell på opp og ned. De ser ikke verden slik den er. Kanskje ble du bare heldig, kanskje er du smartere enn du tror, kanskje hendelsen du beskriver er en slik one in a million. Uansett. Dette er problemet med psaudovitenskap. Du tar en følelse av at noe stemmer for deg som et bevis. Se på bevisene som fins da for he****ete. INGEN sier astrologi stemmer. Alle med en grunnleggende forståelse for fysikk kan ikke bare si at astrologi høres rart ut. De kan fullstendige motbevise det med enkel term du kanskje forstår. Anonymkode: a07dd...8ee 1
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2021 #7 Skrevet 5. juni 2021 Venus i Steinbukken: tilsier at kjærligheten kan være vanskelig for deg. Du tiltrekkes av makt og penger, en som tar kontroll og har ambisjoner som han jobber mot. Du ønsker at dere skal oppnå suksess sammen. Dessverre kan disse mennene fort ende opp med å være selvsentrerte og ikke like villig som deg til å jobbe for forholdet. Du trenger å finne en som ønsker det samme som deg. En som vil jobbe for forholdet, ha felles mål og skape en fremtid, en som er lojal. At Venus er 22 grader i Steinbukken tilsier at dette er noe som har vært et tema i livet ditt. Har lært at om noe er 22 grader så påvirker det deg. Du har fått lærepenger gjennom kjærligheten. Men det betyr ikke at det ikke løser seg til slutt, det er arbeid for å komme dit men så er det verdt det til slutt. For å finne rising må du vite klokkeslett du ble født. Da deles birthcharten også inn i 12 hus(livsområder) og rising er der det første huset starter, som er selvet hvem du er. Rising vil si noe om hvordan du fremstår uttad i verden, mens stjernetegnet(soltegnet) er hvem du er. Anonymkode: bd086...fcd
Minted Skrevet 5. juni 2021 #8 Skrevet 5. juni 2021 Jeg er ganske god, har holdt på med dette noen år. Men jeg trenger å se hele kartet, ikke bare den lille tabellen der om jeg skal hjelpe deg med noe.
Adrenalina1 Skrevet 5. juni 2021 #9 Skrevet 5. juni 2021 AnonymBruker skrev (På 28.5.2021 den 0.15): kom igjen. Du tror ikke på dette her? Gjør du det? Istede for å "lære" deg astrologi som noen over anbefaler tenker jeg du burde oppsøke sannheten. Å tro på noe som ikke fins er skadelig, både for deg og de rundt deg. Anonymkode: a07dd...8ee Det finnes mer mellom himmel å jord vet du. At du er så sneversynt er synd for deg.
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2021 #10 Skrevet 5. juni 2021 Adrenalina1 skrev (1 minutt siden): Det finnes mer mellom himmel å jord vet du. At du er så sneversynt er synd for deg. Selvfølgelig fins det mer mellom himmel og jord!!!! Det er det eneste argumentet troende noen gang kan komme med som har noe som helst av verdi. Men vi kan bevise at astrologi er fake. På alle mulige måter og plan. Det fins ting vi ikke forstår og som vi nok aldri vil forstå, men astrologi er ikke et av de områdene Anonymkode: a07dd...8ee 1
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2021 #11 Skrevet 5. juni 2021 Hva med å finne en psykolog som er god på kognitiv terapi? Anonymkode: 7c8f2...064
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå