Gå til innhold

Hatt tinder i 2 uker, og blitt «liked» av 1500 gutter

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er det normalt å bli likt av så mange gutter på ca 2 uker? Jeg er jente og har tinder gull. Hadde tinder For 2 år siden og da matchet jeg med ca 3000 gutter. 

Anonymkode: a41b4...d1a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du er sikkert kjempe pen :) Er det ikke bra å ha mange som ønsker å matche med deg?

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

95% har lyst å pule. Det er vanskelig finne seriøse menn på tinder

Anonymkode: b8949...fc0

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

mannfolk er flink til å høyresveipe først, også sorterer de etterpå utfra hvilke matcher de får. Jeg tar det ikke som et kompliment å matche med noen på tinder. Skitt, glemte det. Slette jo tinder nettopp pga det.

Anonymkode: 46882...068

AnonymBruker
Skrevet

Ehe ja det er det

Anonymkode: 0565b...204

Skrevet

Puleapp.  

Mange som swiper uten å lese profil engang. 

• Liker 2
Skrevet

Vel, har ikke brukt tinder. Men synes det er hyggelig å vite om noen er interessert i meg eller nysgjerrig på meg. 

Men hvorfor lure på om det er normalt, kan man ikke bare ta det til seg? 

Og ja om Tinder er riktig sted å møte noen eller ikke kan jo også diskuteres. SIkkert ikke beste stedet å treffe noen for ett forhold. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Er det normalt å bli likt av så mange gutter på ca 2 uker? Jeg er jente og har tinder gull. Hadde tinder For 2 år siden og da matchet jeg med ca 3000 gutter. 

Anonymkode: a41b4...d1a

Helt normalt :)

Anonymkode: 780e2...2d6

• Liker 1
Skrevet

Ja det er normalt, har vel hatt det i 1-2 mnd nå og har over 10 tusen likes men kanskje rundt 200 match. Menn sviper høyre oftere enn kvinner og ikke like selektive 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...