Gå til innhold

Friends: The Reunion

Amatariel

Anbefalte innlegg

Hvor lenge varer episoden? Håper ikke det er vanlig 25 minutters episode, men mer en films varighet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Callisto83 skrev (8 timer siden):

Er det bare meg, eller trakk kvinnene vinnerloddet i denne gruppen i forhold til aldring..

Hvem bryr seg? Damene fikser jo på alt som er, men det betyr ikke at de ser naturlig yngre ut.

Syns for øvrig David Schwimmer ser best ut for alderen uten å ha fikset på noe. Matthew Perry har hatt et hardt liv, så ikke rart han ser litt herja ut. Matt Le Blanc ser heller ikke spesielt gammel ut for alderen. Men må ikke glemme at de eldste her faktisk nærmer seg 60.. Klart at tiden har satt sitt preg som den gjør med oss alle.

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Expandable86 skrev (4 minutter siden):

Hvor lenge varer episoden? Håper ikke det er vanlig 25 minutters episode, men mer en films varighet.

I underkant av to timer, var vel 1 time og tre kvarter. 

Jeg likte den veldig godt. Jeg lo masse, gråt litt og fulgte godt med :) 

Anonymkode: 9aee3...bf7

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Spoiler

Jeg visste det, jennifer aniston og David schwimmer var skikkelig forelsket i hverandre på ekte ❤

Jeg visste det!

Anonymkode: 679bc...719

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg også sett episoden. Så fiiiin 😭 Blir skikkelig emosjonell! Herlighet så mange ganger jeg har sett serien...! Gikk akkurat da jeg vokste opp. Tirsdager var den ene dagen i uken jeg fikk være lenge oppe, for da kom ny episode ❤️ Og tenk at vi måtte vente et halvt ÅR mellom sesongene. Husker enda hvor smertefullt det var å ikke få vite med det samme hvilken dør Ross gikk inn i på strandhuset. 

ELSKET å se dem igjen ikveld. Alt var utrolig gøy, og skaperne har utført reunionen på en veldig god måte. 

• Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (19 minutter siden):

I underkant av to timer, var vel 1 time og tre kvarter. 

Jeg likte den veldig godt. Jeg lo masse, gråt litt og fulgte godt med :) 

Anonymkode: 9aee3...bf7

Det var bra. Tror episoden er gøy for oss ekte fans, selv om enkelte her klager.

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Pleneier

Ikke rart de stiller opp på det her, de skal ha fått ca. 30 millioner kroner hver for å stille opp. Så her er det nok visse skjulte motiver.

Endret av Pleneier
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pleneier skrev (8 minutter siden):

Ikke rart de stiller opp på det her, de skal ha fått ca. 30 millioner kroner hver for å stille opp. Så her er det nok visse skjulte motiver.

21-23 millioner har jeg hørt. Ikke at det er noe reell forskjell 🙂 Grei timelønn uansett! Men skjønner godt at de vil skvise sitronen for hva den er verdt. De takket jo først nei til et tilbud på 9 millioner hver.

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var litt merkelig med de tilfeldige kjendisene og modellene som var med.  Hvorfor akkurat de liksom?

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Expandable86 skrev (5 minutter siden):

21-23 millioner har jeg hørt. Ikke at det er noe reell forskjell 🙂 Grei timelønn uansett! Men skjønner godt at de vil skvise sitronen for hva den er verdt. De takket jo først nei til et tilbud på 9 millioner hver.

Sant. Skuespillerne har såpass store formuer at de kan si nei til hva som helst. 

Anonymkode: 37f51...3f8

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Sant. Skuespillerne har såpass store formuer at de kan si nei til hva som helst. 

Friends har blit sett over 100 milliarder ganger på div streaming steder, deres tippolde barn kommer til å få royalties.... 

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Skikkelig plastic friends, noen mer og noen mindre. Eneste genuine ansiktet tilhører Matt LeBlanc, og han ser bare nydelig ut.

Tenker denne spesialepisoden kan være en fin reminder på hvorfor Botox og fillers er en dårlig idé.

Anonymkode: 4e30d...c42

• Liker 27
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Skikkelig plastic friends, noen mer og noen mindre. Eneste genuine ansiktet tilhører Matt LeBlanc, og han ser bare nydelig ut.

Tenker denne spesialepisoden kan være en fin reminder på hvorfor Botox og fillers er en dårlig idé.

Anonymkode: 4e30d...c42

Jeg hadde gitt mye for å se de like utrykksfulle nå som de var yngre, var rart å se Jennifer Aniston gjenskape en episode og ble det ikke så bra fordi hun slet med miner og uttrykk. Jeg hadde heller sett de eldre og ekte som matt leblanc fremfor botox og fillers.

• Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
Pleneier skrev (31 minutter siden):

Skjulte motiver? Det er da ikke skjult, hele verden får jo innblikk i hva de tjener 😂 Og dette er jo jobben deres. ingen av dem har hatt noen superkarriere etterpå, kanskje Cox er den som gjorde størst lykke i starten med egne serier. Aniston har spilt samme rolle i mange filmer, men begynner å bli for gammel for den typen. 

De gjorde jo den bragden å gå til felles lønnskrav, alle seks skulle tjene det samme! Ganske kult at ikke et par av dem stakk av med stjernelønn, men at de sto sammen som ensemble. Og oppsiktsvekkende solidarisk i det fagforeningsallergiske amerikanske arbeidslivet.

Peonjenta skrev (14 minutter siden):

Var litt merkelig med de tilfeldige kjendisene og modellene som var med.  Hvorfor akkurat de liksom?

Tenker du på i serien, eller var det i reunionen (som jeg ikke har sett ennå)? De som hadde gjesteroller i serien var jo ofte kjendiser som var med, de var ekstra trekkplastere, og serien fikk dem jo med fordi den var så veldig populær. 

Anonymkode: 167c9...a52

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Tenker du på i serien, eller var det i reunionen (som jeg ikke har sett ennå)? De som hadde gjesteroller i serien var jo ofte kjendiser som var med, de var ekstra trekkplastere, og serien fikk dem jo med fordi den var så veldig populær. 

I reunionen.  Var kjendiser som ble intervjuet som ikke hadde noe med serien å gjøre annet enn at de var fans. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
9 hours ago, Callisto83 said:

Er det bare meg, eller trakk kvinnene vinnerloddet i denne gruppen i forhold til aldring..

Sammenligna med aldring? Hæ? Mener du kanskje "med tanke på"?

Lisa Kudrow ser flott ut enda, hun ser helt ut som en litt eldre utgave av seg selv. Jennifer Aniston ser ikke ut som seg selv, men har fått et ganske mandig og kunstig uttrykk som følge av hva enn hun har gjort. Courtney Cox ser ikke ut, det er direkte skummelt og ubehagelig å se på henne når hun prater. Veldig uncanny valley. Mennene ser vel ut omtrent som man kan forvente, med David Schwimmer mest lik slik han var antagelig pga. hårfargen.

Anonymkode: ff648...bed

• Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker
AnonymBruker skrev (21 minutter siden):

De gjorde jo den bragden å gå til felles lønnskrav, alle seks skulle tjene det samme! Ganske kult at ikke et par av dem stakk av med stjernelønn, men at de sto sammen som ensemble. Og oppsiktsvekkende solidarisk i det fagforeningsallergiske amerikanske arbeidslivet.

Tror ikke den bragden utelukkende er skuespillernes fortjeneste. Serieskaperen ønsket hele tiden at alle karakterene skulle være like viktige. Det er åpenbart lettere for alle skuespillerne å få lik lønn når serieskaperne/manusforfatterne passer på at alle 6 skuespillerne er like viktige for serien. 

Men jeg også likte at skuespillerne ønsket lik lønn og om skuespillerne hadde ønsket ulik lønn så hadde de fått det. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Peonjenta skrev (37 minutter siden):

I reunionen.  Var kjendiser som ble intervjuet som ikke hadde noe med serien å gjøre annet enn at de var fans. 

Det var nok nettopp kun fordi de er kjendiser og fans de ble valgt. Jeg så reunionen til Chicago Bulls på Netflix. Der intervjuet de Obama selv om han ikke hadde noe med basketballaget å gjøre. Han er kun en superkjent mann som også var fan av Chicago Bulls. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Expandable86 skrev (1 time siden):

🤢

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg elsket Friends Reunion ❤️ Utrolig gøy å se alle seks samlet igjen. Jeg lo og gråt. Det var veldig morsomt, synes jeg 😄

Anonymkode: 652c5...7b0

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...