AnonymBruker Skrevet 29. mai 2021 #121 Del Skrevet 29. mai 2021 AnonymBruker skrev (13 timer siden): Lisa Kudrow har et helt fantastisk smil og glad smittende latter. Det er bare så synd at serieskaperne aldri utnyttet det. Lisa måtte hele tiden spille en endimensjonal halvsprø Phoebe. Vi kunne fått veldig mye bra scener med en happy Phoebe! Det var "behind-the-scene-bloopers"-scenen med Ross på sekkepipe med Phoebe som hviner til, som ender i latterkrampe av Lisa som i sin tid gjorde meg oppmerksom på den fantastiske latteren til Lisa. Hun er så nydelig. At de ikke utnytte det! Anonymkode: 2ceb0...c13 Sant, men samtidig så er det jo en del av sjangeren. Rachel var jo også ekstremt fjasete og Monica veldig nevrotisk. Men de fikk jo også sin share med mer høytidelige scener også. Husker faktisk at dette var noe som irriterte meg da jeg så serien, at Phoebe (+ Joey) sine følelser aldri ble tatt på alvor. Selv når det var storylines som var veldig personlige (da hun fant moren si , faren sin, hele forholdet med søsteren, forhold som tok slutt). Ble det alltid fremstilt som latterlig. I motsetning var det jo flere enkeltsegmenter der Rachel og Monica får lov til å vise sårbarhet uten at det ble brukt veldig lav humor. Anonymkode: 037a7...af5 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Honey Dew Skrevet 29. mai 2021 #122 Del Skrevet 29. mai 2021 AnonymBruker skrev (16 timer siden): Haha. Søk på Lisa Kudrow without makeup. Anonymkode: ccded...1fb Hun ser naturlig ut. Ingenting galt i å vise seg uten sminke 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NoDiablo Skrevet 29. mai 2021 #123 Del Skrevet 29. mai 2021 Var aldri en Friends-episode. Bare nok en hyllest. Skuffet, men egentlig ikke, fordi jeg skjønte at en ny episode ville skapt furore i alle retninger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hannah80 Skrevet 29. mai 2021 #124 Del Skrevet 29. mai 2021 AnonymBruker skrev (19 timer siden): Haha. Søk på Lisa Kudrow without makeup. Anonymkode: ccded...1fb Hun er snart 60. Og det må hun få lov til å se ut som, også. 20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2021 #125 Del Skrevet 29. mai 2021 Hvem er det Courteney Cox minner om? Er det Cher? Er det dama til han der Raymond fra Farmen i fjor, altså hun her, Sidney Lunde? https://www.seher.no/kjendis/mange-tror-jeg-er-transseksuell/72972390 Eller noen andre med en masse operasjoner? Er sånn typisk plastikk-ansikt i hvert fall, trist å se. Mon tro hvordan hun blir seende ut når hun blir enda litt eldre. Anonymkode: ccded...1fb 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2021 #126 Del Skrevet 29. mai 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Hvem er det Courteney Cox minner om? Er det Cher? Er det dama til han der Raymond fra Farmen i fjor, altså hun her, Sidney Lunde? https://www.seher.no/kjendis/mange-tror-jeg-er-transseksuell/72972390 Eller noen andre med en masse operasjoner? Er sånn typisk plastikk-ansikt i hvert fall, trist å se. Mon tro hvordan hun blir seende ut når hun blir enda litt eldre. Anonymkode: ccded...1fb Synes de alle er flotte damer. Anonymkode: 558a5...0dc 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2021 #127 Del Skrevet 29. mai 2021 https://www.dagbladet.no/kjendis/avslorer-i-slekt/73818841/amp Anonymkode: 1e0ce...0f3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2021 #128 Del Skrevet 29. mai 2021 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Hvem er det Courteney Cox minner om? Er det Cher? Er det dama til han der Raymond fra Farmen i fjor, altså hun her, Sidney Lunde? https://www.seher.no/kjendis/mange-tror-jeg-er-transseksuell/72972390 Eller noen andre med en masse operasjoner? Er sånn typisk plastikk-ansikt i hvert fall, trist å se. Mon tro hvordan hun blir seende ut når hun blir enda litt eldre. Anonymkode: ccded...1fb Jeg syns hun likner på Katrine Moholt. Eller omvendt. Katrine Moholt likner på Courtney Cox 🙈 Anonymkode: 774d0...7df 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sveva Skrevet 29. mai 2021 #129 Del Skrevet 29. mai 2021 Jeg begynte å se i går, og synes både Jennifer Aniston og Courtney Cox ser ille ut (= altfor plastikk). Tenk så naturlig pene de hadde vært om de hadde latt seg elde uten å stramme opp hele trynet!! Bare trist at alle i Hollywood må følge den trenden. Noen her nevnte Kidman, hun var sååå nydelig før hun begynte med de greiene der. Jeg orker forresten ikke se mer, for lyden på programmet henger noe innmari. Flere som har opplevd det? 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2021 #130 Del Skrevet 30. mai 2021 Man kunne ha fokusert litt på hva det har kostet å bli Friends-stjerne. De var litt inne på overgangen til å bli gjenkjent overalt, etter sesong 1, men dette kunne også vært en anledning til å lette på elefanten i rommet, rusproblemene til Matthew Perry. Han kunne jo fått noen ord om det. Dette er jo kjent stoff, så han ville ikke hatt noe å tape på å stå frem med dem. Anonymkode: 2ceb0...c13 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ctrl Skrevet 30. mai 2021 #131 Del Skrevet 30. mai 2021 (endret) AnonymBruker skrev (39 minutter siden): Man kunne ha fokusert litt på hva det har kostet å bli Friends-stjerne. De var litt inne på overgangen til å bli gjenkjent overalt, etter sesong 1, men dette kunne også vært en anledning til å lette på elefanten i rommet, rusproblemene til Matthew Perry. Han kunne jo fått noen ord om det. Dette er jo kjent stoff, så han ville ikke hatt noe å tape på å stå frem med dem. Anonymkode: 2ceb0...c13 Jeg er ganske sikker på at Matthew Perry selv absolutt ikke hadde noe ønske om å bli eksponert negativt i en Friends Reunion. Hvorfor skulle han det? Dessuten så har flere av stjernene gått på noen store skjær i karrieren. Det har vel også vært konflikter og dårlig stemning innad i gruppa over mange år. Serien eller stjernene har jo ingen interesser av å utbrodere dette. Det er jo privat, og har ingenting med Friends å gjøre. Reunionen skulle utelukkende være en positiv ting relatert til serien, og ville ikke blitt det samme om de skulle begynne å ta tak i elefantene i rommet. For det er mange elefanter her. Og det tror jeg Perry spesielt kjente på underveis i episoden. Det var vel antydning til noen "stikk" også mot Perry og fra Perry. Om det at de ikke fikk kontakt med han, og at han aldri svarte. Perry virket også tidvis tydelig utilpass og passiv i serien. Man skulle ikke tro at han var Chandler i Friends ihvertfall. Det var egentlig bare trist å se på, og det eneste som var negativt med episoden selv om Perry prøver så godt han kan å skjule det ved å gjemme seg bak en maske. Dessverre var ikke masken passende nok for Perry, og det ble derfor tydelig. Endret 30. mai 2021 av Ctrl 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2021 #132 Del Skrevet 30. mai 2021 Ctrl skrev (36 minutter siden): Jeg er ganske sikker på at Matthew Perry selv absolutt ikke hadde noe ønske om å bli eksponert negativt i en Friends Reunion. Hvorfor skulle han det? Dessuten så har flere av stjernene gått på noen store skjær i karrieren. Det har vel også vært konflikter og dårlig stemning innad i gruppa over mange år. Serien eller stjernene har jo ingen interesser av å utbrodere dette. Det er jo privat, og har ingenting med Friends å gjøre. Reunionen skulle utelukkende være en positiv ting relatert til serien, og ville ikke blitt det samme om de skulle begynne å ta tak i elefantene i rommet. For det er mange elefanter her. Og det tror jeg Perry spesielt kjente på underveis i episoden. Det var vel antydning til noen "stikk" også mot Perry og fra Perry. Om det at de ikke fikk kontakt med han, og at han aldri svarte. Perry virket også tidvis tydelig utilpass og passiv i serien. Man skulle ikke tro at han var Chandler i Friends ihvertfall. Det var egentlig bare trist å se på, og det eneste som var negativt med episoden selv om Perry prøver så godt han kan å skjule det ved å gjemme seg bak en maske. Dessverre var ikke masken passende nok for Perry, og det ble derfor tydelig. Konflikter og dårlig stemning? Link? Anonymkode: 7d348...a64 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hannah80 Skrevet 30. mai 2021 #133 Del Skrevet 30. mai 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Man kunne ha fokusert litt på hva det har kostet å bli Friends-stjerne. De var litt inne på overgangen til å bli gjenkjent overalt, etter sesong 1, men dette kunne også vært en anledning til å lette på elefanten i rommet, rusproblemene til Matthew Perry. Han kunne jo fått noen ord om det. Dette er jo kjent stoff, så han ville ikke hatt noe å tape på å stå frem med dem. Anonymkode: 2ceb0...c13 Rusavhengigheten til Perry er ingen elefant i rommet. Han har jo deltatt i x antall tv-show hvor han har snakket om avhengigheten. Syns det var greit at det ikke ble et fokus på det i dette programmet:) 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ctrl Skrevet 30. mai 2021 #134 Del Skrevet 30. mai 2021 (endret) AnonymBruker skrev (29 minutter siden): Konflikter og dårlig stemning? Link? Anonymkode: 7d348...a64 Du kan jo søke om dette selv. Men har funnet et par dårlige kilder under. Mye av det er gammelt sladder som jeg ikke husker kildene på. Vi snakker om type 15 år gammelt. Mye er også ubekreftet (selvfølgelig, for hvem bekrefter slikt?). Herav en disputt mellom Perry og Schwimmer. Perry skal vel også ha uttalt noe slik om at han følte seg utstøtt av gjengen, da også i forbindelse med hans rusproblemer. Denne Friends Reunion har jo vært diskutert opp og mente i mange år nå, og det har vært sagt at grunnen til at det ikke lot seg gjennomføre var at skuespillerne ikke var på bølgelengde med hverandre. Sist i 2016. De ville ikke møtes. Først og fremst Perry. Mens 2021-reunionen var det Schwimmer som måtte overtales til. Det var også noe styr rundt Jennifer Anistons bryllup, da hun ikke bedde alle 5 til bryllupet sitt. Som sagt, det har vært en del både større og mindre konflikter og dårlig stemning oppigjennom årene. Det er en grunn til at det har gått 17 år på å skape en reunion, og det er nok en grunn til at Perry er så lite engasjert i denne reunionen. https://www.mirror.co.uk/tv/tv-news/friends-reunion-hints-secret-conflict-24147118 https://www.nickiswift.com/8931/dark-secrets-cast-friends/ Endret 30. mai 2021 av Ctrl 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2021 #135 Del Skrevet 30. mai 2021 AnonymBruker skrev (20 timer siden): Hvem er det Courteney Cox minner om? Er det Cher? Er det dama til han der Raymond fra Farmen i fjor, altså hun her, Sidney Lunde? https://www.seher.no/kjendis/mange-tror-jeg-er-transseksuell/72972390 Eller noen andre med en masse operasjoner? Er sånn typisk plastikk-ansikt i hvert fall, trist å se. Mon tro hvordan hun blir seende ut når hun blir enda litt eldre. Anonymkode: ccded...1fb Hu i linken ser virkelig ikke ut i måneskinn. Har sett henne på tiktok. Ser ut som en dukke....og ikke en pen en. Anonymkode: 0379d...022 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teflonhjernen Skrevet 1. juni 2021 #136 Del Skrevet 1. juni 2021 Herlig reunion ❤️Skikkelig mimring, både lo og gråt. Ross + Joey (kaller de ved Friends navn) så best ut. Phoebe så best ut av damene, men syntes de alle sammen var såååå skjønne. Elsker Friends ❤️ 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Era Vulgaris Skrevet 2. juni 2021 #137 Del Skrevet 2. juni 2021 (endret) Jeg er Friends-fan på min hals, og har vel ikke tall på hvor mange ganger jeg har sett serien Synes egentlig denne reunionepisoden var mer trist enn nostalgisk. Alle, bortsett fra Matt LeBlanc og Lisa Kudrow er fulle av plastikk, fillers og kirurgi, og Matthew Perry ser ut som om han er dement, rett og slett. Jeg hadde en forventning om at han fortsatt var den morsomme, som skulle komme med sine replikker til det meste, men han sa knapt et ord, og så forvirret ut. Den eneste som framsto som genuin, avslappet og holdt stemningen oppe, var Matt LeBlanc. David Schwimmer bidro godt, men jeg ble så opphengt i det merkelige ansiktsløftet han har utført, at det ødela mye for meg. Og Lisa Kudrow er et forfriskende, naturlig pust i damegruppa. Courtney Cox er jo et stjerneeksempel på botox gone wrong. Savnet også en del gjesteskuespillere, som absolutt burde vært nevnt, som Frank&Alice, Susan and Carol, tvillingene som spilte Ben, og foreldrene til Chandler. Blant andre. Endret 2. juni 2021 av Era Vulgaris 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2021 #138 Del Skrevet 2. juni 2021 Jeg synes kanskje det ble litt overfladisk? Lite interessant som kom opp, jeg likte å høre om hvordan de hadde det under innspillingen, litt behind the scenes-opplegg. Og at de snakket om hvordan de opplevde det. Så det ble litt mye fjas som moteshow med Justin Bieber osv. Ville ha mer av de seks som pratet om serien. Anonymkode: ef07e...93e 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2021 #139 Del Skrevet 2. juni 2021 Det største sjokket for meg var hvor feit Joey hadde blitt! Anonymkode: c528a...6c9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2021 #140 Del Skrevet 2. juni 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Det største sjokket for meg var hvor feit Joey hadde blitt! Anonymkode: c528a...6c9 Haha, han var som en sånn godmodig onkel som kommer med morsomheter fra godstolen sin 😄 Anonymkode: ef07e...93e 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå