Gå til innhold

Pinlige seksuelle opplevelser :)

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Vi har vel alle vært der folkens, hva er deres mest pinlige seksuelle opplevelse?

Min var nok da jeg var 18 år og skulle være med på gangbang for første gang. Vi var en gjeng på 15-20 menn og 1 kvinne på hotell, og jeg snittalderen var nok rundt 45 år. Med andre ord, så skilte jeg med greit ut fra første sekund.

Da vi slapp inn på hotellrommet lå kvinnen i sengen og spriket, klar for masse fremmed pikk til å fylle henne til det bokstavelig talt rant ut av henne. Vi begynte å kle av oss, og jeg var kjempekåt for å si det mildt. Jeg hadde ikke mer enn fått av meg buksa før deg skjedde. I det jeg begynte å ta av meg trusa sprutet jeg, noe havnet i trusa og det meste havnet på teppegulvet. 

Jeg ble så flau at jeg visste ikke hva jeg skulle gjøre, så jeg bare tråkket på sædet mitt og latet som ingen ting. Noen av mannfolka oppdaget det, men de skjønte vel at jeg var jomfru så de lagde ikke noe nummer ut at det. Heldigvis var det såpass mange der at jeg bare kledde på meg i full fart og rømte ut av rommet.

Må si det var småkjipt å sitte 2 timer på toget hjem da, mens sæd under foten min som selvsagt nå var nedi hele sokken 😂

#EpicFail

#69dudes

Anonymkode: 0b644...878

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Som da jeg pulten min stesøster og min stemor kom inn på soverommet. 

Anonymkode: b667d...d3d

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Som da jeg pulten min stesøster og min stemor kom inn på soverommet. 

Den er ganske drøy også! Men samtidig veldig pirrende 😀

Sprutet du inni henne?

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (15 timer siden):

Den er ganske drøy også! Men samtidig veldig pirrende 😀

Sprutet du inni henne?

Ikke den gangen hun kom inn. Men de fleste gangene så sprutet jeg inne i henne. 

Anonymkode: b667d...d3d

AnonymBruker
Skrevet

Kom i buksa første gangen jeg klina med ei jente. Ble sykt kåt av det, og klarte ikke å holde meg. Følte meg ikke så høy i hatten da, nei. 

Anonymkode: 62cf8...721

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (18 timer siden):

Kom i buksa første gangen jeg klina med ei jente. Ble sykt kåt av det, og klarte ikke å holde meg. Følte meg ikke så høy i hatten da, nei. 

Savner den tiden da sex var så spennende og kroppen var full av hormoner og lyst døgnet rundt.😅 Gutter fra 16-20 år har en helt utømmelig lyst🙈

Anonymkode: 1422e...6e4

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Savner den tiden da sex var så spennende og kroppen var full av hormoner og lyst døgnet rundt.😅 Gutter fra 16-20 år har en helt utømmelig lyst🙈

Anonymkode: 1422e...6e4

Det var en spennende tid ja, med disse nye følelsene. Er dog glad jeg har litt bedre kontroll nå. xD 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har aldri hatt en så ukontrollert utløsning, bare pga spenning eller klining. Men første gang jeg skulle ta kjæresten analt, hadde det bygget seg opp forventninger i lang tid. Hun sto i doggy, og jeg fikk akkurat lurt penis bort til rumpehullet, før spruten gikk, og det rant nedover henne. Noen lo, og det var ikke meg...

Anonymkode: 64a31...6b5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...