AnonymBruker Skrevet 27. mai 2021 #1 Skrevet 27. mai 2021 Selv etter lang ( f.eks 14 timer) og stressende arbeidsdag. Passe svimmel og sliten klarer jeg alltid prioritere, eller er klar for sex hvis det er "den" dagen i uken. Hvis det er den andre veien, må hun være helt uthvilt. Hvor på "sliten skalaen" er du før du takker nei til sex? Anonymkode: 14d6b...e30
treningsgal Skrevet 27. mai 2021 #2 Skrevet 27. mai 2021 Hvis jeg ikke klarer sex, så klarer jeg heller ikke gjøre noe som helst husarbeid. Ikke så mye som å sette på en klesvask😅 k34 2
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2021 #3 Skrevet 27. mai 2021 Jeg må være på "overskudd" for å ha lyst på sex. Altså ikke sliten i det hele tatt. Her er nok menn og kvinner forskjellige. Anonymkode: d1e27...a00 13
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2021 #4 Skrevet 27. mai 2021 Det er hormoner som styrer det der hos meg, er de sterke nok så har man seg etter et maraton. Er de for svake så har man ikke lyst selv om man er uthvilt. hos meg var det full fart i den uken jeg hadde eggløsning. Resten av måneden var det lite fristende. Hormoner 🤷🏼♀️ men det hjelper at mannen tar det pent og er like sjarmerende etter å fått nei noen ganger. Da blir det ikke et «mas» i tillegg liksom. What a man 😍 Anonymkode: df8b8...1b0 7
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2021 #5 Skrevet 27. mai 2021 Jeg er klar for sex hver morgen i 5.30-6.00 tiden, kåt også. Sex på kveldstid etter en 14 timers dag er meningsløst. Gidder ikke sex dersom jeg er sliten. Anonymkode: 718c9...6d3
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2021 #6 Skrevet 27. mai 2021 Kommer helt an på, men på hva vet jeg ikke helt🤔 Jeg har tidvis mer lyst på sex nå med en liten baby og søvnmangel, enn jeg hadde før vi fikk barn. Så tror mye har med hormoner å gjøre, samt hvor "påkoblet" hverandre vi er emosjonelt. Hvis jeg er ordentlig sliten hender det at jeg kan ha lyst, men at jeg ikke orker. Da kan det hjelpe hvis han legger litt innsats i å kåte meg opp og at han sier at han skal gjøre alt "arbeidet" så jeg bare kan ligge der under akten, haha 🙈 Anonymkode: a1323...ae8
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2021 #7 Skrevet 27. mai 2021 Jeg har generelt solid libido, men sex er et overskuddsfenomen. Har jeg sovet dårlig, jobbet mye, er litt forkjølet osv er sexlysten borte. Men jeg stiller opp hvis hun tigger og ber - aldri noe problem å få utstyret til å virke når som helst og hvor som helst. Denne typen sex har jeg imidlertid lite glede av. Anonymkode: d0c47...af9 1
skreppamedleppa Skrevet 27. mai 2021 #8 Skrevet 27. mai 2021 Jeg trenger ikke være sliten i det hele tatt, det holder å ikke ha lyst på sex. Har jeg lyst på sex har jeg sex, viss ikke lar jeg fint være samme f om jeg er sliten eller ei. 9
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2021 #9 Skrevet 27. mai 2021 Uansett hvor sliten jeg har vært tror jeg at jeg aldri har sagt nei til sex med unntak av de 2 verste dagene under mens eller 6 uker etter fødsel alle 3 gangene (endte på 4 uker).. Har vært mer de andre partene som har takket nei, maaaaaange ganger.. K30 Anonymkode: 12bd8...c2f 1
pia mater Skrevet 27. mai 2021 #10 Skrevet 27. mai 2021 Generelt lite lyst på sex på kvelden etter jobb. Når jeg endelig legger meg så er det fordi jeg holdt på å sovne på sofaen. Så har mest lyst på morgenen og dager jeg har fri. 2
GammelKaktus Skrevet 27. mai 2021 #11 Skrevet 27. mai 2021 Aldri vært en problemstilling for min del. Sex orker man uansett.😅 1
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2021 #12 Skrevet 27. mai 2021 pia mater skrev (1 minutt siden): Generelt lite lyst på sex på kvelden etter jobb. Når jeg endelig legger meg så er det fordi jeg holdt på å sovne på sofaen. Så har mest lyst på morgenen og dager jeg har fri. Samme her, og jeg er mann på 37. Dvs. når jeg er i et parforhold, for da jeg var singel og brukte Tinder var det egentlig ingenting som stoppet meg i å knulle. Men dersom jeg vet at jeg bare kan ha sex litt senere, stresser jeg ikke like mye med det. Anonymkode: eebf2...3fd
Lurifa Skrevet 27. mai 2021 #13 Skrevet 27. mai 2021 Nå har pollensesongen kommet for fult her så her utgår lysten litt fordi jeg er POTTE tett og snørra renner..🤷🏼♀️ Skulle gjerne hatt litt sex, men blir så døsig.. 1
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2021 #14 Skrevet 27. mai 2021 Skal ganske mye til. Så lenge jeg har lyst, er jeg sjelden for sliten. Men orker ikke noe veldig futt og fart om jeg er sliten. Anonymkode: a8786...09d
Pingvinen Skrevet 27. mai 2021 #15 Skrevet 27. mai 2021 Klar på ettermiddagen og kvelden. Aldri på morgenen. Da har jeg null sexlyst
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2021 #16 Skrevet 27. mai 2021 7 minutter siden, Pingvinen said: Klar på ettermiddagen og kvelden. Aldri på morgenen. Da har jeg null sexlyst Samme her. Null sexlyst på morgenen, økende utover dagen. Lettere å få meg med på sex rundt midnatt enn 16:00 også. Mannen min derimot er en stor tilhenger av morgensex, litt kræsj der. Men jeg takker aldri nei allikevel, er alltid med på sex (kan hende jeg insisterer på å gi en BJ isteden hvis jeg ikke har dusjet på en dag eller to). Anonymkode: e0029...1f4
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2021 #18 Skrevet 28. mai 2021 Jeg trenger ikke å være så sliten egentlig. Får tilbud om fitte hver jævla dag. Har i løpet av mitt liv knulla det som tilsvarer flere håndball-divisjoner. Slikt tar på... Anonymkode: 049fd...c66
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2021 #19 Skrevet 28. mai 2021 Trenger ikke være sliten for å takke nei til sex. At jeg ikke vil ha sex er god grunn nok. Anonymkode: d0ced...db6 3
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2021 #20 Skrevet 28. mai 2021 Har "alltid" lyst på sex, men om jeg orker er en annen sak. Jeg vet at jeg må gjøre hele jobben, og dermed kan jeg nok si nei hvis jeg er litt sliten. Blir som å bli invitert på fjelltur, men da må jeg bære dama opp fjellet. 😂 Mann, 40 Anonymkode: 72fda...bec
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå