PetterKanin Skrevet 28. mai 2021 #101 Del Skrevet 28. mai 2021 Synes det var en god reunion, alltid interessant å se slike intervjuer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2021 #102 Del Skrevet 28. mai 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Han har helt tydelig fylt på litt både her og der, med det resultat at også han ser pussig og til dels minikjole ut. Skjønner virkelig ikke hvorfor de gjør det der. Matt Leblanc er den eneste uten fillers (kanskje Lisa K også), og det er bare fint å se. Anonymkode: 4e30d...c42 Eh, mimikkløs skulle det stå😂 Anonymkode: 4e30d...c42 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jobbermedbarn Skrevet 28. mai 2021 #103 Del Skrevet 28. mai 2021 Herregud jeg er bare halvveis og tårene renner og renner, jeg ler og koser meg i tillegg🙌 Anbefales❤️ 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatariel Skrevet 28. mai 2021 Forfatter #104 Del Skrevet 28. mai 2021 Zooey skrev (4 timer siden): Hun minner meg litt om den gamle venninna til Phoebe som ville lage jingles ut av Smelly Cat 😅 Jaa det var det første jeg tenkte på! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2021 #105 Del Skrevet 28. mai 2021 Hadde vært bedre om de droppet den selvtilfredse intervjusettingen med James Corden og de tåpelige innslagene med helt tilfeldige kjendiser. Anonymkode: 99f96...98d 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2021 #106 Del Skrevet 28. mai 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Hadde vært bedre om de droppet den selvtilfredse intervjusettingen med James Corden og de tåpelige innslagene med helt tilfeldige kjendiser. Anonymkode: 99f96...98d Det synes jeg og. Blir alltid kleint når folk må sitte og være morsomme på direkten. Det fungerte mye bedre når de satt i sofaen i studio-leiligheten og bare mimret sammen de 6 alene. Da kunne de være seg selv. Anonymkode: 2ceb0...c13 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2021 #107 Del Skrevet 28. mai 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): "I'm curvy, and I like it!" 🤣 Anonymkode: 5a519...710 A moment on the lips, forever on the hips! 😁 Anonymkode: 7d348...a64 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2021 #108 Del Skrevet 28. mai 2021 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Hadde vært bedre om de droppet den selvtilfredse intervjusettingen med James Corden og de tåpelige innslagene med helt tilfeldige kjendiser. Anonymkode: 99f96...98d Corden, som jeg pleide å like, irriterer vettet av meg nå! Han er absolutt overalt. Anonymkode: 7d348...a64 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nimbus2000 Skrevet 28. mai 2021 #109 Del Skrevet 28. mai 2021 (endret) AnonymBruker skrev (4 timer siden): Lisa Kudrow har et helt fantastisk smil og glad smittende latter. Det er bare så synd at serieskaperne aldri utnyttet det. Lisa måtte hele tiden spille en endimensjonal halvsprø Phoebe. Vi kunne fått veldig mye bra scener med en happy Phoebe! Det var "behind-the-scene-bloopers"-scenen med Ross på sekkepipe med Phoebe som hviner til, som ender i latterkrampe av Lisa som i sin tid gjorde meg oppmerksom på den fantastiske latteren til Lisa. Hun er så nydelig. At de ikke utnytte det! Anonymkode: 2ceb0...c13 Alle karakterene endte vel opp med å bli mer og mer karikaturer utover i serien? Endimensjonale karakterer er en del av sjangeren sitcom, selv om det selvsagt kan bli for ekstremt. Endret 28. mai 2021 av Nimbus2000 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2021 #110 Del Skrevet 28. mai 2021 31 minutter siden, AnonymBruker said: Hadde vært bedre om de droppet den selvtilfredse intervjusettingen med James Corden og de tåpelige innslagene med helt tilfeldige kjendiser. Anonymkode: 99f96...98d Jeg misliker han, men tror det var fordel med en programleder og synes ikke Corden gjorde en dårlig jobb denne gangen. Anonymkode: a0e0f...679 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2021 #111 Del Skrevet 28. mai 2021 6 hours ago, Ctrl said: Og skuespillerne er så gjennomført skapt for det de holder på med at det er helt vanvittig. Tenk om Chandler hadde blitt spilt av noen av enn Perry, eller noen andre enn LeBlanc for Joey, eller Ross og Schwimmer eller uansett... Det ville ikke blitt det samme. Det handler vel om at disse skuespillerne spilte i karakterene så lenge at de i seernes øyne identifiseres med karakterene. Anonymkode: a0e0f...679 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ctrl Skrevet 28. mai 2021 #112 Del Skrevet 28. mai 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Det handler vel om at disse skuespillerne spilte i karakterene så lenge at de i seernes øyne identifiseres med karakterene. Anonymkode: a0e0f...679 Nei. Ikke egentlig. Det blir for lettvint. For måten de ble håndplukket på var faktisk så sammensatt at det ligger nok mye i det. Husk at serien slo an fra første episode. Etter sesong 1 var alle verdensstjerner. Og det var altså lenge før karakterene kunne identifiseres i rollene. Hadde én karakter vært under pari, så hadde nok kabalen raknet over hele linja, og serien ville blitt høyst middelmådig. Ihvertfall ikke blitt det Friends er i dag. Selv karakterene selv ble helt satt ut over hvor godt de passet sammen og hvor bra hver enkelt var i sin rolle. Fra første sekund. Det snakket de om i denne reunionen. Jeg har sett mange serier. Men kan på hånden på hjertet si at karakterene i Friends, både individuelt og i fellesskap, er i en særegen klasse over skuespillerprestasjoner. Kauffman og Crane skal selvfølgelig få mye av æren for dette. Både for produksjon av serie, men også for å treffe så sykt godt på karakterskapningen og karakterselekteringen. Det var visst ikke lett heller, som reunionen viste oss. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Strikkagenser Skrevet 28. mai 2021 #113 Del Skrevet 28. mai 2021 Elsket, elsket, elsket episoden. Jeg lo høyt flere ganger, gråt og bare koste meg gjennom hele episoden. Så utrolig fine tilbakeblikk og så fint å få et innblikk qv at som skjedde bak kamera og mellom skuespillerene. 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hannah80 Skrevet 28. mai 2021 #114 Del Skrevet 28. mai 2021 Strikkagenser skrev (10 minutter siden): Elsket, elsket, elsket episoden. Jeg lo høyt flere ganger, gråt og bare koste meg gjennom hele episoden. Så utrolig fine tilbakeblikk og så fint å få et innblikk qv at som skjedde bak kamera og mellom skuespillerene. Jeg også. Gråt så masse at jeg ble våt i hele ansiktet 😁 Var så stas å se i går, at jeg skal se det på nytt igjen nå🧡 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2021 #115 Del Skrevet 28. mai 2021 Did I buy a falafel from you yesterday? 😁 Anonymkode: 7d348...a64 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Janzypants Skrevet 28. mai 2021 #116 Del Skrevet 28. mai 2021 ELSKET ❤️ denne reunionen. Skulle ønske den varte lenger! Jeg vil ha mer!! Skjønner ikke at VG sin anmelder ga den terningkast 3... Det eneste jeg skulle ønsket, var at de hadde droppet de fanvideoene og heller brukt tiden på å mimre med 😂 Jeg satt og smilte konstant i 1 time og 43 minutter, med latter innimellom. SÅ gøy da de var tilbake i Monicas leilighet og spilte spørreleken på nytt 😅 Morsomt med diverse gjensyn. Richard Burke, Janice, Jill og Gunther. Sistnevne dessverre kun på zoom. Han hadde jeg forresten ALDRI kommet til å gjenkjent dersom jeg hadde møtt han på gata Litt usikker på hva Justin Bieber egentlig gjorde der. Hvorfor han ble valgt ut til å gå catwalk 😅 Men gøy da Lady Gaga stemte i på "Smelly cat". Lisa Kudrow da hun gikk inn i rollen som Pheobe akkurat da. Skulle aldri trodd at Pheobe hadde ligget i dvale i 17 år.. Jeg lurer litt på hvorfor han som spilte Mike ikke stakk innom. Eller David. Uansett så var det utrolig rart å se igjen Janice. Jeg syns hun hadde eldes godt! Latteren var helt lik som den var da hun spilte i serien 😅 Jeg syns det er veldig greit at reunionen ble formet på denne måten og at det ikke ble skrevet noe manus der de skulle gå inn i rollene sine. Jeg tror ikke det hadde funket i det hele tatt. Serien ga seg da den var på topp, så de gjør nok lurt i å ikke ødelegge det. Jeg fikk litt vondt av Matthew Perry, bare. Han virka litt ukomfortabel og han så ganske sliten ut. Kanskje ikke så rart med tanke på hvilket liv han har levd Jeg la veldig merke til at munnpartiet hans var så annerledes. Så nesten ut som at han ikke hadde tenner? Uansett så var det så utrolig koselig å se alle sammen samlet igjen ❤️ Skulle ønske de kunne sendt alt de hadde av materiale, og ikke bare den ferdig redigerte varianten 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatariel Skrevet 28. mai 2021 Forfatter #117 Del Skrevet 28. mai 2021 Janzypants skrev (1 minutt siden): Lisa Kudrow da hun gikk inn i rollen som Pheobe akkurat da. Skulle aldri trodd at Pheobe hadde ligget i dvale i 17 år.. Ja hun er virkelig god! Var som å gå 17 år tilbake i tid da hun leste manuset på nytt fra da hun oppdaget Monica og Chandler. My eyes! My eyes! Episk scene! 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2021 #118 Del Skrevet 28. mai 2021 Janzypants skrev (58 minutter siden): Jeg fikk litt vondt av Matthew Perry, bare. Han virka litt ukomfortabel og han så ganske sliten ut. Kanskje ikke så rart med tanke på hvilket liv han har levd Jeg la veldig merke til at munnpartiet hans var så annerledes. Så nesten ut som at han ikke hadde tenner? Uansett så var det så utrolig koselig å se alle sammen samlet igjen ❤️ Skulle ønske de kunne sendt alt de hadde av materiale, og ikke bare den ferdig redigerte varianten Er folk som har skrevet at han hadde et uhell og var hos tannlegen bare timer før innspillingen. Vet ikke om det stemmer, men det ville vel forklart både munnpartiet og at han i perioder virket sliten. Vet han har hatt et røft liv og håper han har det bra i dag. Anonymkode: 37f51...3f8 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fabienne Skrevet 28. mai 2021 #119 Del Skrevet 28. mai 2021 Janice var fantastisk. Og for å være overfladisk og snakke om utseende: Cindy Crawford! Nå fikk vi ikke se henne close-up, men hun så i alle fall ut til å ha holdt seg ekstremt godt (ikke at hun har noe å gjøre med Friends som sådan da, men hun var vel på catwalken fordi hun hadde sin storhetstid da Friends først kom på TV antar jeg). Og Joey som gjorde sin lunges eller hva de heter med alle klærne til Chandler på samme catwalk. Hysterisk morsomt. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Janzypants Skrevet 28. mai 2021 #120 Del Skrevet 28. mai 2021 AnonymBruker skrev (22 minutter siden): Er folk som har skrevet at han hadde et uhell og var hos tannlegen bare timer før innspillingen. Vet ikke om det stemmer, men det ville vel forklart både munnpartiet og at han i perioder virket sliten. Vet han har hatt et røft liv og håper han har det bra i dag. Anonymkode: 37f51...3f8 Ja, det kan godt tenkes. Jeg har ikke googla det sånn aktivt, men hvis det stemmer, er det jo kjipt for han da At det skulle krasje med reunion Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå