Gå til innhold

Endringer i flyreise som ødelegger alt

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Bestilt flyreise i sommer hos to ulike flyselskap (ingen mulighet å bruke samme flyselskap på strekningen da de ikke flyr her). Fremdeles lenge til avreise og allerede fått epost om endring av flyreisen fra flyselskapet! Først endring med tidspunkt på dagen for avreise. Dette kræsjer med tidspunkt for første flyselskap, noe som gjør at jeg må bestille en HELT NY billett til flere tusen kroner hos første flyselskap for å ta et tidligere fly! Deretter endring for tilbakereisen, her har de endret DATO. Plutselig skal ikke flyselskapet gå flere dager i uken hele den måneden, så retur ble utsatt med et par dager som IGJEN kræsjer med første flyselskap + ødelegger planene for hva som skulle skje disse dagene. 

Hvordan er det mulig å ødelegge så mye? Allerede kun 2 uker etter bestilt reise. Hvorfor sette opp at flyselskapet kan reise alle dager hele måneden og så et par uker senere så kutter de i antall dager de kjører fly! Helt utrolig

Anonymkode: f9d00...230

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Har selv opplevd endringer på bestilling 3 ganger i løpet av uken etter at jeg kjøpte billettene. Jeg tror dessverre at det for tiden er mye usikkerhet knyttet mot ruter, og at de gjerne derfor endrer disse en del. Dersom det var for reise i sommer så vil jeg gjerne anta at det har noe å gjøre med at Norge har forlenget reiserådet sitt, og at flere flyselskap derfor valgte å ikke øke antall flygninger som de hadde tenkt likevel.

Anonymkode: f290e...201

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Er medlem i div utenlandske reiseforsikring, og dette ser ut til å være standarden om dagen, lite ruter, lite passasjerer= flyselskaper prøver å overleve covid 

Men ja, veldig kjipt! 

Anonymkode: 7c87f...4ae

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...