Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har to uker på meg til å lese. Har hatt undervisning i faget, men ikke lagt noen innsats i faget -før nå. Er det mulig? Jeg trenger toppkarakter i faget!

Anonymkode: 0fa88...d57

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det er jo avhengig av hvilket fag og om det er muntlig eller skriftlig eksamen 

Anonymkode: 965bd...27f

Skrevet

Hvilket fag er det snakk om?

AnonymBruker
Skrevet

HISTORIE muntlig. TS

Anonymkode: 0fa88...d57

Skrevet

Se på læreplanmålene, det er de du blir vurdert etter

AnonymBruker
Skrevet

Det som skiller mellom en femmer og en sekser er ofte modenheten og evnen til refleksjon. Femmeren kan svare skikkelig på alle spørsmål og gjengi alt stoffet veldig godt, men sekseren har en grundigere forståelse av det hele. Spørsmålet er derfor om du klarer å tilegne deg denne faglige modenheten i løpet av fjorten dager. Sekser-kandidatene kan fortelle fritt og grundig om stoffet på egenhånd, mens de som ligger lengre ned på skalaen ofte må få flere spørsmål. 

Anonymkode: 66278...b8f

• Liker 3
Skrevet

Lag hjernekart. Eks 2.verdenskrig. Årsak-konsekvens-landene som var med - vinnere og tapere. Osv osv. 

Funnet ut at hjernekart er enkleste måte å få gode karakterer på. Har lært mine barn fra de var i barneskole-alder. Lange setninger er vanskelige å huske, stikkord i hjernekart gjør det enklere. 

Gjest Kastanjefrø
Skrevet
sonush skrev (9 minutter siden):

Lag hjernekart. Eks 2.verdenskrig. Årsak-konsekvens-landene som var med - vinnere og tapere. Osv osv. 

Funnet ut at hjernekart er enkleste måte å få gode karakterer på. Har lært mine barn fra de var i barneskole-alder. Lange setninger er vanskelige å huske, stikkord i hjernekart gjør det enklere. 

Tankekart du tenker på?

Skrevet
Kastanjefrø skrev (5 timer siden):

Tankekart du tenker på?

Mulig at det er det det heter. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...