Tonnis Skrevet 27. mai 2021 #1 Skrevet 27. mai 2021 Hei😊 For første gang på lenge har jeg hatt eggløsningslim, å det passet veldig godt med el testene. Testen ble litt svakere i går kveld og i dag våknet jeg uten el slim og testene er negative igjenn. Vil tro egget slapp i natt en gang? kan jeg regne i dag som eggløsningsdagen da? Eller 1 dpo?
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2021 #2 Skrevet 28. mai 2021 Egget slippes vel 24-48 timer etter positiv el test tror jeg. Så hvis du fikk positiv test i går, ville jeg regnet eggløsningsdagen som idag og 1 dpo imorgen. Lykke til! 🙂 Anonymkode: a6e1c...7ab
Tonnis Skrevet 28. mai 2021 Forfatter #3 Skrevet 28. mai 2021 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Egget slippes vel 24-48 timer etter positiv el test tror jeg. Så hvis du fikk positiv test i går, ville jeg regnet eggløsningsdagen som idag og 1 dpo imorgen. Lykke til! 🙂 Anonymkode: a6e1c...7ab Takk 😊 var litt det jeg å tenkte men var på time hos gynekolog i dag, hun sa at jeg mest sannsynlig hadde el dagen etter den sterkeste testen selv om den fortsatt var positiv dagen etter (ble litt svakere på kvelden). siden jeg våknet dagen etter uten el slim og alle symptomer var borte. Hun mener jeg er 2 dpo. Blir spennende og se på ikm da, har bestandig 11 dagers lutefase
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå