Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er i uke 31, har de siste dagene hatt to perioder med magesmerter og følelsen av at jeg må skikkelig på do. Den ene episoden var på natten og jeg var våken i flere timer. Har da løpt på do og så må jeg ikke. Har fått gått på do regelmessig hver morgen utenom dette. Har også litt mensensmerter utenom dette

er dette normalt eller bør jeg ringe føden for å høre? Føler meg så hysterisk

Anonymkode: 24a50...527

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Høres ut som uvi eller forstoppelse? 🤔

AnonymBruker
Skrevet

Vet ikke om du mener nr. en eller to, men uansett, går det for lang så bør man vel alltid dra til legen. I startfasen kan det hjelpe å få råd til å gjøre ting selv (ingefæroppkok, yoghurt, hjemmeklyster osv.), men nå som det har skjedd flere ganger og over en periode så bør du nok få sjekket det ut av noen kyndige altså.

Anonymkode: e5524...b37

AnonymBruker
Skrevet

Det kan vel også hende forresten, at babyen ligger snudd sånn at den trykker på blæra eller tykktarmen innimellom, kan være det som gjør det også!

Anonymkode: e5524...b37

AnonymBruker
Skrevet

Ts her. Kunne skrevet litt bedre 😂 jeg går som vanlig på do (nr2) hver morgen. Men har hatt en del mensensmerter og to episoder med skikkelige magesmerter (typ at jeg føler jeg får akutt diare og må løpe på do), men så skjer det ingenting. Kun smertene 🤔 natt til i går lå jeg med magesmerter hele dagen, og Idag har det vært litt av og på 🤔 men har fått gått normalt på do utenom smertene, ikke i sammenheng med de

AnonymBruker
Skrevet

Høres ut som kraftige kynnere. Greit å sjekke om det er modning på gang, heller føre var. Ingen skam å sjekke det ut, bedre det enn å bli stresset :)

Anonymkode: d8f8e...7a3

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Ts her. Kunne skrevet litt bedre 😂 jeg går som vanlig på do (nr2) hver morgen. Men har hatt en del mensensmerter og to episoder med skikkelige magesmerter (typ at jeg føler jeg får akutt diare og må løpe på do), men så skjer det ingenting. Kun smertene 🤔 natt til i går lå jeg med magesmerter hele dagen, og Idag har det vært litt av og på 🤔 men har fått gått normalt på do utenom smertene, ikke i sammenheng med de

Min oppstart til fødsel var mensensmerter i magen som gikk over til diare smerter. Trodde jeg måtte på do hele tiden men var viss i fødsel 😳 var uke 38 da.

Anonymkode: 4408c...91b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...