AnonymBruker Skrevet 27. mai 2021 #1 Skrevet 27. mai 2021 Ja jeg vet han er pedofil for han forgrep seg på meg da jeg var under 16 år for mange år siden, og han var i 30 årene. Han er pedofil og viser seg at han er naboen min. Nå har jeg angst og redd for å gå ut, redd for å møte på han. Bor mange barnefamilier her, har lyst å skrike ut at han er pedofil og hold dere unna han. Kan ikke anmelde han for saken er foreldet dessverre. Jeg vil nå i sommer prøve å få meg ny bolig vekk her i fra. Da dette er en stor psykisk belastning for meg. Hvordan klare å holde ut? Anonymkode: d2c44...550
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2021 #2 Skrevet 27. mai 2021 Er i samme situasjon. Men jeg tenker på det anderledes. Jeg tenker at hver gang han ser meg så blir han minnet på det og føler at det er ekkelt at jeg går der og kan avsløre ham til nabolaget når som helst. Håper også at han syns det er ubehagelig når har ser meg. Regner med han ikke vil bli minnet på at jeg eksisterer. Anonymkode: d929d...1a0 1
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2021 #3 Skrevet 27. mai 2021 Enkelte ting skal ikke tiest ihjel. Din stemme er viktig i kampen mot overgrep på barn, vil du sitte stille og se på at dette kan skje mot noen andre? Har du fått hjelp i forhold til hva som skjedde med deg? Anonymkode: ddd13...7da 1
Wilma89 Skrevet 27. mai 2021 #4 Skrevet 27. mai 2021 Kan ikke annet enn å gi deg en stor klem❤️ Det er virkelig mitt verste mareritt. Min overgriper bor i et område samboer gjerne vil flytte til, men bare tanken på å bo sånn at det er en fare for å møte på han får jeg fullstendig angst av. Håper du finner et nytt sted å bo veldig snart❤️ Samtidig som jeg blir forbanna av tanken på at du skal ha det så vanskelig og i tillegg måtte flytte for noe han har gjort!!! 1
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2021 #5 Skrevet 28. mai 2021 Meld fra til politiet og så lar du rettsvesenet ta seg av dømmingen. Du skal ikke gjøre noe annet. Anonymkode: 433cb...a36 1
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2021 #6 Skrevet 28. mai 2021 Ikke sikkert han er pedofil selv om han forgrep seg på deg da du var mindreårig. Veldig langt fra alle som begår overgrep mot barn er pedofile. Men han er en seksuell overgriper mot barn. Så må det også nevnes at forskning tilsier at eksponering kan føre til økt risiko for overgrep, så det dummeste du kan gjøre er å spre det. Helt forståelig at det er veldig vanskelig for deg å være nabo med din overgriper. Høres ut som at du bør fortsette å se etter ny bolig, og i mellomtiden ville jeg prøvd å få noen å snakke med ❤️ Anonymkode: c307a...ff7 1
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2021 #7 Skrevet 28. mai 2021 Hadde jeg bodd i nabolaget med barn så ville jeg ha visst om det. Du fortjener å bo der du vil bo. Det er han som har gjort noe galt og han som burde flytta. Anonymkode: 97cd0...e9c
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2021 #8 Skrevet 28. mai 2021 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Ikke sikkert han er pedofil selv om han forgrep seg på deg da du var mindreårig. Veldig langt fra alle som begår overgrep mot barn er pedofile. Men han er en seksuell overgriper mot barn. Så må det også nevnes at forskning tilsier at eksponering kan føre til økt risiko for overgrep, så det dummeste du kan gjøre er å spre det. Hvorfor er det så viktig for deg å poengtere at han ikke er pedofil? Det spiller ingen rolle hva man kaller det, overgrep av barn er forkastelig!! Å bo i et nabolag med barn vil jeg si er eksponering! Her er faktisk barnas beste det viktigste, inkludert TS som opplevde overgrep som barn. Anonymkode: 97cd0...e9c 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå