Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Babyen min på 3 mnd er veldig varm av seg. Jeg syns påkledning ute er så vanskelig - spesielt nå mot sommeren. Hvis det IKKE blåser og det er 18-20 grader, MÅ baby ha tynn lue på seg på trilletur? Og lue ute alltid? Og hvis det er veldig varmt, holder det med body oppi vogna? Og et teppe i tilfelle det blir kjølig/skygge? Hva hvis body i vogna er for varmt - bare bleie?!

Anonymkode: 88f2b...109

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Selvfølgelig må ikke baby ha lue på seg alltid og man kler baby etter vær og temperatur :) Kjenn på baby og ta en vurdering. Det viktigste om sommeren når det er varmt er å beskytte mot sol og overoppheting. 

Anonymkode: 97318...e1d

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Lue beskytter også mot sola.. De blir fort solbrente. 

Stort sett ville jeg valgt tynn lue. Av og til hjemme i hagen kanskje caps/hatt om det er heeelt vindstille og sol. 

Anonymkode: e3444...7d3

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Lue beskytter også mot sola.. De blir fort solbrente. 

Stort sett ville jeg valgt tynn lue. Av og til hjemme i hagen kanskje caps/hatt om det er heeelt vindstille og sol. 

Anonymkode: e3444...7d3

Lue nedi vogna på varme dager?

Anonymkode: 88f2b...109

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Bruker ikke lue i vognen når det er varmt. Bruker solhatt om ungen er ute og ikke i vogn.

Kjenn i nakken.

Anonymkode: 8d825...9a3

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Bruker alltid «noe» på hodet. Enten lue eller solhatt. Trenger selvsagt ikke noe nedi vognbaggen på varme dager, men da er det av og på med solhatt når man tar hen opp og ned da...

Anonymkode: 7657b...5e7

AnonymBruker
Skrevet

Det er ikke noen enstemmig fasit på det. Jeg bruker ikke lue på vår i de værforholdene du beskriver, og syns ikke det er naturlig når det er lunt i vogna. Jeg bruker ikke lue når jeg har henne i bæretøy heller, men da har hun solhatt. Ei venninne med baby på samme alder bruker alltid ei tynn bomullslue når de går ut. Hun syns jeg kler min baby for lite, jeg syns hun kler sin for mye. Men vi er bare enige om å være uenige.

Anonymkode: 1ae33...969

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...