Gå til innhold

8 dager siden fødsel, føler meg litt tom og vil ikke at tiden skal gå framover. Flere?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Elsker babyen min virkelig og jeg har det vel best når han er våken og ligger på brystet mitt. Men store deler av dagen føler jeg på en slags tomhet. akkurat som at jeg har brukt hele graviditeten på å vente på han, så kom fødselen som er det sykeste jeg har opplevd, så har vi denne babyen og plutselig er vi tilbake til taco-middager, serier og babyrutiner. Føler luften gikk litt ut av ballongen og at ting veldig fort ble veldig vanlig på en måte.. selv om alt så klart er endret så er det ikke det på en måte. Og jeg føler meg ikke klar til å forlate følelsen av fødselen og barsel enda.. trenger tid til å leve i de følelsene før livet går videre. Noen andre som kjenner seg igjen i dette? 

Anonymkode: bdebf...ab8

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tror nesten alle kan kjenne seg igjen eller forstå dette😊Det du beskriver er rett og slett barseltid.  Man vil sove, amme, kose og er litt ør og rar e.l

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Oi, takk for at du satt ord på dette! Det er nøyaktig slik jeg selv har følt det. Nå er min baby straks to måneder, og jeg begynner først nå å venne meg til livet og at ting er som før igjen. De første ukene var jeg rett og slett trist fordi tiden gikk for fort, og jeg savnet barselavdelingen på sykehuset for der gikk tiden sakte og alt var veldig fint og rolig der... Savner også fødselen og graviditeten! Du er ikke alene ❤️ 

Anonymkode: 7d02a...86c

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Jeg kjenner meg veldig igjen i dette! Vesla er nå 5 uker gammel, og jeg savner spesielt den første uken etter fødselen! Gleder meg til å gå gravid igjen, slik at jeg får oppleve dette på nytt!

Anonymkode: 8f649...fc5

• Liker 1
Skrevet (endret)

Kjenner meg også igjen. Tror det er ganske normalt. Man går fra en tilværelse med masse lengsel, forventninger og spenning. Og så topper man det hele med en intens fødselsopplevelse. Ikke rart at det kan føles litt antiklimaks når ting roer seg igjen. Husker jeg savnet å være gravid rett etter fødsel. Følte meg litt alene uten sparkene i magen, selv om baby lå rett ved siden av meg 🙈 Det var en helt bissar følelse husker jeg. Man er helt koko i barseltiden og det må være lov. Gratulerer med den lille ❤️

Endret av myMa
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ja, jeg kjenner meg også veldig igjen i dette. Etter begge fødsler var det slik. Jeg følte meg nesten litt nummen, og ikke i stand til å ta inn alt som jeg virkelig ønsket å nyte og ta inn. Generelt så kjenner jeg mye på at tiden bare fyker av gårde og jeg henger ikke helt på etter at vi fikk barn. Å plutselig ha en ettåring i stedet for baby eller treåring i stedet for toåring er både fint og vemodig, litt som en light-versjon av følelsen av å plutselig være ferdig med fødsel og barsel. 

Anonymkode: 9736d...4d9

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...