AnonymBruker Skrevet 27. mai 2021 #1 Skrevet 27. mai 2021 For ca 3 uker siden ferska jeg exen min med en annen gutt. Jeg hadde tenkt å overraske henne, fordi jeg hadde vært borte 3 måneder i militæret. Planen var å gi henne blomster og en ring (som jeg spart lenge til). I det øyeblikket hun åpner døren, kommer det plutselig en annen gutt bak henne. Da skjønte jeg at noe var alvorlig galt. Hun begynte å grine når hun så meg, fordi hun visste at hun hadde gjort noe som ikke var innafor. Jeg gråt selv og kastet blomstene i bakken, og gikk hjem. 😕 Det siste jeg sa til henne var "hvor er den fantastiske jenten jeg ble forelsket i?". Vi var sammen i 3 år og begge helt forelsket. Hun har desperat prøvd å få kontakt med meg og gråter hver dag. Og hun angrer veldig. Jeg er personlig helt knust, og vet ikke om jeg burde tilgi henne. "Problemet" er at hun egentlig er en nydelig og fantastisk person med gode verdier, det er noe jeg vet. Men akkurat nå har jeg ignorert meldingene og anropene hennes, og klarer ikke å tenke skikkelig. Hva burde jeg gjøre? Anonymkode: ec70e...f3e
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2021 #2 Skrevet 27. mai 2021 Dere er for unge for "resten av livet" uansett. Vær glad du så denne siden nå, og ikke senere. Nyt singellivet, og finn så ei ny. Anonymkode: 7364e...94f 15
CorvusCorax Skrevet 27. mai 2021 #3 Skrevet 27. mai 2021 Jeg gjorde det slutt med min ex da han var i militæret. (Jeg taklet ikke at han "dro ifra meg" - fikk kjærlighetssorg. Selv om det ikke var slutt og jeg så han på perm). Nå i dag angrer jeg som en hund. Har faktisk ikke elsket noen slik jeg elsket ham siden.
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2021 #4 Skrevet 27. mai 2021 For et naut. Håper hun har det veldig vondt. Man leker ikke med andres følelser. Hvis dere blir sammen igjen vil dette plage deg. Anonymkode: b242a...502 1
Gidavmeg Skrevet 27. mai 2021 #5 Skrevet 27. mai 2021 3 år er ikke lang tid i et langt samliv. Om hun gjør sånn nå, tenk hva hun kan finne på når dere har vært gift i 30. Du er for ung til å kaste bort tiden på hun der! 3
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2021 #6 Skrevet 27. mai 2021 Jeg skjønner dere godt. Men alle kan gjøre feil? -TS Anonymkode: ec70e...f3e 1
Gjest Robin666 Skrevet 27. mai 2021 #7 Skrevet 27. mai 2021 Fortsett å pule henne, mens du ser etter noe nytt.
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2021 #8 Skrevet 27. mai 2021 Men hadde dere en samtale ? Var dette en på besøk men ingen utroskap enda, eller innrømmet hun å ha vært utro ? Anonymkode: 0dc03...f93 2
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2021 #9 Skrevet 27. mai 2021 Man er ikke en god person når man bedrar partneren sin på den måten. Anonymkode: ad8b1...c82 3
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2021 #10 Skrevet 27. mai 2021 Altså... du var borte i 3mnd? Og hun klarte ikke å la være å rote med andre gutter? Skulle ikke mer enn 3mnd fravær til for at hun skulle drite i de 3 årene sammen. Hadde aldri i livet tatt henne tilbake. Mem hadde nok av nysgjerrighet snakket med henne og fått rede på hva hun mente lå bak. Var hun ensom? "Bare skjedde det"? Hvor lenge pågikk det, hvor lang tid etter at du dro lot hun en annen slippe til? Anonymkode: 98146...51c 1
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2021 #11 Skrevet 27. mai 2021 Just now, AnonymBruker said: Men hadde dere en samtale ? Var dette en på besøk men ingen utroskap enda, eller innrømmet hun å ha vært utro ? Anonymkode: 0dc03...f93 Hun innrømmet det. Pluss at hun sendte vekk han gutten når jeg kom. Gutten prøvde å trøste henne, men da ble hun bare veldig irritert på han. Vi har hatt en samtale i ettertid. -TS Anonymkode: ec70e...f3e
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2021 #12 Skrevet 27. mai 2021 1 minutt siden, AnonymBruker said: Altså... du var borte i 3mnd? Og hun klarte ikke å la være å rote med andre gutter? Skulle ikke mer enn 3mnd fravær til for at hun skulle drite i de 3 årene sammen. Hadde aldri i livet tatt henne tilbake. Mem hadde nok av nysgjerrighet snakket med henne og fått rede på hva hun mente lå bak. Var hun ensom? "Bare skjedde det"? Hvor lenge pågikk det, hvor lang tid etter at du dro lot hun en annen slippe til? Anonymkode: 98146...51c Jeg var borte i 3 måneder (er i førstegangstjenesten). Jeg aner ikke hva som har skjedd med hun. Skal snakke med henne om det i dag. Har avtalt å møtes. -TS Anonymkode: ec70e...f3e
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2021 #13 Skrevet 27. mai 2021 Vi har avtalt å møtes senere i dag. Skal snakke med henne om det. Skal holde dere oppdatert. -TS Anonymkode: ec70e...f3e 3
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2021 #14 Skrevet 27. mai 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg var borte i 3 måneder (er i førstegangstjenesten). Jeg aner ikke hva som har skjedd med hun. Skal snakke med henne om det i dag. Har avtalt å møtes. -TS Anonymkode: ec70e...f3e Jeg hadde nok hatt store problemer med å noensinne stole på henne igjen. Men det er meg Du får lytte til forklaringene og kjenne etter om du kjøper dem. Du er absolutt ikke forpliktet til å prøve igjen selv om hun legger seg paddeflat og forklarer seg godt. Traff hun han her fyren sist uke liksom, eller uka etter at du hadde dratt? Tenkte hun å ha han på si frem til du kom hjem for godt? Husk at det finnes mange kjekke jenter der ute som ikke er utro❤ Anonymkode: 98146...51c
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2021 #15 Skrevet 27. mai 2021 5 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg hadde nok hatt store problemer med å noensinne stole på henne igjen. Men det er meg Du får lytte til forklaringene og kjenne etter om du kjøper dem. Du er absolutt ikke forpliktet til å prøve igjen selv om hun legger seg paddeflat og forklarer seg godt. Traff hun han her fyren sist uke liksom, eller uka etter at du hadde dratt? Tenkte hun å ha han på si frem til du kom hjem for godt? Husk at det finnes mange kjekke jenter der ute som ikke er utro❤ Anonymkode: 98146...51c Jeg er ganske overbevist om at det er noe han gutten har gjort mot henne (gitt hun masse alkohol, et eller annet. Fordi hun hadde ALDRI gjort noe sånt. Det vet jeg bare. Jeg kjenner hun bedre enn alle andre. Men takk for svar! -TS Anonymkode: ec70e...f3e
Blomsterpotta Skrevet 27. mai 2021 #16 Skrevet 27. mai 2021 AnonymBruker skrev (44 minutter siden): For ca 3 uker siden ferska jeg exen min med en annen gutt. Jeg hadde tenkt å overraske henne, fordi jeg hadde vært borte 3 måneder i militæret. Planen var å gi henne blomster og en ring (som jeg spart lenge til). I det øyeblikket hun åpner døren, kommer det plutselig en annen gutt bak henne. Da skjønte jeg at noe var alvorlig galt. Hun begynte å grine når hun så meg, fordi hun visste at hun hadde gjort noe som ikke var innafor. Jeg gråt selv og kastet blomstene i bakken, og gikk hjem. 😕 Det siste jeg sa til henne var "hvor er den fantastiske jenten jeg ble forelsket i?". Vi var sammen i 3 år og begge helt forelsket. Hun har desperat prøvd å få kontakt med meg og gråter hver dag. Og hun angrer veldig. Jeg er personlig helt knust, og vet ikke om jeg burde tilgi henne. "Problemet" er at hun egentlig er en nydelig og fantastisk person med gode verdier, det er noe jeg vet. Men akkurat nå har jeg ignorert meldingene og anropene hennes, og klarer ikke å tenke skikkelig. Hva burde jeg gjøre? Anonymkode: ec70e...f3e Trur du skal vurdere en gang til hva «gode verdier» betyr. Hadde hun hatt det, så hadde hun ikke holdt på med en annen. Det finnes nok av andre damer som har gode verdier og du fortjener mer en eksen din. 6
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2021 #17 Skrevet 27. mai 2021 AnonymBruker skrev (26 minutter siden): Jeg skjønner dere godt. Men alle kan gjøre feil? -TS Anonymkode: ec70e...f3e Jo..... men dere har ikke felles barn, og har ikke vært sammen i 20 år liksom. 3 år, da i veldig ung alder. Du kommer til å treffe en drøøøøøøøss andre. Anonymkode: a0092...e6b 5
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2021 #18 Skrevet 27. mai 2021 Hadde ikke tatt henne tilbake. Du kommer til å bli mer mistenksom ovenfor henne nå uansett. og hvorfor er det hans skyld? Tvang han henne til å drikke? Hellte han alkoholen rett ned i svelget med makt? Lurte det i henne med annen drikke? Hun valgte kanskje å drikke det selv, ble for full, pulte og innledet et slags forhold til han og nå som hun er tatt skylder hun på fylla og han andre. Ellers takk, next. Anonymkode: 3e8b3...1ed 3
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2021 #19 Skrevet 27. mai 2021 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Jeg er ganske overbevist om at det er noe han gutten har gjort mot henne (gitt hun masse alkohol, et eller annet. Fordi hun hadde ALDRI gjort noe sånt. Det vet jeg bare. Jeg kjenner hun bedre enn alle andre. Men takk for svar! -TS Anonymkode: ec70e...f3e Okei, usikker på om det gjør saken noe bedre. At hun kan "kjøpes" med alkohol eller andre goder. Men du får lytte til magefølelsen. Lykke til i kveld da Anonymkode: 98146...51c 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå