Gå til innhold

Friends: The Reunion

Amatariel

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Amatariel skrev (På 27.5.2021 den 14.02):

Premiere i dag! Noen som skal se?

Har fått med meg at media har anmeldt denne til "kjedelig, men koselig". Og det kan jeg tro på. Friends blir jo aldri slik som det var før. Men blir jo såå koselig å se folkene igjen! Selv om de ikke spiller sine karakterer, men er seg selv. Så jeg gleder meg!

Friends: The Reunion

Det var jo nettopp kjedelig, men koselig det var i sin tid.

Anonymkode: ccded...1fb

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
Callisto83 skrev (På 27.5.2021 den 14.09):

Er det bare meg, eller trakk kvinnene vinnerloddet i denne gruppen i forhold til aldring..

Du har tydeligvis ikke sett disse kvinnene uten sminke ... 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 27.5.2021 den 14.20):

Seriøst Matthew Perry bruker gebiss i den reuniongreia! 100%! 

Anonymkode: 24d77...23b

100 % gebiss? Sikker på det ikke er 50 %, altså kun gebiss i øvre del?

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 27.5.2021 den 19.37):

Damene er slankere, men ellers syns jeg hverken Jennifer, Corteney eller mennene holder seg noe godt i forhold til andre på sin alder. De fleste kollegaene mine på den alderen ser bedre ut. Botox og plastisk kirurgi gjør ikke at man ser yngre ut, tvert imot i mange tilfeller. Glatt hud er ikke ensbetydende med å se ung ut. Jennifer og Corteney har jo helt andre ansiktstrekk nå enn de hadde før i tiden. 

Så må jeg bare si at Lisa Kudrow holder seg utrolig godt! Mulig hun også har fikset på noe, men da er resultatet i så fall mer naturlig, hun ser jo helt lik ut!

Anonymkode: b8062...0be

Haha. Søk på Lisa Kudrow without makeup.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 27.5.2021 den 15.13):

+ holder seg slanke/ trener. 

Kidman har gjort bedre behandlinger, da. Hun ser mye bedre ut, mindre kunstig. 

Anonymkode: ae1d3...4ee

Kidman? Seriøst, nå må jeg le. Hun er jo den verste. Totalt uten mimikk og ser helt utrolig kunstig ut. Som en livløs dukke. Virkelig en versting selv i den bransjen. 

Anonymkode: a5751...adb

• Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (22 timer siden):

Lisa Kudrow kom udiskutabelt best ut av dette... 

Anonymkode: 9b224...f91

Sikkert en greia revansje siden hun kom desidert dårligst ut av serien. Ikke tilfeldig at ingen av de tre gutta i serien noen gang hadde noen interesse for henne, for øvrig.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Matt LeBlanc gikk opp rundt 1 kg i året da serien gikk, og det har nok fortsatt på samme måte de 17 årene som har gått siden.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Matt LeBlanc gikk opp rundt 1 kg i året da serien gikk, og det har nok fortsatt på samme måte de 17 årene som har gått siden.

"I'm curvy, and I like it!" 🤣 

Anonymkode: 5a519...710

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Trist å se hvor kjørt Courteney Cox og Matthew Perry ser ut.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

"I'm curvy, and I like it!" 🤣 

Anonymkode: 5a519...710

Han ser bra ut og kler kiloene, bare litt artig med den jevne stigningen, opp mot f.eks Matthew Perry, som gikk opp 5-10 kg i året de første 5-6 årene, før han plutselig gikk ned 40 kg, og så opp igjen osv.

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Han ser bra ut og kler kiloene, bare litt artig med den jevne stigningen, opp mot f.eks Matthew Perry, som gikk opp 5-10 kg i året de første 5-6 årene, før han plutselig gikk ned 40 kg, og så opp igjen osv.

Jeg kan faktisk se hvilken sesong jeg ser på, basert på Matthew's vekt 🙄 

Anonymkode: 23255...1b9

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Han gik jo opp i vekt pga sykdom/alkoholmisbruk/rusmisbruk. Han så jo pløsete og usunn ut da han gikk opp. Han så ikke frisk ut nå heller. le Blanc derimot har bare eldes naturlig så vidt jeg kunne se. Han har latt håret bli grått og magen rund, som svært mange menn på sin alder, men fortsatt sjarmerende og morsom og lite selvhøytidelig (når Aniston sier "vi har jo ikke blitt større" svarer han "snakk for deg selv". :ler: ) Le Blanc og Kudrow kom helt klart ut av det, selv om Lisa Kudrow nok ikke har ligget unna botox, hun heller, hun hadde f.eks helt glatt panne. 

• Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fabienne skrev (3 minutter siden):

Han gik jo opp i vekt pga sykdom/alkoholmisbruk/rusmisbruk. Han så jo pløsete og usunn ut da han gikk opp. Han så ikke frisk ut nå heller. le Blanc derimot har bare eldes naturlig så vidt jeg kunne se. Han har latt håret bli grått og magen rund, som svært mange menn på sin alder, men fortsatt sjarmerende og morsom og lite selvhøytidelig (når Aniston sier "vi har jo ikke blitt større" svarer han "snakk for deg selv". :ler: ) Le Blanc og Kudrow kom helt klart ut av det, selv om Lisa Kudrow nok ikke har ligget unna botox, hun heller, hun hadde f.eks helt glatt panne. 

Du glemte Schwimmer.  Han ser jo veldig bra ut fremdeles😀

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg synes det er trist at tråden fokuserer så mye på utseendet til skuespillerne. For å være ærlig - Matt LeBlancs mage og grå hår var mye bedre for meg å se enn botox-ansiktene til damene. Men jeg forstår hvorfor de gjør det - Hollywood er ekstremt fokusert på det, og det viser også igjen i tråden her.

• Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (21 minutter siden):

Kidman? Seriøst, nå må jeg le. Hun er jo den verste. Totalt uten mimikk og ser helt utrolig kunstig ut. Som en livløs dukke. Virkelig en versting selv i den bransjen. 

Anonymkode: a5751...adb

Jeg så en film for noen få år siden. Da rulleteksten kom opp, leste jeg at Kidman var med i filmen. Hva, tenkte jeg. Det kan jo ikke stemme! Hun som spilte den kvinnelige hovedrollen var helt ukjent for meg. Jeg klarte rett og slett ikke å kjenne Kidman igjen..

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hannah80 skrev (15 minutter siden):

Du glemte Schwimmer.  Han ser jo veldig bra ut fremdeles😀

Ja, han så bra ut, men det var noe galt med munnpartiet hans (i likhet med flere av dem). Det så ut som han har strammet opp litt vel mye. 

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker
Tabris skrev (18 minutter siden):

Jeg synes det er trist at tråden fokuserer så mye på utseendet til skuespillerne. For å være ærlig - Matt LeBlancs mage og grå hår var mye bedre for meg å se enn botox-ansiktene til damene. Men jeg forstår hvorfor de gjør det - Hollywood er ekstremt fokusert på det, og det viser også igjen i tråden her.

Enig. Dessuten selv om skuespillerne aldri kommer til å lese denne tråden så er det nok av folk med kroppskomplekser som gjør det. Synes man bør vise litt hensyn. 

Anonymkode: 37f51...3f8

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tabris skrev (16 minutter siden):

Jeg er i prinsippet enig med deg,  men det handler vel om at mange blir veldig overrasket over endringen enkelte har gått gjennom, spesielt Courtney Cox, stakkars. Og så virker det som om none (av de yngre, kanskje) ikke helt har tenkt på at man eldes ganske mye på 27 år (!) fra første sesong ble spilt inn og også på 17 år (siste sesong), enten man gjennomfører inngrep eller ei. 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Enig. Dessuten selv om skuespillerne aldri kommer til å lese denne tråden så er det nok av folk med kroppskomplekser som gjør det. Synes man bør vise litt hensyn. 

Anonymkode: 37f51...3f8

Det som kritiseres er jo i første rekke overdrevne inngrep (ansiktsløft, botox, fillers etc) og det er helt i orden, spør du meg. men ja, jeg er enig i at tråden ikke først og fremst burde fokusere på skuespillernes utseende - men jeg skjønner hvorfor folk blir opptatt av det da noen av dem er så tydelig preget. 

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Fabienne skrev (21 minutter siden):

Ja, han så bra ut, men det var noe galt med munnpartiet hans (i likhet med flere av dem). Det så ut som han har strammet opp litt vel mye. 

Han har helt tydelig fylt på litt både her og der, med det resultat at også han ser pussig og til dels minikjole ut. Skjønner virkelig ikke hvorfor de gjør det der. Matt Leblanc er den eneste uten fillers (kanskje Lisa K også), og det er bare fint å se.

Anonymkode: 4e30d...c42

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...