AnonymBruker Skrevet 27. mai 2021 #1 Skrevet 27. mai 2021 Legg gjerne ved bilder. Anonymkode: 38e8e...7ff
Perelandra Skrevet 27. mai 2021 #2 Skrevet 27. mai 2021 Busserull eller lusekofte og skjegg. Ser for meg visesangere fra 70-tallet som fortsatt har den samme stilen. 3
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2021 #3 Skrevet 27. mai 2021 Kulturgubben, eller kulturmannen (grisen)? Jeg vil tro kulturgubben er mer velkledd, går i klær fra den gang han var ung på syttitallet, og han har fremdeles litt store briller og rufsete skjegg. En gammel hippie. Anonymkode: 1fc1a...e14 2
Gjest Fnuggolina Skrevet 27. mai 2021 #4 Skrevet 27. mai 2021 Han har totebag i beige bomull. Den unge går i COSklær for menn (oversized) eller liknende. Den eldre garde går enten helsort eller med brune cordbukser. Har har tykkere sort ramme på eventuelle briller. Han er veldig ofte psykolog, eller kanskje helst sånn....hva heter sånn kvasirterapikurs? Den middelaldrende liker gjerne progrock, jazz og sier eksplisitt at han KUN vil date damer med lik smak i forfattere. Han en kamerat som er kulturgubbe, men da ikke i klesstil.
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2021 #5 Skrevet 27. mai 2021 Ser for meg runde små John Lennon briller. Hvite linbukser og skjorte på sommeren. En che Guevara tatovering på armen. Halv langt hår. Liker jazz, rødvin og Tarjej Vesaas. Jeg syntes den stilen er litt sexy jeg da😋 Anonymkode: 4b6cc...a6b 1
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2021 #6 Skrevet 27. mai 2021 Så jobber han i kulturskolen, steinerskolen , eller som gestalt terapeut. Kunstnerisk anlagt. Noe i den gata. Ser for meg en Aune Sand type. Anonymkode: 4b6cc...a6b
Perelandra Skrevet 28. mai 2021 #7 Skrevet 28. mai 2021 Skjorte av typen som Öde Nerdrum har på seg her som bare har knapper øverst, og har rund hals uten snipper på kragen. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå