AnonymBruker Skrevet 27. mai 2021 #1 Skrevet 27. mai 2021 Usikker på om det er her jeg skal spørre, men vi prøver. Har møtt på et lite problem som skaper et større problem. Plutselig mistet jeg flytte hjelpen min hvor de skulle ta et par større ting som vask og tørk, og flytte fra lager til hus. Har ikke så alt for mye å rutte med, så lurte på om det er noen her som vet om noen flinke folk som tar en slik jobb? Vet jeg kan Google og kontakte flere, men er ute etter erfaring og råd. Har selv god og dårlig erfaring. Dette skal vel gå under "Flytte et par større objekter" og ikke vanlig flytting hvor du må leie de minst 2 timer. Dette her vil ikke ta 1 time engang. Håper på god hjelp og råd. Anonymkode: 0854f...568
Trolltunge Skrevet 27. mai 2021 #2 Skrevet 27. mai 2021 Facebook- grupper med Småjobber eller Hjelp til alt mulig, om det finnes der du bor.
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2021 #3 Skrevet 27. mai 2021 Trolltunge skrev (5 minutter siden): Facebook- grupper med Småjobber eller Hjelp til alt mulig, om det finnes der du bor. Takk for svar:) Er dessverre ikke på FB. Anonymkode: 0854f...568
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2021 #4 Skrevet 27. mai 2021 Mitt anbud, er ikke noe ? Anonymkode: d0461...07a
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2021 #6 Skrevet 28. mai 2021 AnonymBruker skrev (15 timer siden): Mitt anbud, er ikke noe ? Anonymkode: d0461...07a La ut jobben i går før jeg kom til KG, og har selvsagt fått henvendelser. Jeg har gjort dette før og gikk igjennom mye unødvendig stress oppi en allerede stresset situasjon. Man kan vel ha flaks og uflaks. Jeg var mer ute etter erfaringer som feks " Jeg leide inn disse til å flytte sofa og kjøleskap og det kostet 2000,-" Noen tar timebetaling og minimum 2 timer selv om det kun er få ting som vil ta under 1 time. Anonymkode: 0854f...568
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå